Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kaiz

 postitati 07.08.03 14:19
Ma mõtlesin, et prooviks näiteks liitri õli 19 liitri dislaga kanistris ära segada ja siis enne tankima minekut sobiva koguse kodus sisse kallata.
madjs

 postitati 07.08.03 08:41
Viimane varjant peaks hästi toimima, kunagi sai jawaga sõidetud siis sai sama moodi segatud, lihtsalt ei viitsinud igasugu anumaid ja motikat raputada. toimis küll. Muidugi bensuga seguneb õli veits lihtsamalt kui diisliga. Siin keegi küsis õli eelistust, paljud kasutavad tanklates müüdavat kahetaktilise õli, põleb motos ilusti ära.
TiitR

 postitati 07.08.03 08:33
Tsitaat:
Esialgne postitaja slk270
Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Parem enne segada, muidu võib õli põhja vajuda ja otse filtrisse ja pumpa sattuda...


See toimiks variandi puhul kui salakütust sahistad. Siis saaks kodus kanistrit loksutada jne.
Tanklas on ju suhteliselt keeruline seda teha. Ainus võimalus mida näen, on võtta paak täis, lisada sinna õli ja siis kohe järsult kiirendama, pidurdama ja kässariga külge ette. Siis peaks segunema küll.
Seega tanklas tankides see risk ikkagi jääb, et ei saa õli ja diisel korralikult segatud.
Olen teinud just vastupidi - paak peaaegu tühi, tanklas lisand/õli sisse ja paak täis. Survega tulev kütus lööb kõik ilusasti segi. Aga ammu pole midagi lisanud.
Silver

 postitati 07.08.03 08:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Parem enne segada, muidu võib õli põhja vajuda ja otse filtrisse ja pumpa sattuda...


See toimiks variandi puhul kui salakütust sahistada. Siis saaks kodus kanistrit loksutada jne.
Tanklas on ju suhteliselt keeruline seda teha. Ainus võimalus mida näen, on võtta paak täis, lisada sinna õli ja siis kohe järsult kiirendama, pidurdama ja kässariga külge ette. Siis peaks segunema küll.
Seega tanklas tankides see risk ikkagi jääb, et ei saa õli ja diisel korralikult segatud.
kaiz

 postitati 06.08.03 14:52
On mingit konkreetset soovitust ka õli suhtes (firma, viskoossus...)?
madjs

 postitati 06.08.03 14:22
Parem enne segada, muidu võib õli põhja vajuda ja otse filtrisse ja pumpa sattuda. See viimane võib probleeme käivitamisel tekiteda. Üldiselt mida vedelam õli ja soem ilm seda paremini seguneb.
kaiz

 postitati 06.08.03 14:15
Kas kallate õli otse paaki, või segate ka enne? Kas see võiks sõltuda ka õlist?
alambe

 postitati 28.06.03 18:26
no kleen-flo diesel fuel oil conditioner, kaitseb korrosiooni,külmumiseeest seob vett ja jääkaineid , takistab vaha tekkimist, puhastab pihusteid ja vähendab suitsemist.
Tevalo Keemias oli kood 993 1l piisab 2270l kütuse jaoks.

ise kasutan ja olen rahul, lapatsi andmisel vähenes küll suitsemine, kuigi kui korralikult talda anda, siis ikka viskab aegajalt tagant musta pahmaka välja.
aga selle vastu ei saa meilmüüdava kütusega midagi teha, oleme õnnelikud, et selle kvaliteet niigihea on.
Silver

 postitati 28.06.03 12:44
Oskab keegi veel nimetada konkreetseid nimetusi (firma ja toode) kellede kütuselisanditeid peaks teistele eelistama?
Demis

 postitati 21.06.03 08:39
öli lisamisega on selline vahekord, et 1 liiter täissynt 2 taktilise öli 100 liitri diisel kytuse kohta
urquattro

 postitati 19.06.03 04:44
keegi kodanik naams soovitas 0,5-1% kütuse kogusest võimalikult kvaliteetset õli. ise pole õli kasutanud, sest mootor on moraalselt igivana ja sellega võib kasvõi petrooliga sõita :) . ise olen kasutanud sügiseti, kui pole veel talvekütus saabunud viperuste vältimiseks kleen-flo diesel fuel oil conditioner`i (kütusefilter on 2 aastat vahetamata, nüüdseks on muutunud juba põnevaks millal siis ta kinni jääb- ärge nüüd maa sisse mind tampige).
AudiTeam

 postitati 18.06.03 14:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja slk270
Loen, et lisatakse lausa õli kütusele. Kas siis kütuselisandist ei piisa?
Kuigi ka neid lisandeid on päris mitut sorti. Kui õigesti olen aru saanud, siis ühtesid kasutatakse ca 3-5000 km järgi ning teised nö igapäevaseks kasutamiseks. Mis siis õigem valik oleks?

Kütuse lisandist piisab täielikult! Ise lisan ka praegu diisli lisandit - õlile vahelduseks on see hea kuna puhastab ka kogu süsteemi.
Silver

 postitati 17.06.03 16:44
Loen, et lisatakse lausa õli kütusele. Kas siis kütuselisandist ei piisa?
Kuigi ka neid lisandeid on päris mitut sorti. Kui õigesti olen aru saanud, siis ühtesid kasutatakse ca 3-5000 km järgi ning teised nö igapäevaseks kasutamiseks. Mis siis õigem valik oleks?
jaup

 postitati 17.06.03 08:00
Mina lisan aegajalt paagi täiele diislile u. 100-200 g. kahe taktilist õli.
rass

 postitati 16.06.03 15:57
see link läheb ka peaaegu siia teemasse...
nimelt audi 80 (86-92) diiselmootorite puhul
diisli segamine bensiiniga vms..

http://www.open.pri.ee/audi80/uuemaudi/tabuus_diisel.htm
meim

 postitati 16.06.03 14:30
Ega ei ole motet rohkem panna ka kui teemaarendajal.Egas see mingi kahetaktiline mootorratas pole kus silindreid olitatakse.Kusimus iseenesest on vaga lihtne.Nii nimetatud korgsurve pumbas on plunserpaar(kolb-hulss,ainult vaga tapsed)mis annab survet 128 baari.Eraldi sel asjal olitust ei ole ja kogu olituse leiab ta kuttest mida kasutad.Meie kutustel aga puudub maarimisomadused.Ja tulemus on kaes aja jooksul mitte kohe.Olituse puudulikkuse tottu plunserpaar kulub rohkem kui vaja edasi surve on puudulik pihusti ei pritsi korralikult ja tulemus-auto ei kaivitu.
Aga enamus kutuselisandid on samuti oli baasil ainult sinna on veel lisatud puhastusaineid eriti pihustite puhastuseks
alambe

 postitati 16.06.03 13:51
mina pole om 30kkm jooksul tilkagi õli lisanud, talvel ainult kleen-flo diisli lisaainet, mis pidi ära hoidma parafini tekke, kunagi aastaid tagasi kui golfil läks filter umbe ei aidanud mu kui uus filter panna, sest se parafin ikka ummistab filtri nii ära et midagi enam läbi ei käi, selle vastu aitab muidugi ka see nipp et viid filtri Jan uuspõllu kätte ja ta teeb sellest koduste vahenditega uue:)
AudiTeam

 postitati 16.06.03 13:43
Kas keegi oskab seda kogust ka täpselt õelda kui palju tuleks diisel kütusele õli lisada?
Mina lisan tavaliselt paagi täiele (80 liitrile) 100 grammi kahetakti õli.

Mis oleks see kogus täpselt mis tuleks lisada ja kas on olnud tagajärgi kui ei ole lisatud kütusele õli!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]