Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 10.08.22 06:54
Mõnda asja siin elus peab oskama ka, oled valede inimeste juurde sattunud. Miks siis ei vahetatud rõhuandurit, kui diagnoositi et see vigane? Mis andmetele üldse tugineti? Põhjuseid mis keelavad põletuse on mitmeid, mõnel puhul polegi see enam mõistlik tegevus. Aga kõike seda saab arvutiga testida ja siis otsustada mida teha.
meri18

 postitati 09.08.22 15:35
Tere!

Selline mure, autol lööb sõites põlema DPF filtri tule + mootoritule + Eelsüüte küünalde tule vilkuma. Proovitud on kahe erineva diagnostika seadmega DPF-i põletada, aga ei saa mingit reaktsiooni.

Kuna ma olen autode osas täielik võhik, siis küsin igaks juhuks teie arvamust. Ühest töökojast öeldi, et rõhk on negatiivne ja peaks DPF-i rõhuanduri ära vahetama. Kas on võimalus, et selles on viga?

Või mis põhjustel veel auto ei lase arvutiga DPFi puhtaks teha?

auto on Audi a4 2008 2.7TDI

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]