Teema ülevaade |
prj
|
postitati 03.03.20 23:14 |
Kui need vead saab tühikäigul ära kustutada ja kohe tagasi ei tule, vaid ainult sõites, siis on sul geomeetria kinni suure tõenäosusega.
Üldiselt sa räägid midagi "diagnostika andis veakoodid". Sul ei ole tehtud diagnostikat.
On tehtud veakoodide lugemist.
Sul oleks vaja justnimelt pädevat diagnostikat. Diagnostikuks on inimene, kes saab aru, kuidas mootor töötab ning kuidas selle tööd
kontrollida, mitte ainult ei pressi "read fault codes" nuppu.
Mingisuguse kaabli OBD-sse suramine ei tee kellestki diagnostikut ega sellest tegevusest diagnostikat.
|
seppkristo
|
postitati 03.03.20 21:47 |
Okei, see rõhuandur sellel autol muidu ECU sees, on see eraldi vahetatav?
|
teet82
|
postitati 03.03.20 21:26 |
Peab arvutiga näite vaatama, ka proovisõidul, niisama raske midagi öelda. See "rõhuandur plussiga lühises" võib lihtsalt suurest ülerõhust tulla
mõnel autol, samas võib ka rõhuandur vigane olla jne..
|
seppkristo
|
postitati 03.03.20 20:48 |
Tervist
81kw afn mootor
Probleemiks on see, et maanteel jõuetu, mõõdasõidud on vaid unistus.
Linnasõidul probleeme pole.
Diagnostika andis sellised veakoodid.
Juhtmed sai üle vaadatud, kõik on terved, vaakumvoolikud kõik terved.
Võrdlesin vaakumklapi varda liikumist youtube videotel endaomaga ning tundub et liigub palju vähem, kohapeal tiksudes siis.
Klapp ise kinni pole, võtsin korra pealt ära ja liigub ilusti. Kas see, kui varras näiteks valesti regullitud, võib selline probleem olla?
00553 - Mass Air Flow Senson(G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00575 - Intake Manifold pressure
17-10 - Controll Diffrence - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to Plus
|
|