Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 10.08.22 06:54 |
Mõnda asja siin elus peab oskama ka, oled valede inimeste juurde sattunud. Miks siis ei vahetatud rõhuandurit, kui diagnoositi et see vigane? Mis
andmetele üldse tugineti? Põhjuseid mis keelavad põletuse on mitmeid, mõnel puhul polegi see enam mõistlik tegevus. Aga kõike seda saab arvutiga
testida ja siis otsustada mida teha.
|
meri18
|
postitati 09.08.22 15:35 |
Tere!
Selline mure, autol lööb sõites põlema DPF filtri tule + mootoritule + Eelsüüte küünalde tule vilkuma. Proovitud on kahe erineva diagnostika seadmega
DPF-i põletada, aga ei saa mingit reaktsiooni.
Kuna ma olen autode osas täielik võhik, siis küsin igaks juhuks teie arvamust. Ühest töökojast öeldi, et rõhk on negatiivne ja peaks DPF-i rõhuanduri
ära vahetama. Kas on võimalus, et selles on viga?
Või mis põhjustel veel auto ei lase arvutiga DPFi puhtaks teha?
auto on Audi a4 2008 2.7TDI
|
|