Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Driver

 postitati 21.02.04 23:20
kui uued põllutöö masinad töötavad kõik punase küttega ja pole probleeme miks peaks siis sõidu autol sellega probleeme olema? uutel traktoritel krt veel keerulisemad ja peenemad need kütte pumbad ja nendega ei juhtu midagi!

pole kuulnud et näit. punase kütte pärast mõni kütte pump õhtale on läinud, enamus mis telekas ikke näidatakse on ju just meie tanklatest ostetud valge küttega juhtunud!

ja kui on kartus et mingit s..a kütet said siis pane küttele tilk mootori õli hulka ja mure jälle möödas:D

ega see õli halba küll tee kui lisada, ainult ikka head:D endal julgem sõita;)

punase küttega ainult see probleem et kitsed tahavad selle pärast trahvi teha ju :(
Black

 postitati 28.11.03 17:13
Tsitaat:
Esialgne postitaja murunugis
Probleemid kütusega tekivad keerulistel mootoritel, kus on vahel igasugu vidinaid. Kõige paremad, vastupidavamad ja vähem tundlikud igasugu solgi vastu on lihtsad ilma turbode ja cooleriteta jõuallikad. Oletan, et 1,9D 55kw on antud juhul 66kw-st parem.

Kuna vahe on põhimõtteliselt ainult intercooleri olemasolus ja turborõhus, siis julgen kahelda.

Black @ tahab ka B4TDIQ-d
HUS

 postitati 28.11.03 16:49
Ehh, sellele ma puuangi vihjata siin, et 1,9TDI ei ole ju enam see mootor, kuhu voib toiduoli valada ja ringi rallida... Aga kas ka reaalsuses asi nii hull on, soidetakse ju ka uute diislitega ja vaevalt, et ainult remondikeskuseid mooda voi mis?
murunugis

 postitati 24.11.03 15:59
Probleemid kütusega tekivad keerulistel mootoritel, kus on vahel igasugu vidinaid. Kõige paremad, vastupidavamad ja vähem tundlikud igasugu solgi vastu on lihtsad ilma turbode ja cooleriteta jõuallikad. Oletan, et 1,9D 55kw on antud juhul 66kw-st parem.
murunugis

 postitati 24.11.03 15:52
Selle kütusega on selline juhm lugu, et seda va solki võid igast kohast saada. Viimasel külmal talvel avastasin, et käivitamisega olid hädas uute autode omanikud, kes kasutasid õiget, nimekatest tanklatest ostetud kütust. Minu isa aga toppis oma dislasse sini puna lillat ja 78a 2,3d sierra läks -30 kraadiga käima iga laks.
HUS

 postitati 21.11.03 16:30
A pôhiteema juurde tagasi tulles - kas meie kütustega ei ole probleemi sel mootoril?
HUS

 postitati 21.11.03 16:29
B4-le ju 2,5 ei pakutud, see tuli A4-le alles, voi mis?
AudiTeam

 postitati 21.11.03 14:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja murunugis
Tere kaaskodanikud. Olen siin alles värske kasutaja. Ise oman audit juba paar aastat. Tahaks aga uuesti diisli tuksumist nautida(oli kunagi Jetta 1.6d) Olen visanud pilku B4 1,9 D peale. Samas sooviks ka quattro ära proovida, kuid kas keegi on näinud või teab , et B4 1,9 diisleid on ka quattroid tehtud. Jään teiepoolseid vastuseid ootama.

Siis soovitaks 2,5 TDI-d neid on quattroid olemas küll.
djquattro

 postitati 21.11.03 10:42
jah. neid b4quattro mudeleid ei olegi nagu eriti palju liikvel. ja 1.9tdi pole quattrona kohanud. ma ei usu eriti et on olemas, kui keegi ise pole midagi leiutanud. pead ei anna
Roman71

 postitati 12.11.03 14:29
oma autoga (81kW) ei saanud linnas rohkem kui 8-9L/100 kunagi, kuigi auto automaat kastiga on ja reeglite järgi eriti ei sõida :) . Maantel 5L/100 kiirus kuskil 110km/h ringis. Minu arvates väga head näitajad. Olen võrdlenud ka eelmistega autodega Renaul Kangoo ja Peugeot 206 mõlemad olid 1,9D, Audi on tunduvalt parem.
murunugis

 postitati 12.11.03 09:45
Tere kaaskodanikud. Olen siin alles värske kasutaja. Ise oman audit juba paar aastat. Tahaks aga uuesti diisli tuksumist nautida(oli kunagi Jetta 1.6d) Olen visanud pilku B4 1,9 D peale. Samas sooviks ka quattro ära proovida, kuid kas keegi on näinud või teab , et B4 1,9 diisleid on ka quattroid tehtud. Jään teiepoolseid vastuseid ootama.
djquattro

 postitati 11.11.03 13:43
kütusekulu on väike,minek on normaalne. mootoriga pole siiamaani probleeme olnud. turbo möllab ka täiega. nii et soovitan soojalt
Puli

 postitati 07.11.03 18:45
Kuigi hetkel mootoriga probleeme, kiidan siiski. Minek on väga hea ja kytusekulu 5 peal. ei olene palju ja kuidas vajutad, minul kyll mitte . Jalg päris raske aga kyttekulu on OK. See on ju AUDI.
kaiz

 postitati 07.11.03 10:56
Siiani ei kurda. Suht tehaseandmete lähedal püsib kulu. Väga raske jalg pole ka. :)
Eeroz

 postitati 06.11.03 20:45
Paaril tuttaval on ja need küll kiidavad. Üks neist automehaanik sealjuures...
HUS

 postitati 06.11.03 17:06
Noh omanikud (voi endised omanikud), palun jagage infot, kuidas see mootor on ka. Kuda selle küttekuluga lood on, kas vôtab tehaseandmetega vôrreldavalt, kuda vastupidavus ning kuda kodumaal müüdava kütuse suhtes tundlikkus? Ja kuda liigub?

Ette tänades,

H

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.7% - SQL: 45.3%]