Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Driver

 postitati 04.02.04 23:33
korra lasin ka oma 1,9 tdi b4 l paagi kuivale kuna tahtsin kütte seierit kontrollida(mis valetas) ja kallasin uue kütte sisse ja paar korda käivitasin ja läks käima, nii et ei ole vaja mingit köit ega pihustite näppimist! Kallad aga kütte sisse ja istud puhaste kätega autosse, annad starterit ja sõit võib jätkuda! :D
krss

 postitati 15.12.03 21:19
Meelisele: kas see on 2.5TDI eripära, et pump ei jaksa? Eelmise põlvkonna mootorid jaksavad suurepäraselt, kuid paljudel teistel automarkidel kah ei jaksa. Samas neil kõigil on olemas õhutuskohad, sest see pole normaalne, et sellepärast eraldi iga pihusti pealt midagi lahti peaks kiskuma...
MEELIS

 postitati 15.12.03 19:27
küünlaud pole küll vaja maha kruttida.pihusti toru nats lahti,starterit kuni hakkab kütet tulema,siis kinni tagasi lihtsalt pump ei jaksa õhku läbi pressida
janar

 postitati 15.12.03 10:55
jah...lihtsalt käiad niikaua kuni käima läheb...ja automaatkasti ei soovita ka eriti käima sikutada...
krss

 postitati 14.12.03 23:05
Paljudel autodel tuleb jah käsitsi pumbata, kuid vanematel 1.6/1.9/2.0/2.4 diislitel oli mõeldud nii, et ketrad starteriga, kuni pikkamisi paagist kütuse üles tõmbab ja õhu eest välja lükkab. Õe uuel 2.5TDI-l (VW) ei olnud kordagi põhjust kapoti alla vaadata, isegi ei tea kuidas selle mootori puhul on. Kuna piiravaks teguriks on eelkõige kütusefilter, siis tasub anda starterit veidike ja oodata ja jälle starterit jne, seda kõike ilma küünaldeta. Ning alles minuti-paari möödudes küünlad+starter ja siis läheb ka kohe käima. See filtrisse valamise jutt on küll õige, aga teepeal oleksid seejärel kõrvuni naftaga koos, et ei taha enam puhtasse autosse istudagi:( Tasub veel meeles pidada, et algul käib kehvalt (õhk sees), ning selle vältimiseks tuleb anda duure. Samas, kui seda õhku on liiga palju, võib masin selle tuuritamise peale välja surra. Aga turbo ei sure ning pöörleb muudkui edasi ning seda viga olevat võimalik teha ühe turboga u 10 korda, edasi järgneks turbo remont...
laur4

 postitati 12.11.03 15:21
Endal rohkelt kogemusi vana MB kaubikuga. Kui filtrite vahetus või paak tühi, siis pumpad pumba kõrvalt käsitsi kütte üles ja käib jälle. Kui esimese korraga korralikult ei tee, siis sureb õige pea välja ja seejärel tuleb veel pumbata. Aga starteriga üles ei tõmba igatahes.
Uutel peaks see asi igatahes intelligentsemalt lahendatud olema.
viljar

 postitati 12.11.03 13:30
Parem kui ikka tühjaks ei lase. uuematest autodest ei tea suurt midagi, aga vanadega on ikka igavene jama. võid mitu tundi jännata.
A eks need uuemad ole vast ikka intelligentsemad.
Eks vist köis ole kõige parem variant
Rain

 postitati 06.11.03 14:35
kõige lihtsam küte sisse köie otsa 10 meetrit ja käib. ei mingit dislaga mässamist ja kapoti all sebimist.
Raika

 postitati 05.11.03 21:59
tahab jah üsna pikka käiamist saada. ise praktiseerinud nii, et kui kütus otsas, et siis esmalt küttefilter täis panna(keerad ära ja valad täis) ja kui siis käima läheb veab üsna kärmelt kütte üles.;) ega see kuivalt käiamine pumbale hästi mõju
jaup

 postitati 15.10.03 11:08
lasin äsja oma autol kütuse filtri ära vahetada. Ilma õhu välja imemiseta ei käivitunud aga võibolla oli põhjus see et kui hakkati filtrit vahetama avastati et filter mida taheti paigaldada ei sobinud ja mindi uue filtri järgi. Aega läks uue filtri muretsemiseks ligi tund.
Jürarrak

 postitati 15.10.03 09:57
Uuematel diiselitel on paagis el pump, mis ise surve üles kütab. Sisuliselt on see sama mis kütusefiltri vahetamiselgi. Ise olen näinud kuidas -98 aasta passatil kütuse filter vahetati, see läks küll ilusti käima.
mms

 postitati 15.10.03 08:15
Osad lähevad ikka niisama ise ka uuesti käima. Endal reaalne kogemus 88 a 2,5 td Fiat Ducato (?) ja 98 a 1,9td Passat.

Fiati puhul tegi olemise põnevamaks ja ootuse ärevamaks see, et kütus sai otsa Austrias, mägedes, öösel ja vihmaga. Õnneks mingis väikeses külas ja õnneks oli seal ühel talupojal kohe kõrval garaazhis isiklik disla kalonka...Noh jah, järgmine öö jälle vihmaga ja kiirteel andis saba genekas...siis ei läinud uuesti isekäima:mad: Pulli kui palju
rass

 postitati 15.10.03 07:13
maieta suur nüüd vahe on sõiduauto dislal ja veokal aga meil iiumaal 1kord metsas olles sai veokal (Sisu - need teetööde jurakad) küte otsa ja sinna metsa ta jäi kah. järgmine päev sai kütust toodud ja noh sai enne ikka korralikku keberniiti nähtud kui see asi tööle suvatses hakata. mingi õhu täis tõmbamise teema vist oli jah
ranz

 postitati 15.10.03 07:03
Sõjaväe shevidel on igatahel üks õhutus klapp selline... annad starterit... lähed lased õhu välja, annad uuesti starterit ja jälle õhk sealt välja... ning niimoodi tuli vist teha miski 4-5 korda, siis läks uuesti tööle.
Diisel audiga kahjuks ei ole iial kokku puutunud.
raigo

 postitati 14.10.03 21:04
ta peaks ju õhu sisse võtma ? ja siis on osadel diislitel kas käsipump või osadel vist ma ei tia...sierral saab igatahes käsitsi ka õhu välja pumbata
AudiTeam

 postitati 14.10.03 20:57
Selline küsimus, et kui diisel autol saab paagist kütus otsa, valades juurde diislit - kas auto käivitub niisama või peab eelsüüte küünlad maha keerama ja korraks süüdet andma ja siis need tagasi keerama?

Muidugi diisilimeestel seda probleemi vist eriti ei juhtu :D
Aga siiski kui juhtub kas auto läheb kohe käima?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]