Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
No nii, palju siin siis diisli omanike on?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: tl470487[/i] .... Mõtlemisainet leiab siit: http://www.ias.ac.in/sadhana/Pdf2004Jun/Pe1131.pdf[/quote] Kumar leidis samuti, et EGR-i kasutamisel väljuvate gaaside ja põlemiskambri temperatuur väheneb. Lisaks on ta arvamusel, et väljuvate gaaside madalam temperatuur ei muuda soojuslikku kasutegurit. Kui mootorit rohkem koormata ja EGR jääb avatuks tuvastas ta soojusliku kasuteguri vähenemist (Praktikas me teame kõik, et suuremal koormusel keeratakse EGR kinni). Kumar muidugi ei uurinud, kuidas võiks mõjutada tagastuvate gaaside jahutamine mootori soojusbilanssi. Kuna viimase osakaal on talvel minimaalne, siis tuntavat vahet praktikas ei märgata. Kuna arutelu on totaalne OT ja ei sobi teemasse, siis ma enam sõna ei võta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
No nii, palju siin siis diisli omanike on?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.0%
- SQL:
76.0%
]