Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9tdi head & vead
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Typhome[/i] Vaatasin, et on selliseid: 66kW, 74kW, 81kW, 85kW, 96kW Paljud ütlesid, et 81kW on kõige parem, odavam hooldada ning remontida. Või on ka veel, mis sarnaneks 81kW'ga? (mõtlen vastupidavuse poolest) Kas A6 kõlbab 1.9TDI mootori jaoks? (Mõned öelnud, et A6 kere liiga suur, seetõttu raskem) Ootan teie arvamust. Hetkel silma jäänud üks kuulutus - Audi A4 1.9TDI 81kW sedaan (+ esivedu) 2000a B5 kere, ls 288000km [/quote]Tõstan siia enda vastuse teisest teemast sest see mootor on minuarvates üks viimaseid häid ja lihtne ja vastpidav ja ökonoomne olenevalt mis on ümber mootori ja ka võimas kuni 300 hobujõudu ja 600 NM võimeline sõitma 230km kiirusega, kõik oleneb ümber mootori komplektsusest. Inimene küsis õieti aga vastuseks sai nagu vastaja võrdleks ainult kataloogis detailide nr mis on erinevad . Tegelikult saab kõike nendel ristata. Mõlemad mootorid on rida 4 ja kolvil lohuga põlemis kamber. Samad ploki kaaned, samad pikad pihustid. Mitte vanem 55kw versioon jämedad madalsurve pihustid, ja kolvid siledad, kus põlemis kamber asub plokikaanes. Seega hobujõud tuleb kütusest = sobivad suuremad pihusti otsad 81 omad või AEL või tuuning 2X suurem ja pihusteid suudab varustada sama kütuse pump, peamine erinevus vaid pumbakaanes kas kaasi antakse otse pedaali trossiga või on see AJU ajuvaba elektroonikaga. Tulemus sama erineb vaid hind sest jupp trossi ei maksa midagi. Sammuti võib vahetada pumba otsas pritse pea suurema vastu , soovikorral ka pumba nukkvõlli taldriku äkilisema tõusulise vastu. = tuuning. Õhu poolepealt mootori nukkvõll on sama graadides alla 200 graadi avamistega -> soovitaks tuuningu nukka kuni 230 graadi väljalaskele saadavus ??? PUUDUB Ja peamine miks ma hakkasin vastama on see et ka geomeetrilise turboga mootor VAJAB KARJUVALT WG WestGeit = väljalaske kollektorisse tulevate heitgaasi lööklainete mahalõikavat plahvatuslikult lõhkavat kaitset -> lööklained lastakse otse wg-ga sumbutisse kohta kus pole vastu survet = kohta kus sumbuti on juba läinud läbimõõdu ruumalaga kordades jämedamaks , samapalju bar kordi kui oli wg reguleeritud pidama. Selleks peab olema peale turbot pükstes survet langetav laiemaks lehter... Seega geomeetriline turbo sobib ja lausa soovitan ilma ajuta mootorile Võta keevitus ja paigalda torustik ja geomeetria hoob saad tööle pannes tekkiva boosti hooba tõukama või tõmba jõuga hoob lõppu kinni (vint, keevitus, vedru) meetod vali ise , peamine et keomeetria labad oleks suunaga keskele ja labade otste allt vuriseks turbo võlli tiiviku labad = TÄIS PAUK TOOTLIKUST ALATI TARBIMISES. miks lasta ajul keelata /piirata? Kui autol on turbo siis tootku pauku miks pean ootama 3000 pööret at aju hakkaks edastama lubavat käsku??? AGA GEOMEETRIA JUHTIMINE AJUST EI KAITSE LÖÖKLAINETE VASTU. seega WG külge ehitada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9tdi head & vead
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.9%
- SQL:
54.1%
]