Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 31.12.22 15:41
Sai ikkagi lahti võetud see mootor, aga silmaga ühtegi kahtlast kohta ei tuvastanud plokikaanetihenditel, tuleb vist kaaned survestamisse saata. Forss olevat veel väitnud , et neil käib iga kuu mõni selline auto kaanetihendi veaga, eks nad vist sellepärast nii kindlad olid oma jutus. Omanik nüüd juba rääkis turbo variandist, vesijahutusega turbo on sellel mootoril..
Kaaned saab muidu üpris lihtsalt kätte mootor auto peal, ainuke probleem ongi see ketipinguti fikseerimine. Pinguti kolvil võib-olla ei olegi ruumi täielikult välja tulla, aga minu meelest võib kett tasakaalustusvõlli peal paigast minna, kui liiga lõdvaks lasta. Sai improviseeritud, vast jääb paika:

https://www.upload.ee/files/14792337/20221231_094403.jpg.html

Proovisin uuemat ElsaWin-i installida, ei saanud jagu sellest.
Aga vwts.ru lehel on olemas inglisekeelse PDF workshop manual selle mootori kohta, kui kellelgi peaks vaja olema.
teet82

 postitati 19.12.22 18:59
Küsisin üle omanikult, Forss siis ikkagi ütles, et viga plokikaanetihendis/plokikaanes. Miks EGR välistati, seda ei tea. Forss olevat heitgaasid jahutusvedelikus juba tuvastanud, aga proovin homme ise ka, mul mingi LASER-i tester on olemas.

Omaniku tuttav esindusemees märkis pildil osad, et mida nemad vahetavad sellise veaga. Otsisin üles kataloogist, peaksid olema detailid 059121737AJ ja 059121086BC. Aga need on minu meelest mingid jahutussüsteemi plastikosad ja heitgaasidega kokku ei puutu..

Igal juhul uurib enne EGR jahutit kui kaante kallale läheb.
Probleemiks on siis:
Mootor töötab peale käivitamist mingi aja ebaühtlaselt
Jahutusvedelik kaob
Õlikorgi all kondents
Forssi sõnul heitgaasid jahutusvedelikus
jõuvanker

 postitati 18.12.22 20:33
Heitgaase jahutusvedelikus saab testida paisupaagi korgi asemele paigaldatava vedeliktestriga. Väga lihtne, pommikindel.
Heitgaasid satuvad jahutusvedelikku lisaks vigastest plokikaanetihenditest ka muudest sõlmedest ala vigane EGR.
teet82

 postitati 18.12.22 15:38
Peale vaadates ütleks jah, et peaks olema võimalik kaaned kätte saada. Aga kuidagi tuleb ketipinguti fikseerida, et pinguti kolb välja ei tuleks, see jääb alumise suure kaane taha. Vaatasin korraks vanema põlvkonna mootori juhendit, seal pandi vist mingi kronsa ketitalda vastu hoidma, väga ei süvenenud.

Vaatasin ka korraks seda autot, mina küll paisupaagis midagi kahtlast ei näinud, kerge kondents õlikorgi all ainult. Küll aga mootor lonkab mingi aja peale käivitamist. Võib-olla siis diagnostikaga jõudis keegi selleni, et jahutusvedelik silindris või midagi sellist.. Pean omanikult täpsemalt uurima.
jõuvanker

 postitati 17.12.22 16:26
EGRi jahuti on korras?
tarts

 postitati 17.12.22 10:39
Mootor ja kast jäävad peale, tööaega annab ~16h poole kohta eraldi tehes.
teet82

 postitati 15.12.22 20:28
Omaniku sõnul 200kW auto aastast 2014, peaks siis vist olema CRTD koodiga mootor. Kuskil, vist Forssis, pandi diagnoosiks plokikaanetihendite viga, pidi olema õli paisupaagis ja heitgaasid jahutusvedelikus.
Vaja nüüd lahti võtta see mootor, aga ElsaWin on mul liiga vana ja ei näita seda mootorit. Oleks vaja infot, et kuidas tehas seda ette näeb, kas kohe mootor maha või saab mootor auto peal kaaned kätte. Äkki keegi teab või saab vaadata kusagilt, et ei raiskaks aega vales suunas lammutamisega.

Edit: 2016 aasta auto on hoopis.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]