Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sigaelmar

 postitati 29.09.21 16:14
Antud juhul oli viga selles, et turbo kiilus kinni kui võll veidi koormust sai.
twistY

 postitati 14.08.20 08:49
Võiks üle kontrollida, ega kuskil torustikus rõhuleket pole. Nt pärast turbot S-kujuline lõdvik, mis kipub neil vanusega purunema.
sigaelmar

 postitati 14.08.20 05:04
Ma arvan, et seda võib võibolla tõesti nii nimetada sest kiirendus on ühtlane kogu pöörete vahemikus. Ei teki ca 2400 pöörde juures paremat kiirendust nagu turbomootoril peaks. Kas geomeetria ei või reguleerimata olla? Ma igaks juhuks mainin ka selle ära, et võrreldes mu teise Audiga (2.0tdi), väriseb ja müriseb see mootor palju rohkem. Võibolla see 1.9 ongi traktor võrreldes 2.0 kuigi mõlemad on PD.
MAF tahetud ja tegeliku vahe oli tühikäigul kolmekordne. Sõber arvas, et MAF eeldab EGR olemasolu ja selle pärast ebakõla. Aga kas selle vea sümptomid on ikka sellised, et turbo boosti ei tunne? Võtan õhulugeja pisiku lahti, läheb kiirendus olematuks. Võtan geomeetria vaakumi ära, ei tõmba enam madalatel pööretel. Selles mõttes need asjad nagu reageerivad. Või eeldan ma äkki ise sellest mootorist liiga head kiirendust?
jass161

 postitati 13.08.20 21:36
Mafi tahetud ja tegelik ei klapi siis? Turborõhk ka üles ei tule siis? Ühe vanakooli 1.9-l oli analoogne jama. Sisselaske pordid oli väikse näpu suurusekd ahanenud lekkivast turbost. Ja õhku läbi ei lasknudki.
sigaelmar

 postitati 13.08.20 21:00
2002 aasta C5 1.9tdi 96kw.
Kiirendab kehvasti. Madalate pööretega on normaalne aga mitte midagi ei muutu kui pöörded tõusevad. Ainult väriseb ja lärmab rohkem. Autol on EGR ära võetud. Mootorituld ei põle. Kaks veakoodi istuvad ajus, üks EGR ja teine sisselaske laba oma. Sissetuleva õhu kogus ei vasta numbrite järgi auto ootustele. Kas EGRi tagasi panek võib lahendada probleemi või võib probleem olla milleski muus?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]