Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A5 Sportback 3.0TDI 176kw ei käivitu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mkb[/i] [quote][i]Algselt postitas: ahto42[/i] Ärge nüüd pahandage, aga kui niikuinii tuleb tuleb millalgi kallis remont, kas siis 2T õli lisamine ei lükka seda edasi natuke? Ühes teemas alguses kiideti seda, hiljem laideti. Segadud segadus :( [/quote] Siit samast teemast: [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] See ei juhtu mingisuguse biokütuse ja maitea mille veel tulemusena. CP3 pumpadega ei olnud seda massilist probleemi. CP4 pumpadega on aga teatud läbisõidust paljudega. Sest CP3 pump oli kolmekordse varuga arvestatud, CP4 on selle kõrval tilluke ja varu on 40-50% tehase jõust. Kolvile mõjuvad jõud on palju suuremad. Lisaks ilmselt materjaliga natukene puusse pandud. [b]Iga kord, kui on mingisuguse asjaga probleem, siis läheb jälle see lisandi ja kütuse hu****a lahti. Ausalt öeldes olen enda kogemusest näinud kütusest tulenevaid probleeme ainult venemaal kõrgema väävlisisaldusega kütusega ning sealgi ei avaldu see pumba kulumises. Ma julgeksin isegi väita nii palju, et sellel pumbal on peaaegu täiesti ükskõik mida pumbata.[/b] Lõpetage see läbu ära. [b]Kõige parem on nii vana diisli ostmisel see pump lihtsalt uue vastu vahetada ennetavalt, kui 200000+ kellal on, ongi kõik.[/b] Lisaks on n.ö. läbisõit väga halb indikaator. Palju olulisem oleks mootori pöörete koguarv või vähemalt mootoritunnid. 200 000 km sõitnud autol võib mootoritunde vähem olla, kui 100 000 km sõitnud autol. Venemaa suurlinnades loetakse 100 000 km sõitnud autot utiiliks. Sest sellel on töötunde rohkem, kui meie juures 250 000 km sõitnud autol. Olen kindel, et kehtib ka euroopa suurlinnade kohta. Ehk natukene vähemal määral, sest seal on teed paremas korras. [/quote] Ja ühest teisest teemast: [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] /---/kõrgsurvepump ei maksa 1200-1400, saab ka otse Boschist seda mõistlikuma hinnaga õnneks. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A5 Sportback 3.0TDI 176kw ei käivitu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.4%
- SQL:
63.6%
]