Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
yanekk

 postitati 12.12.23 20:20
Kõige valutum oleks see auto päris diagnostikase saada aga võib ka enda rahakotiga katsetada ja asju vahetada/teha.
eku97

 postitati 12.12.23 19:57
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
Saime auto käima,

Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.

Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:

" Particle filter"
see owner's manual



Loll pea on alati olnud käte ja jalgade nuhtluseks, jätka samas vaimus:D

Ega ei pannud tähele enne, ja autode remondi kohapealt suht võhik.
Räägi parem mida selle dpf hoiatusega teha ;)
yanekk

 postitati 12.12.23 17:03
Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
Saime auto käima,

Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.

Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:

" Particle filter"
see owner's manual



Loll pea on alati olnud käte ja jalgade nuhtluseks, jätka samas vaimus:D
eku97

 postitati 12.12.23 13:59
Saime auto käima,

Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.

Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:

" Particle filter"
see owner's manual
eku97

 postitati 11.12.23 15:32
Kõik arusaadav, me üldjuhul proovime alguses ikka ise koduste vahenditega :D
Vihjest võiks järeldada, et kütuse surve regulaator võib vigane olla?
Jann

 postitati 11.12.23 05:14
Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
Täna juhe külge pandud.


004195 - Fuel Pressure Regulation:Control range not reached
P1063 - 004 - No signal/Communication-MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100

Vahetasime kütusefiltri ära.
Filtri peal olev plastik julla hakkas lekkima, mille külge voolikud lähevad ja peale splint-ostan homme uue, sai selgeks et käivitades sinna kütus jõuab.

järgmisena keerasime mõlemal kütuse latil kõige kaugemad mutrid lahti. sinna kütus tuleb-aga käima ei lähe...


Veakood annab ju suuna, diagnostikat te ei ole teinud vaid saite “tundmatu” veakoodi. Lolluste tegemine e.s. torude lahtikeeramine selle cr süsteemi juures räägib et peaksite tegelema sellega, mida oskate. See kaabliga sõber ka. See ei ole vana hitller, see on “uus hitler”. Nüüd on teil õhk süsteemis kahel põhjusel nii madal kui kõrgsurve poolel ja ka korras autoga vaja käiata et üldse käivituks. Sellises olukorras nüüd päris diagnostikat teha on osaliselt raske, seda oleks ennem pidanud tegema.
Vihje: Kui aju ei saa x põhjusel trassi rõhku reguleerida, siis mismoodi see auto peaks käivituma?
Kas toitesüsteem kõrgsurvepumbani arvutiga õhutati vähemalt peale filtri vahetust? Peale uue klapi paigaldust võiks seda nüüd teha.
eku97

 postitati 10.12.23 22:42
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 428440 km
Time Indication: 0
Date: 2023.12.09
Time: 16:47:52

Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
Torque: 429.0 Nm
(no units): 4.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 639.0 bar
Duty Cycle: 45.4 %
eku97

 postitati 10.12.23 20:31
Täna juhe külge pandud.


004195 - Fuel Pressure Regulation:Control range not reached
P1063 - 004 - No signal/Communication-MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100

Vahetasime kütusefiltri ära.
Filtri peal olev plastik julla hakkas lekkima, mille külge voolikud lähevad ja peale splint-ostan homme uue, sai selgeks et käivitades sinna kütus jõuab.

järgmisena keerasime mõlemal kütuse latil kõige kaugemad mutrid lahti. sinna kütus tuleb-aga käima ei lähe...
Jann

 postitati 10.12.23 06:22
Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
A6 c6 2006 3.0 165kw

Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)

Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!

Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.

Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid?


Selline viga on sel autol võimalik 100% täpsusega diagnoosida, paraku veakoodide lugemisest ei piisa tavaliselt.
Nädalal tagasi oli ühel 176kw a6 avandil näiteks õlipumba kett "tänaval" koos tagakaane tükkidega, mootor veel vaevu isegi töötas, omaniku diagnoos oli õlileke peale õlivahetust... Loomulikult mootor hukas. Lihtsalt näide.
Rix

 postitati 09.12.23 19:27
Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
A6 c6 2006 3.0 165kw

Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)

Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!

Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.

Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid?


Ma pakun, et midagi on juba pikemat aega rikkis, kui mootorituli pidevalt endast märku annab. Eelsüüte küünalde tuli annab ka märku, et mingi rike on kütusesüsteemis.
eku97

 postitati 09.12.23 18:15
A6 c6 2006 3.0 165kw

Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)

Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!

Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.

Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.9% - SQL: 39.1%]