Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
RKK

 postitati 19.02.22 16:14
https://youtu.be/hv3wOHeOfsY
Mingi teema selle kardaaniga on. Sama hääl on ka üles alla liigutades. Lisaks märkasin pragudega tagadiffri pukse. Käigukasti patja ei hakanud lammutama kuid ega seal ka midagi siis head pole. Viimati lahti võttes oli ta ikka päris kuivanud välimusega.
RKK

 postitati 17.02.22 17:02
Tsitaat:
Algselt postitas: kassu
Kas sõites on mingit kolksu/jõnksu kuulda? Nt. võtad hoogu maha ja siis paned jälle juurde?

Hei hei. Kolksu sõites ei tunne kuid igasugu erinevaid vibrasid ja rappumisi on autole juurde tulnud. Lisaks selline pulseeruv tume mürin mis on küll väike.
Täna läks asi halvemuse poole. Sõites näiteks ühtlase kiirusega 90km tunnis ning lihtsalt hoides gaasipedaali paigal, et kiirust hoida tõmbab vahel autost sellised sügavad jõnksud läbi nagu sõidaks veelompidest vms läbi. Vibratsioon/võbin on samuti süvenenud. Avaldub kõige rohkem kui umbes 70%se gaasiga kiirendada ning samuti hoogu maha võttes umbes sama jõuga. Seda suuremate kiiruste juures. Üle saja sõites on konstantne tuntav vibra ning mõnikord ka alla saja sõites. Väga kaootiline. Lisaks konkreetselt täna tekkis selline "thump" või mütakas kui R ja D vahel käiku valida kohapeal, pidur all muidugi. See ei ole suur kuid enne seda kindlasti polnud. Käigud vahetavad muidu ilusti kuid käiguvahetuse hetked on muutunud rohkem tuntavaks. Seda küll mitte näiteks täisvõimsusel kiirendades. Siis on põhimõtteliselt võimatu aru saada kas käik vahetus kui mootorihääl välja arvata. Et jällegi kõige tuntavam käiguvahetus on kuskil 50-70 % võimsusega kiirendades.
Kõik on kulmineerunud üsna kiiresti ning esimene võimalus kanali peale saada on laupäeval. Ei teagi mis mind seal ees ootab
kassu

 postitati 08.02.22 10:42
Kas sõites on mingit kolksu/jõnksu kuulda? Nt. võtad hoogu maha ja siis paned jälle juurde?
RKK

 postitati 27.11.21 18:32
Ma vaatan, et võiks täitsa Huviliste Autod alagruppi selle teema ümber konvertida kui see kuidagi võimalik oleks:D
Täna sai paar heitgaasitoru ühendusmuhvi välja vahetatud sest poldid ja mutrid olid nõnda ära korrodeerunud, et ei tahtnud ootama jääda millal need järgi võivad anda. Muhv ise oli täiesti roostevaba. Tundub, et klambri poldid on vist toorest rauast tehtud.
Ühtlasi loksutasin ka kardaani ning märkasin keskel lõtku, seal kus vahepukk asub. Kumm on ise terve seal pukis kuid mingi terav lõtk on sees. Arvatavasti laagrist. Lõtk on küll imepisike kuid kardaani üles alla liigutades on seda siiski tunda. Kuna tegemist esimese nelikveolisega siis kogemus puudub kas asi on normaalne või peaks mõtlema kardaani taastamise peale?
Amadeus

 postitati 05.11.21 18:28
Sellelt juutuubi lingilt mina küll keti häält ei kuule.
Aga mul on põhimõtteliselt samamoodi. Ilma põletamata käib väga hästi ja põletusel on tilk pehmem. Ja nagu ütlesid, karvajagu kohesem. Kuna põletusel on täiendavad kütuse pritsetsüklid, siis nii ongi.
RKK

 postitati 05.11.21 17:50
Tere taas. Pihustid kenasti stendist läbi lastud ning põhimõtteliselt täiesti korras asjad, mis oli täiesti rõõmustav uudis. Kuna paaril pihustid olid mingid näidud ettenähtud piiridele lähenemas siis sai profülaktika mõttes need ära vahetatud kuigi otseselt poleks vaja olnud. Sõidus ning masina töös muutusi sellega ei kaasnenud ning antud häält mis teema alguses taga ajasin ka pole peale forsi külastust esinenud.
Küll aga on üks suur küsimus teadjamatele. Mis pagana päralt on auto mootori töö ja üleüldine sõidudüaamika drastiliselt parem kui toimub DPF regen? Mootor käib siidiselt ja mahedalt ning sõit on palju sujuvam ning "kohesem". Kui tahmafiltri puhastust ei toimu siis on mootori töö lärmakam ja üleüldiselt tahumatu. Tundub, et veidi teravama noodiga käiks mootor ning mitte mingit sellist mahedust pole. Võiks ka kirjeldada nagu mootor käiks raskelt liialdatult öeldes.
Nii kui tahmapõletus protsess peale tuleb siis sõidaks nagu teise autoga, Parema autoga läbi huumori vaadates :)
Kas siiski võib kett nii palju veninud olla, et süüteajastus on veidi paigast ära ja normaalolekus toimub kütuse pihustamine liiga vara? Sellest siis mootori töö erinevused. Kas VCDSiga saab mingeid kraade vaadata nuka ja vända asendite suhtes?
yanekk

 postitati 04.10.21 14:46
Tsitaat:
Algselt postitas: RKK

Täna sai ka südamerahuks käigukasti õlitaset kontrollitud ning seekord valisin kontrolliks alumise õlitemperatuuri ehk 35 kraadi. Läks juurde 0.5 liitrit. Ehk siis 45 kraadi ja 35 kraadi õlikoguse vahe on pool liitrit tuleb välja. Kindlasti on võimalik mingi valemi järgi see soojuspaisumine välja arvutada kui suur huvi on.
Lõppkogus 5.6 liitrit sisse. Välja 4.9


Mitte ei usu et see õli suudab niipalju paisuda/kahaneda, ilmselt jäi siiski eelmine kord lihtsalt puudu õigest kogusest.
RKK

 postitati 03.10.21 17:43
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Okei jah, 6L ringis vóiks välja tulla, seda küll. Rahulikult peab laskma kastil tühjaks joosta/tilkuda. Ma olen 5hp19 kastidel teinud 2x väljalaskmist ja täitmist. 8hp enam ei viitsi 2x ja ilmselt 5hp kaste ma enam enda autodel tegema ei pea. A5 kastil näiteks jõudsin nii palju sõita, et nägin milliseks minu pandud õli oli 70k läbisõiduga muutunud. Täitsa kena oli ja värv oli olemas. Ma arvan see minimaalne segunemine ei muuda mitte midagi enam. Olen 50-100ml väljatulnud kogusele täites juurde pannud. Üle ei tasu mõelda nende tiptronic kasti asjadega. Üldiselt on hästi tehtud kastid.

Aga palju sellel autol on läbisõit? Arvan 200 000 ringis võib juba helisid tekkida. Mul on vastupidi kogemus, kus autot ostes ja hooldust tehes sain kõrinast lahti korraliku õliga ja aastaga enam tagasi ei tulnud. Ei tea mis jama seal sees oli. Mobil 1 5w30 ei ole mulle küll kunagi pettumust valmistanud.

Tõepoolest, autol on 200k ees.

Sai auto forssi viidud ning nagu ikka selleks ajaks olid sümptomid kadunud. Ütlesid ainult, et päris puhtalt auto ei käi ning juhtisid tähelepanu pihustitele. Seda siis nende kontrollitud näitude põhjal ning muudele kogemusele tuginedes. Üritan see kuu pihustid stendi viia. Ega endal oli ka väike kahtlus pihustite üle sest paljude teiste 3.0dega on pihustid lärmakamad.
Täna sai ka südamerahuks käigukasti õlitaset kontrollitud ning seekord valisin kontrolliks alumise õlitemperatuuri ehk 35 kraadi. Läks juurde 0.5 liitrit. Ehk siis 45 kraadi ja 35 kraadi õlikoguse vahe on pool liitrit tuleb välja. Kindlasti on võimalik mingi valemi järgi see soojuspaisumine välja arvutada kui suur huvi on.
Lõppkogus 5.6 liitrit sisse. Välja 4.9
masuurik

 postitati 29.09.21 05:01
Okei jah, 6L ringis vóiks välja tulla, seda küll. Rahulikult peab laskma kastil tühjaks joosta/tilkuda. Ma olen 5hp19 kastidel teinud 2x väljalaskmist ja täitmist. 8hp enam ei viitsi 2x ja ilmselt 5hp kaste ma enam enda autodel tegema ei pea. A5 kastil näiteks jõudsin nii palju sõita, et nägin milliseks minu pandud õli oli 70k läbisõiduga muutunud. Täitsa kena oli ja värv oli olemas. Ma arvan see minimaalne segunemine ei muuda mitte midagi enam. Olen 50-100ml väljatulnud kogusele täites juurde pannud. Üle ei tasu mõelda nende tiptronic kasti asjadega. Üldiselt on hästi tehtud kastid.

Aga palju sellel autol on läbisõit? Arvan 200 000 ringis võib juba helisid tekkida. Mul on vastupidi kogemus, kus autot ostes ja hooldust tehes sain kõrinast lahti korraliku õliga ja aastaga enam tagasi ei tulnud. Ei tea mis jama seal sees oli. Mobil 1 5w30 ei ole mulle küll kunagi pettumust valmistanud.
Jann

 postitati 29.09.21 02:58
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Jann, kasti osas tuli 4,9L välja ja 5L läks sisse. Ōlipuudust selles suhtes olla ei saa. Iseasi palju nüüd vana ja uus segunesid, aga see juba teine teema.


Järelikult ei tulnud piisavalt välja või oligi puudu. Aga see selleks. Lihtsalt ei saa vale infot tõepähe foorumisse jätta, olen ise teinud vähemalt kolme 8hp-d ja kõigil on sisse läinud 6l kandis, +- 100ml. Kui õigesti mäletan, siis sul sama oma a7 ja rs peal. Konks on arvatavasti turbiini täitmis protseduuris või milleski muus. Aga jah, kõrin teemaks ja las olla. Eks igaüks ise teab, mis teeb.
masuurik

 postitati 28.09.21 18:05
Jann, kasti osas tuli 4,9L välja ja 5L läks sisse. Ōlipuudust selles suhtes olla ei saa. Iseasi palju nüüd vana ja uus segunesid, aga see juba teine teema.
RKK

 postitati 28.09.21 15:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kui teemaks on kõrin, tuleb kuulata lasta ja kohe. Mingi juutuubi video ei kõlba siin. Ja kasti õlikogusega sa siiski eksid.
ZF ei pane 7 liirtit õli rem. komplekti, et kahe liitriga muna praadida. Muide, vanemad 5hp19 kastid kõristasid päris korralikult kui liiter õli puudu oli, tean oma lapsepõlvest ;) 8hp kastiga loomulikult selliseid katseid pole teinud.

Olen sinuga nõus, et kui endal pädevus puudub diagnoosida siis tuleb masin viia sinna kus see pädevus on olemas. Hetkel otsingu kohta kuhu ta viia ning kus ka probleem samas kõrvaldada. Osad kohad ei võta see aasta üldse vastu ning osade juures pääseb löögile alles järgmine kuu lõpupoole. Päris korralik seis. Hetkel räägin veel Forsiga läbi, et ehk võtavad vahele.
Käigukasti õli vahetuse teema pealt ütleks, et kui viis tuli välja ja viis läks kõiki protseduure (k.a tehase oma)järgides sisse siis kuhu see kaks liitrit lisada siis? Täidad kasti üle? See lisa kaks liitrit võib käiku minna siis kui ka mingeid remonttöid teostatakse ning õli rohkem välja tuleb. Point selles, et absoluutselt kõik õpetused ning kogenud DIY mehed on saavutanud samad kogused õlivahetustel. Lihtsalt ma ei näe võimalust protseduure täites rohkemat õli sisse suruda ilma, et see kontroll/täitmiskorgist välja ei vuhiseks.
Nii palju teadmiseks, et hetke parim pakkumine ketiliini vahetuseks on 1440 koos KMiga.
Jann

 postitati 28.09.21 12:47
Kui teemaks on kõrin, tuleb kuulata lasta ja kohe. Mingi juutuubi video ei kõlba siin. Ja kasti õlikogusega sa siiski eksid.
ZF ei pane 7 liirtit õli rem. komplekti, et kahe liitriga muna praadida. Muide, vanemad 5hp19 kastid kõristasid päris korralikult kui liiter õli puudu oli, tean oma lapsepõlvest ;) 8hp kastiga loomulikult selliseid katseid pole teinud.
RKK

 postitati 28.09.21 08:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: RKK
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis õli sisse sai? Mida veel tehti? Pöördel kõristamine pole kindlasti ok, kui see nii muidugi on. Pead laskma kuulata spetsialistil. Kas kasti õli vahetati ikka nagu peab, palju uut sisse said?

Mul on hea lihtne neile küsimustele vastata sest tegin ise nagu ikka. Viljandis pole ühtegi kohta kus ma usaldaks isegi tavalist õli vahetust teha.
MÕ on Castrol 5w-30 edge Titanium LL. 6.4 liittit. Filter Bosch.
Kasti sai originaal ZF kit mis sisaldas kõike vajalikku.. Välja tuli 4.9 ja sisse 5. Täitmine ja kogu protseduur vastavalt juhistele. VCDSiga õlitempetatuur 30-50 kraadi ja siis lõplik täitmine nii nagu peab. KF sai ka vahetatud lisaks õhufiltritele. Kõik tööd sai pedantselt teostatud. Tegemist ikkagi autoga mida plaanin pikka aega hoida.


5 liitrit kasti on ilmselgelt vähe. Viljandis on kohti, kus osatakse neid asju nagu peab teha. Käin ka osades neist adaptsioone tegemas. Ise esimest korda tehes võib nii mõndagi hoopis juhtuda, nagu näha.

5 liitrit ongi tavaline kogus mis väljalaskmise teel kätte saadakse ning asendatakse. Nii lihtsalt on. Üldmaht on 9 liitrit kuid seda sa tavavahetusega kätte ei saa. Ega ma esimest korda neid töid ei tee, et nagu siil udus toimetaks. Asi on päris selgeks tehtud ning tööde kvaliteedis ma ei kahtle. Juhendeid on sadu erinevate perspektiivide kujul ning seal pole eriti millegagi eksida. Kõik on straightforward niiöelda. Teemaks pole ka käigukast, Jann.
Jann

 postitati 28.09.21 07:58
Tsitaat:
Algselt postitas: RKK
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis õli sisse sai? Mida veel tehti? Pöördel kõristamine pole kindlasti ok, kui see nii muidugi on. Pead laskma kuulata spetsialistil. Kas kasti õli vahetati ikka nagu peab, palju uut sisse said?

Mul on hea lihtne neile küsimustele vastata sest tegin ise nagu ikka. Viljandis pole ühtegi kohta kus ma usaldaks isegi tavalist õli vahetust teha.
MÕ on Castrol 5w-30 edge Titanium LL. 6.4 liittit. Filter Bosch.
Kasti sai originaal ZF kit mis sisaldas kõike vajalikku.. Välja tuli 4.9 ja sisse 5. Täitmine ja kogu protseduur vastavalt juhistele. VCDSiga õlitempetatuur 30-50 kraadi ja siis lõplik täitmine nii nagu peab. KF sai ka vahetatud lisaks õhufiltritele. Kõik tööd sai pedantselt teostatud. Tegemist ikkagi autoga mida plaanin pikka aega hoida.


5 liitrit kasti on ilmselgelt vähe. Viljandis on kohti, kus osatakse neid asju nagu peab teha. Käin ka osades neist adaptsioone tegemas. Ise esimest korda tehes võib nii mõndagi hoopis juhtuda, nagu näha.
Maik

 postitati 28.09.21 06:22
Lihtne... Keti vahetusse ruttu. :)
Enda autol olid täpselt samad sümptomid..
RKK

 postitati 28.09.21 05:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis õli sisse sai? Mida veel tehti? Pöördel kõristamine pole kindlasti ok, kui see nii muidugi on. Pead laskma kuulata spetsialistil. Kas kasti õli vahetati ikka nagu peab, palju uut sisse said?

Mul on hea lihtne neile küsimustele vastata sest tegin ise nagu ikka. Viljandis pole ühtegi kohta kus ma usaldaks isegi tavalist õli vahetust teha.
MÕ on Castrol 5w-30 edge Titanium LL. 6.4 liittit. Filter Bosch.
Kasti sai originaal ZF kit mis sisaldas kõike vajalikku.. Välja tuli 4.9 ja sisse 5. Täitmine ja kogu protseduur vastavalt juhistele. VCDSiga õlitempetatuur 30-50 kraadi ja siis lõplik täitmine nii nagu peab. KF sai ka vahetatud lisaks õhufiltritele. Kõik tööd sai pedantselt teostatud. Tegemist ikkagi autoga mida plaanin pikka aega hoida.
Jann

 postitati 28.09.21 04:12
Mis õli sisse sai? Mida veel tehti? Pöördel kõristamine pole kindlasti ok, kui see nii muidugi on. Pead laskma kuulata spetsialistil. Kas kasti õli vahetati ikka nagu peab, palju uut sisse said?
RKK

 postitati 27.09.21 18:00
Hei

Sai tehtud suur hooldus ning järgmine päev külmalt hääl sees. Kohapeal seistes hoides pöördeid 1500-2000 kandis on selline ebameeldiv kõrin sees. Meenutab nagu lõtva ketti mis lahtiselt hammaste peal peksab. Veakoode pole ning soojalt see sümptom kaob. Käivituse ajal seda
"Death rattle" kõrinat pole. Sai ka vahetatud Zf kasti õli kuid see ei puutu vast asjasse. Kast toimetab hästi. Panen video ka :
https://youtube.com/shorts/3KMELrgrh5I?feature=share

Kas ongi see hetk käes mil pean ketti vahetama ? Imelik, et asi toimus juhtus peale õlivahetust. See nagu tähendaks, et uus õli pesi mootorist mingi jama lahti ja ummistas pinguti ära vms. Vana õlifiltri järgi otsustades on Longlife igati teemaks olnud sest filtri peal nägin reaalselt tahket õli kui liialdada. Palju see nüüd mulle maksma läheb kui keegi oskab öelda? Ehk oskab keegi ka mõistlikku tegijat soovitada peale Differ OÜ? Tema käest ma juba ootan pakkumist kui ta aega leiab. Kardan, et kui väga pikalt sõidan siis võib asi päädida millegi hullemaga

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 77.6% - SQL: 22.4%]