Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ahto42

 postitati 29.04.21 11:53
Ju siis jaapanlastel kehvemad ecud. Fakt on see, et on palju olukordi nendega, kus pärast põletamist ei lase viga ära kustutada. St et jääbki mällu, mitte ei tule 100 km tagasi. Aitab ainult väärtuste reset. Thinkdiag teeb mingi nullimise kohe pärast põletamise lõppu.
prj

 postitati 28.04.21 15:43
Tsitaat:
Algselt postitas: ahto42
Audit täpselt ei tea, aga tavaliselt tehakse pärast põletust ka DPF väärtuste nullimine. Mitsul, Citrunil ja Nissanil näiteks.

Seda teevad ainult idioodid klientide petmiseks.

DPF-i reset on ette nähtud ainult uue tahmafiltri jaoks, kõikidel autodel, kuna muidu kaob ajalugu/info.
Sundpõletuse ajal näeb mootori juhtplokk vastusurvet ja selle põhjal arvestab filtri täituvuse ümber. Mingeid lisaresette ei ole vaja.
Kui peale seda ei toimi, siis on see filter läbi omadega (või pritsesüsteem pole korras) ning sama probleem on 100km pärast tagasi.

Aga kliendi käest hea raha koorida.
Erilised geeniused kirjutavad veel softist välja DPF-i ilma eemaldamata. Sõidab võiduka lõpuni kuni kõik tihendid minema lööb või mootor kokku jookseb.
See on selle DPF resettimise (ilma vahetuseta) loogiline jätk.
ahto42

 postitati 28.04.21 15:18
Audit täpselt ei tea, aga tavaliselt tehakse pärast põletust ka DPF väärtuste nullimine. Mitsul, Citrunil ja Nissanil näiteks.
Jann

 postitati 26.04.21 09:09
Tsitaat:
Algselt postitas: vibro
15a 2.0 a6 lõõb p2002 veakoodi.
Arvutiga põletatud ja korraks jääb tuli kustu aga suht ruttu, ca nädal, hakkab tuli jälle põlema.
Põletades grammid suht madalad, alustades ca 10g ja lõpetades ca 3g.
Mingist välismaa foorumist leidsin et sellises olukorras tavaliselt üks andur dpfi juures läbi.
Teab keegi sellest lähemalt rääkida ja kuidas aru saada kumb andur läbi on. Neid vist seal 2.


Vajad õiget diagnostikat ja ongi kõik ilusti selge, milles asi. See süsteem vajab ka oskusi lisaks kaablile.
vibro

 postitati 22.04.21 20:35
15a 2.0 a6 lõõb p2002 veakoodi.
Arvutiga põletatud ja korraks jääb tuli kustu aga suht ruttu, ca nädal, hakkab tuli jälle põlema.
Põletades grammid suht madalad, alustades ca 10g ja lõpetades ca 3g.
Mingist välismaa foorumist leidsin et sellises olukorras tavaliselt üks andur dpfi juures läbi.
Teab keegi sellest lähemalt rääkida ja kuidas aru saada kumb andur läbi on. Neid vist seal 2.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]