Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kYbb

 postitati 09.09.03 13:57
Tule ja vaata. 051 01968 kui väljas, siis magan muidu 24h võib proovida.
suspert

 postitati 09.09.03 13:33
et ma see teema algataja...
nagu näha te vahepeal kõvasti sõna võtnud!!! ja päris ilus pilt kaa siia tekkinud..

asjalugu aga selline, et mul ikkagi diisel ja minu mäletamise järgi on diisli ja bensuka õhulugejad erinevad silmaga pealt (100 ja a6)vaadates. tean, et bensukal ei paikne see kohe õhukopsiku peal aga dislal see eest on igavene monstrum sinna peale ehitatud - no vot sellega ongi probleem, et kuda seda normaalset kuhugi muu kohapeale aretada?

vaatasin et bensukas oli päris hästi välja kukkunud... äkki annaks natuke täpsemat infi selle kohta kuda tehti või kaeks hoopis oma silmaga üle, kui muidugi tüli ei tee...

ja selle õhulugeja töö põhimõte võib küll disla omast erineda, kuid päris ilma selleta kaa ei saa....

ja vaatasin ka praegast ise järele, et ruumi vist natuke rohkem napib, kui bensukal...
Black

 postitati 09.09.03 11:24
Tsitaat:
Esialgne postitaja kYbb
Kui sa väidad, et boxi modimine on bullshit, siis küsin: kas tead n mõnda Eestis arvestatavat rallyteami, kus sõidetakse originaal filtrikarbiga? (kindel pole, aga rallys vist koonus keelatud).

Ega ma tegelikult mõelnudki, et koonus paneelist etem pole. Pigem käis mu märkus selle ±1% võimsuselisa kohta, mida testid näitavat. Ilmselgelt ei saa see vabama hingamise puhul miinustesse minna.

Tsitaat:
Esialgne postitaja kYbb
Füüsika: mida rohkem õhku> seda rohkem saad bensiini niristada>> seda suurem on küttesegu hulk silindris>>> seda kõvem käib pauk>>>>seda suurem on võimsus.

Meil on siin diislifoorum ;)
Tegelikult on see õhulugeja probleem suht tähtsusetu, kuna erinevalt bensukast pole diislil õhu/kütuse suhe (liigõhutegur) oluline. Kuna õhukogust siibriga ei piirata, siis tuleb seda peale suht konstantselt (olenevalt pööretest loomulikult). Diisli pöördeid reguleeritakse puhtalt kõrgsurvepumbal oleva nö kütuselati liigutamise tulemusel muutuva kütuse pealeandmise kogusega.
AudiTeam

 postitati 09.09.03 10:01
KÜSIMU OLI NATS TEINE ÜLDSE -
Tsitaat:
Esialgne postitaja suspert
küsimus selles, et kuda see õhulugeja sellel juhu toimima panna? seal see andur ju peal, mis originaalis on õhufiltri kopsikule peale pandud!

Absolut

 postitati 09.09.03 09:35
Tsitaat:
Esialgne postitaja Marko(CCE)
nevermind, EDU MODIMISEL
kuum õhk ei tee mootorile head, eriti kui seda suures koguses veel peale saab, sellest midagi kuulud oled absolut ?
sry kui Td mootor just seda vajab, lähtusin põhireeglitest ...
Sry weelkord, ei olnud plaanis tyli kiskuda ...


ei ole ju rääkinud et mingi mootor vajab sooja õhku.....kust sa selle välja lugesid?.....samas kui talvel võtad vaheseina ära(siis nagu seda teravust ju nii palju vaja ei ole) siis kütte kokkuhoid päris märgatav.
MarkoC

 postitati 09.09.03 09:31
nevermind, EDU MODIMISEL
kuum õhk ei tee mootorile head, eriti kui seda suures koguses veel peale saab, sellest midagi kuulud oled absolut ?
sry kui Td mootor just seda vajab, lähtusin põhireeglitest ...
Sry weelkord, ei olnud plaanis tyli kiskuda ...
kYbb

 postitati 09.09.03 09:30
Nyyd teeme nii... teen teema mootor ja ülekande alla ja kes vähegi mingit kohta netist teab, kus infot- teste- vabamalt hingavate filtrite kohta teab, sinna riputab.
Absolut

 postitati 09.09.03 09:26
ja katseid tehti autoga mida ka 4x4 saates korduvalt näidatud Nissan Terrano2 3,0TD
Absolut

 postitati 09.09.03 09:23
Tsitaat:
Esialgne postitaja Marko(CCE)
Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut

on sul üldse minegeid kogemusi diislile koonuse panemisel....või niisama õelutsed jällegi(ja mitte ainult selles foorumis).....


tee palun endale mõned elementaarsed asjad selgex koonusfiltri ja mootori juures, siis räägi õelutsemisest !:mad:


millest järeldad, et minu teadmised on selles teemas kehvemad kui sul, või üldse et nad kehvad on, ei uskunud et suudad nii kahtlase väärtusega järeldusi teha...
kusjuures turbodiisliga korduvaid katsetusi teinud filtrite vahetmiasel ning vahe oli per*ga tunda seega mul ükskõik mis sina kui suur spetsialist sellest arvad...
Ja seda kui vajalik on vahesein või kui halavasti mõjub selle puudumine mine räägi ehk sr.org foorumis mõnele noorele tehnikahuvilisele.
MarkoC

 postitati 09.09.03 09:16
Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut

on sul üldse minegeid kogemusi diislile koonuse panemisel....või niisama õelutsed jällegi(ja mitte ainult selles foorumis).....


tee palun endale mõned elementaarsed asjad selgex koonusfiltri ja mootori juures, siis räägi õelutsemisest !:mad:
kYbb

 postitati 09.09.03 09:11
Tsitaat:
... naljakas lugeda "asjatundjate" kommentaare hetkel siin :D
Mina end asjatundjaks ei pea, aga sellest külma õhu jutust läksin seepärast mööda, et pidasin seda iseenesest mõistetavaks:P Mul on hetkel nii: http://www.hot.ee/minuaudi10/koonus2v.jpg
Olen mõelnud veel ülesse kummiääred ja vaheseinale isolatsioon.
Absolut

 postitati 09.09.03 09:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja Marko(CCE)
klge, aga rääkige kohe ka lahti mootori vajadus KÜLMA õhu järgi mitte sooja
olen näinud paljudel koonus filtrit kapoti all tilpnemas (jätame intercooler autod välja) ja ahmivad kuuma õhku moto kõrvalt, komm oon, see poob mootori kinni ja paneel mis tirib siiski mujalt kylma õhku on seega efektiivsem sel puhul. Küll aga mitte, kui eraldada koonus totaalselt mootorist ... naljakas lugeda "asjatundjate" kommentaare hetkel siin :D

siin pole mõtet nyyd vaidlema hakata, rääkige kiirendajatega, kes osalevad Dragrace-del, mitte fooritagustega ... ja diislile pole seda yldse mõtet panna ...


on sul üldse minegeid kogemusi diislile koonuse panemisel....või niisama õelutsed jällegi(ja mitte ainult selles foorumis).....
MarkoC

 postitati 09.09.03 08:54
klge, aga rääkige kohe ka lahti mootori vajadus KÜLMA õhu järgi mitte sooja
olen näinud paljudel koonus filtrit kapoti all tilpnemas (jätame intercooler autod välja) ja ahmivad kuuma õhku moto kõrvalt, komm oon, see poob mootori kinni ja paneel mis tirib siiski mujalt kylma õhku on seega efektiivsem sel puhul. Küll aga mitte, kui eraldada koonus totaalselt mootorist ... naljakas lugeda "asjatundjate" kommentaare hetkel siin :D

siin pole mõtet nyyd vaidlema hakata, rääkige kiirendajatega, kes osalevad Dragrace-del, mitte fooritagustega ... ja diislile pole seda yldse mõtet panna ...
kYbb

 postitati 09.09.03 08:35
Tsitaat:

Kui sul sõjaväes gaasimaskiga joostes õnnestub filtriosa tühjaks teha, siis näed, et jõuad joosta mitu ringi rohkem kui läbi söehunniku hingates. Võimsuse kasv on märgatav, ilma et peaksid torbiku korpust modima või sinna koonilist otsa aretama :P
Seega tasub uskuda füüsikaseadusi, mitte koonusetootjate poolt kinni makstud teste :P


Lp Füüsik:D Minu füüsika on 0, aga kui õhulugeja auk on suurem, kui filtrikarbi õhuvõtuauk (st sinu suumulk on võimeline kopsude jaoks rohkem ahmima, kui sõefiltri torbikust läbi tuleb), siis ilma maskita/filtrikarbita joostes saad ikkagi parema tulemuse.

Eelnev näide on kirjutatud järgnevas jutus kõlava auto põhjal.

Äkki teeme ühe testi Audi 100 2,8 v6. Sellele isendile on mul kõik filtrid hetkel olemas: pappfilter, K&N paneelfilter ja JRfilers koonus. Test n 30- 150km/h = mingid sekundid. Ja kui su füüsika seadused paika ei pea, siis teed kasti õlli?

Kui sa väidad, et boxi modimine on bullshit, siis küsin: kas tead n mõnda Eestis arvestatavat rallyteami, kus sõidetakse originaal filtrikarbiga? (kindel pole, aga rallys vist koonus keelatud).

Füüsika: mida rohkem õhku> seda rohkem saad bensiini niristada>> seda suurem on küttesegu hulk silindris>>> seda kõvem käib pauk>>>>seda suurem on võimsus.

EDU!
Absolut

 postitati 08.09.03 14:44
Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja kYbb
Juhul, kui tahetakse pappfiltri vahetamisega vabalthingavama vastu saavutada mingigi võimsuse juurdekasv, siis tuleb modida fitrikarpi v panna koonus. Kui paned tehase karpi vabalthingavama paneelfiltri, siis testid näitavad võimsuse muutmiseks +-1%. Seega võid isegi võimsust kaotada.

Kui sul sõjaväes gaasimaskiga joostes õnnestub filtriosa tühjaks teha, siis näed, et jõuad joosta mitu ringi rohkem kui läbi söehunniku hingates. Võimsuse kasv on märgatav, ilma et peaksid torbiku korpust modima või sinna koonilist otsa aretama :P
Seega tasub uskuda füüsikaseadusi, mitte koonusetootjate poolt kinni makstud teste :P


miks nii üldistavalt kohe sellest testide kahtlevast väärtusest rääkida....ehk olen liiga naiivne kuid juhtivate ajakirjade teste siiski usun...
Black

 postitati 08.09.03 14:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja kYbb
Juhul, kui tahetakse pappfiltri vahetamisega vabalthingavama vastu saavutada mingigi võimsuse juurdekasv, siis tuleb modida fitrikarpi v panna koonus. Kui paned tehase karpi vabalthingavama paneelfiltri, siis testid näitavad võimsuse muutmiseks +-1%. Seega võid isegi võimsust kaotada.

Kui sul sõjaväes gaasimaskiga joostes õnnestub filtriosa tühjaks teha, siis näed, et jõuad joosta mitu ringi rohkem kui läbi söehunniku hingates. Võimsuse kasv on märgatav, ilma et peaksid torbiku korpust modima või sinna koonilist otsa aretama :P
Seega tasub uskuda füüsikaseadusi, mitte koonusetootjate poolt kinni makstud teste :P
kYbb

 postitati 08.09.03 12:37
Juhul, kui tahetakse pappfiltri vahetamisega vabalthingavama vastu saavutada mingigi võimsuse juurdekasv, siis tuleb modida fitrikarpi v panna koonus. Kui paned tehase karpi vabalthingavama paneelfiltri, siis testid näitavad võimsuse muutmiseks +-1%. Seega võid isegi võimsust kaotada.
AudiTeam

 postitati 29.08.03 09:48
Arvan sama et mõtekam on panna paneelfilter.
Endal plaanis ka selline asi soetada.
Koonusfiltri paigaldamiseks tuleb seal ikka vaeva nats näha.
Absolut

 postitati 28.08.03 18:04
nii palju kui ise olen aru saanud siis turbomootorile on koonus kaval investreering + kindlasti chip
Black

 postitati 28.08.03 17:44
Oma masinal (küll mitte audil) on KN paneelfilter orig. kastis. Koonuse panekul erilist mõtet ei näe, kuna hingamine on niigi juba suht vaba.
suspert

 postitati 28.08.03 15:35
küsimus selles, et kas keegi on proovinud peale aretada?

oli k&n filter aga sellest suurt kasu küll ei olnud.

küsimus selles, et kuda see õhulugeja sellel juhu toimima panna? seal see andur ju peal, mis originaalis on õhufiltri kopsikule peale pandud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.2% - SQL: 32.8%]