Teema ülevaade |
W8
|
postitati 26.02.21 22:35 |
OK asi selge tänud.
|
teet82
|
postitati 26.02.21 22:29 |
Diisli kaas on alt sile, põlemiskambreid kaanes pole ja lihvimisega midagi ei muutu. Kui ainult see, et klapid tulevad kolbidele lähemale kui pesasid
ei töötle. Üldiselt on juhendite järgi lihvimine üldse keelatud diisli kaantel ja tihendi paksustel pole sellega pistmist, need on teistel eesmärkidel
tehtud.
|
W8
|
postitati 26.02.21 22:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Tihendi paksus valitakse mootori alumise poole järgi, kolbide kõrgus mootoriplokist, mida saab vajadusel mõõta. Kui alumine osa jääb samaks, siis
põhimõtteliselt läheb samasugune tihend. |
Hmm huvitav ehitus, kui kaant lihvin jätan ikka samaks?
|
teet82
|
postitati 26.02.21 21:44 |
Tihendi paksus valitakse mootori alumise poole järgi, kolbide kõrgus mootoriplokist, mida saab vajadusel mõõta. Kui alumine osa jääb samaks, siis
põhimõtteliselt läheb samasugune tihend.
|
W8
|
postitati 26.02.21 21:20 |
Sai kunagi riiulisse varuks ostetud plokikaan, nüüd siis läheb käiku.
Probleem selles, et ei mäleta mis paksusega tihend (mitu auku) oli doonorautol.
Kas seda saab kuidagi mõõtmise teel kindlaks teha, millise paksusega tihendit tarvis?
Autol on hetkel peal viga saanud plokikaas koos tihendiga millel üks auk (paksus 1,61mm)
|
|