Teema ülevaade |
jaiks
|
postitati 11.06.21 23:39 |
Eemaldamist ei plaani.
|
HangOver
|
postitati 11.06.21 22:36 |
Et siis ülevaatusel läheb ka läbi DPF-ta ja annab näidud paika kruvida ES Racingus?
|
Rain573
|
postitati 11.06.21 22:07 |
Tsitaat: | Ehk siis pole mõtet pesta tahmafiltrit, pigem uus tahmafilter või lasta eemaldada & välja programmeerida
tuntud kohas (nt ESracing). |
Eemaldamiseks pole ilmselgelt pointi sellepärast tlna sõita. Saan aru kui mingi pedant tahab oma stock pillile tsippi, siis ilmselt hea tlnas näiteks
ES is teha see. Saab ilusti paberid ja asjad ja kvaliteetse teenuse ka.
|
Typhome
|
postitati 11.06.21 11:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Täiesti mõttetu on seda reeglina vahetada, sest selle ummistumise põhjustavad tuksis pihustid või mõni muu rike.
Ehk siis esimese asjana on vaja need kõik korda teha ning seejärel alles tahmafiltrit vahetada, muidu on uus ka kohe manala teel.
//...//
B-osad minu kogemuse järgi reeglina eriti hästi ei tööta. |
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185634
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181534
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Peale selle "pesemist" on see 100% romu vääriline.
See keraamika seal sees ei kannata vedelikku. Muutub lödiks.
Samuti, kui ikka filter 200 000 sõitnud, siis tavaliselt on see keraamika seal sees murenenud juba ning nagunii vajab filter vahetust...
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Prj-ga 100% nõus, peale pesu on see filter kuu paariga täisa pees ja tuleb nagunii uus osta. Kes ei usu, vaadake oma auto torusid tagant kuu -paari
pärast peale pesu. Kellel raha tuulde meeldib loopida siis keelata ei saa.
B osade kogemus selline, et hind on kordi odavam, tuttava taksojuhi 13a. sarann sõidab 350 eurise uue b (uus a osa 2000 kanti) filtriga kolmandat
kuud, siiani probleeme pole. Kuna hinnas kajastub ka väärismetallide sisaldus filtris ma arvan, siis a osa kestvust oleks vist palju loota.
|
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185634
Ehk siis pole mõtet pesta tahmafiltrit, pigem uus tahmafilter või lasta eemaldada & välja programmeerida tuntud kohas (nt ESracing).
|
A4TQ
|
postitati 11.06.21 07:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Pesu on üldiselt enesepetmine. |
Nii ongi.
Dpf elu saabki ca 300000km otsa. +-50000 sõltuvalt kui suur osakaal on maantesõidul ja milliseid vahemaid läbitakse.
Pesu aitab tavaliselt vaid lühileseks ajaks.
Kui dpf sees olev kärg on juba suure kuumise tõttu sulanud siis ei aita muud kui selle vahetus.
|
mkangur
|
postitati 11.06.21 06:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Hakkas järjest tihedamalt põletama, 200-300km tagant. Käis auto sisselaske puhastamises ja peale seda põletab juba iga 100km tagant. Sisselase oli
üsna tahmane.
Kuhu Tartus auto viia, et saaks teada, kas filter umbes ja mis põhjustas? Ehk siis vaja pädevat kohta.
Veakoode pole, oil ash volume 0.35l. Ummistuse error peaks tekkima 0,46l pealt. Põletab umbes 10-15minutit.
Ja kas ainult uus filter panna või tasub raha kulutada ka pesule? Nii kahte pidi jutte on selle läbipesu kohta, et ei oskagi seisukohta ise võtta.
3.0 tdi 180kw
295000km ls.
Pihustid käisid talvel stendis ja olid siis veel okeid. |
Pesu on üldiselt enesepetmine.
|
jaiks
|
postitati 10.06.21 20:27 |
Hakkas järjest tihedamalt põletama, 200-300km tagant. Käis auto sisselaske puhastamises ja peale seda põletab juba iga 100km tagant. Sisselase oli
üsna tahmane.
Kuhu Tartus auto viia, et saaks teada, kas filter umbes ja mis põhjustas? Ehk siis vaja pädevat kohta.
Veakoode pole, oil ash volume 0.35l. Ummistuse error peaks tekkima 0,46l pealt. Põletab umbes 10-15minutit.
Ja kas ainult uus filter panna või tasub raha kulutada ka pesule? Nii kahte pidi jutte on selle läbipesu kohta, et ei oskagi seisukohta ise võtta.
3.0 tdi 180kw
295000km ls.
Pihustid käisid talvel stendis ja olid siis veel okeid.
|
|