Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
yanekk

 postitati 08.02.22 18:13
Tsitaat:
Algselt postitas: HärraNahk
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Jäägu sul õigus :D
Puht huvipärast, et mis muutust loodad leida õhulugeja lahtiühendmisel tühikäigul?:D Mõnel hitleril juhtub see muutus ainult, et käigukast läheb avariireziimi.


Kui tahad tule läbi ja ma teen sulle puust ette ja punaseks mismoodi nii aru saada, et õhulugeja läbi on.



Mitut autot Härra Nahk on remontinud ja kaua remondi kogemust on, sellist mille eest kliendilt ka raha saab küsida?
HärraNahk

 postitati 08.02.22 11:05
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Jäägu sul õigus :D
Puht huvipärast, et mis muutust loodad leida õhulugeja lahtiühendmisel tühikäigul?:D Mõnel hitleril juhtub see muutus ainult, et käigukast läheb avariireziimi.


Kui tahad tule läbi ja ma teen sulle puust ette ja punaseks mismoodi nii aru saada, et õhulugeja läbi on.
RKK

 postitati 07.02.22 18:31
C7mel ka midagi ei muutu kui MAF lahti ühendada. Üks asi siiski muutub. Sõitma minnes läheb limp mode-i ja spiraal hakkab vilkuma ehk viga tuleb sisse.
ivorturb12

 postitati 07.02.22 11:59
Jäägu sul õigus :D
Puht huvipärast, et mis muutust loodad leida õhulugeja lahtiühendmisel tühikäigul?:D Mõnel hitleril juhtub see muutus ainult, et käigukast läheb avariireziimi.
HärraNahk

 postitati 07.02.22 06:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: HärraNahk
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Tsitaat:
Algselt postitas: HärraNahk

Võta töötava mootoriga õhulugejal pistik tagant, kui tühikäigul midagi ei muutu ongi asi selles.


Küll oleks autoremont lihtne, kui niiviisi saaks diagnoosida õhulugeja korrasolekut:D


Ei mõista siin sinu irooniat. Just nii saadki selgeks teha hetkega kas õhulugeja toimib või ei. Võib-olla tasuks enne ironiseerimist ehk ajusid kasutada?


Kohe kindlasti ei saa niimoodi midagi kindlaks teha. Õhulugejat testitakse sõites esiteks. Ja andmeid analüüsides.


Eluaeg nii testitud ja vigased õhulugejad üles leitud ilma arvutitega, aga tundub, et tänapäeval on rehvirõhk lisamiseks ka kõigil juba arvutit vaja ning ilma selleta keegi enam midagi teha ei suuda.
Jann

 postitati 07.02.22 05:53
Tsitaat:
Algselt postitas: HärraNahk
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Tsitaat:
Algselt postitas: HärraNahk

Võta töötava mootoriga õhulugejal pistik tagant, kui tühikäigul midagi ei muutu ongi asi selles.


Küll oleks autoremont lihtne, kui niiviisi saaks diagnoosida õhulugeja korrasolekut:D


Ei mõista siin sinu irooniat. Just nii saadki selgeks teha hetkega kas õhulugeja toimib või ei. Võib-olla tasuks enne ironiseerimist ehk ajusid kasutada?


Kohe kindlasti ei saa niimoodi midagi kindlaks teha. Õhulugejat testitakse sõites esiteks. Ja andmeid analüüsides.
HärraNahk

 postitati 07.02.22 04:17
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Tsitaat:
Algselt postitas: HärraNahk

Võta töötava mootoriga õhulugejal pistik tagant, kui tühikäigul midagi ei muutu ongi asi selles.


Küll oleks autoremont lihtne, kui niiviisi saaks diagnoosida õhulugeja korrasolekut:D


Ei mõista siin sinu irooniat. Just nii saadki selgeks teha hetkega kas õhulugeja toimib või ei. Võib-olla tasuks enne ironiseerimist ehk ajusid kasutada?
ivorturb12

 postitati 06.02.22 11:58
Tsitaat:
Algselt postitas: HärraNahk

Võta töötava mootoriga õhulugejal pistik tagant, kui tühikäigul midagi ei muutu ongi asi selles.


Küll oleks autoremont lihtne, kui niiviisi saaks diagnoosida õhulugeja korrasolekut:D
HärraNahk

 postitati 05.02.22 18:23
Oli sama probleem ühel a4 b6 2.5tdi
Ostsin mootori veaga auto. Eelmine omanik oli vahetanud turbo, pihustid, erinevaid andureid ja käinud mitmes töökojas
Alla 3000rpm jõudu null ja siis lajatab turbo korraga jõu taha.
Peale ostu leidsin probleemiks õhukululugeja.

Võta töötava mootoriga õhulugejal pistik tagant, kui tühikäigul midagi ei muutu ongi asi selles.
dell

 postitati 26.11.21 08:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Viljandis vòin vaadata.

Okei, juhul kui lähemalt keegi abi ei saa pakkuda . Tuleb see väike sõit ette võtta 🙂
Jann

 postitati 26.11.21 05:54
Viljandis vòin vaadata.
dell

 postitati 25.11.21 21:02
Kuna oma mõistus ja arvutiga pidev vaatlemine tulemust ei Anna pöörduks siia.

Kas Tartus/Tartumaal oleks kedagi kes suudaks asja üle vaadata ja vea tuvastada , vajadusel ka viga likvideerida.
Vahetatud turbo , näipitud pumba ajastust( arvuti järgi joone peal)
Tagant ühtegi värvi sumbutist ei tule .
Samuti on kütusekulu meeletu. Linnas kusgil 18 ja mnt 12

Aga masin hakkab alles sõitma normaalselt kusgil 2500rpm , enne seda sõidaks nagu 1.9 40kw .
Isiklik arvamus on et süüde siiski vale , või mingi pihusti ei taha koostööd teha .

Asun ise Tartus

555196o3

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]