Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janis21

 postitati 03.07.20 17:09
Mis seal geomeetrial saab tugevat heli teha? Mitte mingit limp- mode pole olnud ja turbo toimib ka nii nagu peab.
laurz

 postitati 28.06.20 02:30
Jutu löpus on ju viga teada. Geomeetriat liigutades.....:cool:
janis21

 postitati 27.06.20 16:11
Autoks audi a4, 2,0 103kw ühe nukkvõlliga mootor.
Autot vaevab kummaline probleem, nimelt on gaasi andes imelik kriuksuv heli. Umbes 1400-2500 pöörde vahemikus gaasi andes tekib heli sisse, nii sõites, kui ka kohapeal tuuritades.
Muid anomaaliaid peale ebameeldiva heli pole täheldanud.
Esimesed targad väitsid katkist geneka sidurit ja kulunud rihma, sai seegi ära vahetatud, kuid sellest polnud kasu. Hääl tundub tulevat tegelikult sisselaske kollektori juurest/lähedusest. Kuulanud stetoskoobiga ja ei saa täpselt aru, kus tuleb. Proovitud pihustada töötava mootoriga cleanerit erinevatesse kohtadesse lekke tuvastamiseks, kuid kasu pole olnud.
Sai vahetatud sisselaskekollektori tihend, kuid kahjuks viga jäi alles. (Vahetatud, kuna olen täpselt sama häält kuulnud autol, mis pandi kunagi vana sisselaske kollektori tihendiga kokku tagasi ja tekkis selline heli. Uue tihendiga kadus). Minul jäi probleem samaks.
Kui tõmmata turbo vaakumklapil vaakum tagant ja siis tuuritada, ei tee ühtegi võõrast heli.
Kui võtta drosselklapi küljest turbo lõdvik lahti, teeb sama häält edasi tuuritades. Lihtsalt siis lahtise lõdviku tõttu mootori hääl valjem.
Olen kuulnud katkiste lõdvikute susinat jne, kuid see on hoopis teine teema.

On keegi sellise veidrusega kokku puutunud, või on ehk tegemist mõne niiöelda tüüpveaga, mida ise ei tea?
Egr ise on elektriline ja jahutiga.is
Prooviks sai egrist jahutisse minevale torule pime ette pandud, siis sain põleva mootoritule vaid, kuid hääl jäi alles.
Alt turbo juurest ei tohiks nagu ka saada miskit sellist heli teha. Leke väljalaske poolel võiks pigem tekitada vingu/ kõvemat heli.
Kui mootori käimise ajal panna arvutiga geomeetriat liigutama, siis kui mootori pöörded 1400 peale jõuavad, tekib heli sisse

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]