Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ivorturb12

 postitati 26.11.20 11:08
Ei õnnestu mitte neid pihusti väärtusi paika saada normaalselt. Nüüd sain veel samast lammutusest mitu samakoodiga pihustit ning ühe näit oli -1,7 ja ülejäänud kõik üle -2. Kui võtsin kaks esimest originaalpihustit ära ja panin mõlemad lammutuse pihustid, läksid mõlema kahe esimese silindri väärtused tugevalt miinusesse ning seega kolmas ja neljas silinder tugevalt plussi.
Niipalju muutus asi kütusekulu kohapealt, et kui kaks esimest pihustit said lammutuse omad, siis kukkus ilma tarbijateta kütusekulu kohapeal 1l/h peale, kuigi korrektsioonid on meeletult paigast.

Ei oskagi enam seisukohta võtta, kas tõesti on kõik siiamaani saadud pihustid viletsa võitu vms. Originaalpihustitega olid korrektsioonid märgatavalt paremad. Ja samas kui tõsta kehva näitajaga pihusti kõrval silindrisse, kolib viga kohe ümber. Seega nagu ei saaks olla ei pihusti kaabelduse viga, ei mootori viga.

EDIT: Sai nüüd võetud auto pealt pihusti, millel näitajad +0,4 - -0,4 vahel ja pandud üks nendest probleemse auto peale ning probleemsel autol läksid niiöelda näidud paika ja kütusekulu 0,7l/h peale, seega sain lihtsalt hunniku mittesobivaid pihusteid endale (õnneks saab tagastada). Pidid olema veel erinevate autode pealt pärit pihustid, kas siis tõesti kõik nii kehvad olnud või on seismine omatöö teinud.
ivorturb12

 postitati 19.11.20 14:27
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Sai nüüd korra arvutiga vaadatud, õhukulu väärtused on küsitud ja tegelik paigas.


Sinule infoks, selline võrdlus näitab ainult EGR-i tööd ega ei ütle MITTE MIDAGI õhukulumõõtja kohta.
Jäta see meelde.


Selge, tänud info eest. Eks teen mingihetk testsõidu koormusel ja vaatab siis õhulugeja väärtusi.
Esialgu soov ikkagi kõik pihusti väärtused korda saada.
prj

 postitati 19.11.20 11:03
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Sai nüüd korra arvutiga vaadatud, õhukulu väärtused on küsitud ja tegelik paigas.


Sinule infoks, selline võrdlus näitab ainult EGR-i tööd ega ei ütle MITTE MIDAGI õhukulumõõtja kohta.
Jäta see meelde.
ivorturb12

 postitati 19.11.20 10:22
Ei saagi selle auto saaga pihustitega vist läbi :D Sai nüüd Tartust lammutusest võetud sama koodiga pihusti, autole peale ning näit -2,29. Olin juba arvamusel et ikkagi selle silindriga mingi jama, kuna kahtlane et kaks pihustit nii viletsad. Sai tõstetud kaks pihustit ringi ja viga kolis koheselt ümber. Enne kehva näiduga oleva silindri näit läks kõrval oleva pihustiga kohe 0,17 peale, seega silindri vea võiks igatpidi välistada. Ja lammutuse pihusti vilets näit kolis kohe teise silindrisse edasi.
Õnneks võetakse pihustid küll tagasi, kuid kergelt vihale ajab juba see peale-maha kakkumine + sinna juurde kuuluvad asjad.
ivorturb12

 postitati 17.11.20 11:26
Ikka, ja niiöelda uuele pihustile said veel uued tihendid ja uus polt ka :D
andrec

 postitati 17.11.20 11:14
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Pole targremaks vahepeal saanud. Sai ostetud teine kasutatud sama koodiga pihusti, mis pidi olema arvuti järgi korras. Sai peale pandud ning selle vahetatud pihusti väärtus -2,48 (minu vana oli -1,08) :D Mingil hetkel läks selle nn uue pihusti näit -2,98 peale isegi ning kõrval pihustid siis rohkem plussi selle arvelt.
Ilmselt sain lihtsalt kellegi prügimäele kuuluva pihusti. Eks otsin järgmise.

Kas nookuri regulleerisid ka õigesti paika peale pihusti vahetust?
ivorturb12

 postitati 17.11.20 09:55
Pole targremaks vahepeal saanud. Sai ostetud teine kasutatud sama koodiga pihusti, mis pidi olema arvuti järgi korras. Sai peale pandud ning selle vahetatud pihusti väärtus -2,48 (minu vana oli -1,08) :D Mingil hetkel läks selle nn uue pihusti näit -2,98 peale isegi ning kõrval pihustid siis rohkem plussi selle arvelt.
Ilmselt sain lihtsalt kellegi prügimäele kuuluva pihusti. Eks otsin järgmise.
ivorturb12

 postitati 11.11.20 22:07
Sai nüüd korra arvutiga vaadatud, õhukulu väärtused on küsitud ja tegelik paigas.
Kui õhulugejalt tõmmata pistik tagant ning auto käima panna, jääb kütusekulu ikkagi samaks, ei lähe ei suuremaks ega ka väiksemaks.
Ei oska midagi muud ise kahtlustada, kui ikkagi ühte kehvat pihustit. Ilmselt peab prooviks mingi teise peale otsima. Samas käivitub ka külmalt perfektselt ja ühtlaselt, ei puterda, ei jäta vahele ega tee midagi muud sellist.
ivorturb12

 postitati 08.11.20 20:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Algatuseks proovi teist õhulugejat. Ja korrektsioonid võiks ikkagi sooja mootoriga alla +-0,5 olla, kui kõik korras ja hästi tehtud.


Ideaalis võiks muidugi korrektsioonid olla selles vahemikus ning kindlasti ei ole pihustid ise ka enam uued (400 000km läbisõitu kellapeal juba):) Samas neid mitte ideaalsete näitudega pihusteid küllaga nähtud, kuid samas sellist kulu pole veel kellegil täheldanud.
ivorturb12

 postitati 08.11.20 19:46
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Võta EGR-il vaakum tagant ära ja vaata, kas kukub normaalseks.
Kui jah, siis:
* Rõhuleke
* Tuksis õhulugeja

Kui ei, siis:
* Vale koodiga pihustid peal
* Rihm täiesti mööda

Eks põhjuseid võib veel olla, aga need kõige tõenäolisemad.


Ei kuku normaalseks, jääb samaks.
Kõik 4 pihustit ühe ja sama koodiga ning varuosakataloogi järgi täitsa õiged asjad peal :)
Rihmavahetus tehtud vastavate rakistega. Nagu sai ka mainitud, siis muudetud prooviks ka timingut päris mitme kraadi võrra.
Õhulugeja väärtused jäid küll reedel paraku arvutiga kontrollimata.
prj

 postitati 08.11.20 19:28
Võta EGR-il vaakum tagant ära ja vaata, kas kukub normaalseks.
Kui jah, siis:
* Rõhuleke
* Tuksis õhulugeja

Kui ei, siis:
* Vale koodiga pihustid peal
* Rihm täiesti mööda

Eks põhjuseid võib veel olla, aga need kõige tõenäolisemad.
Jann

 postitati 08.11.20 06:00
Algatuseks proovi teist õhulugejat. Ja korrektsioonid võiks ikkagi sooja mootoriga alla +-0,5 olla, kui kõik korras ja hästi tehtud.
Brr

 postitati 08.11.20 00:07
Kas gaasipedaali andur läheb lõpuni tagasi?
ivorturb12

 postitati 07.11.20 21:54
Autoks a4 1,9 PD 96kw.
Uuriks teiste arvamusi/kogemusi, et mis põhjustab kõrge arvutusliku kütusekulu tühikäigul käies?
Auto näitab kohapeal käies ca 1,3L /h kütusekuluks nii, et kõik tarbijad on kinni pandud (mootori temp. 90kraadi). Kui kliima ka taha panna, tõuseb üdse ca 1,6l/h.
Pihusti väärtused on kolm tk alla 1 ning üks pihusti on väärtusega -1,08.
Just sai tehtud plokikaanele täis remont (tasalihv, pesad lõigatud, klapid lihvitud ja sooveldatud), pihusti pesade randid üle käidud, uued pihustitihendid, uus nukkvõll koos tõukuritega, pihustid reguleeritud. Enne remonti oli samamoodi kohapeal kütusekulu näit kõrge, kuid siis vist oli veel 1,1l/h.
Syncro Angle sätitud hetkel 0 peale, samas proovinud liigutada -2 kuni +2 vahel, olulist muutust ei ole.

Küsimus tekkis lihtsalt seetõttu, et kõikidel ülejäänud PD mootoritel, millega kokku puutunud, on isegi kliimaga alla 1l/h kulu tulnud, tavaliselt ca 0,7l/h.

Lihtsalt tekkis endal suurem huvi, et millest selline erinevus tingitud võiks olla. Mootor ise käib väga ilusti.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.3% - SQL: 41.7%]