Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2014 A6 3.0 BiTDI mootori probleem
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rain573[/i] See hetk kui sul see anomaalia toimub, on mingis silindris pihustinäit kuni +3. Vahetad selle pihusti ära ja viga kaob kuni järgmine pihusti saba annab. Või vaata neid näite ja tõsta ringi ja vaata kas kolib. Võib olla ka, et mitu pihustit on pahad ja siis see ringitõstmine ei anna ka tulemust. Kui aega jebida sellega on siis saab seal igasugu lollusi teha veel. Lolluse alla liigitaks ka piezo pihusti pesu ja remondi. [quote][i]Algselt postitas: a6bitdi[/i] [quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: a6bitdi[/i] 1) Audi Eesti ütles tuimalt, et pihustid läbi ja tuleb ära vahetada. Neid rohkem ei huvitanud teema. [/quote] Selle pärast ütleski, et nad ju näevad/teavad su auto tegelikku läbisõitu. (Mis on vabalt olla üle 300k.) Mingist Audi goodwillist soiguda pole mõtet, see käib ainult esinduses hooldatud ja nende ajalooga autode pihta. Mis ei ole see, mis sinu spidol on 90000km. Nad lihtsalt ei viitsi sind frustreerida, neil on järjekord taga ja sulle seletada, miks Eestis autod keritud on, pole aega. Sa ei usu nagunii ja sinuga 1-2h jahuda sel teemal pole mõtet. Pigem lase need neil need pihustid ära vahetada ja valmistu mingiteks uuteks suure läbisõidu üllatusteks. Aga inisemine teemal, et "VAG i oska 100t km läbimiseks pihusteid teha" on haige. Loomulikult nad oskavad. Ja teevad. . [/quote] Kahjuks pean tõdema, et see on siiski originaal läbisõit. Nii uskumatu kui see ka teinekord pole. Ma ei väida, et esindus ei tea mida nad teevad. Võibolla ongi mehed nii targad ja nii ongi. Auto tõin ise Stuttgardist ning Audi esinduse täistest ka kaasas ja ajalugu. Ma pole selliselt muidugi Audi esindusest küsinud, et kas goodwilli raames saab ka miskit teha vms. Võtsin ühendust ka ESRacinguga ja nad puhkusel kuni oktoobrini. Täna oli jälle: 1) Panin lõuna ajal auto käima ja kohe tühikäigust sain aru et mure tagasi. 2) Panin kasti N peale ja lasin pöörded järsult 2500-2700 peale ja tühikäigule tagasi ja probleem kadunud. Miks ta nii käitub? Näeb keegi mingit loogilist seletust? EDIT: Oih, leidsin Audi meili üles: "Uue pihusti hind 648.- /tk-" ma olin selle enda peas poole väiksemaks mõelnud (ju siis see tundus söödavam) EDIT: Kas on ka võimalik läheneda kuluefektiivsemalt ja näiteks osta kõigepealt 1 uus pihusti ja proovida siis sellega eri "pesades" et kas läheb paremaks? On seda kodustes tingimustes võimalik ringi tõsta või teeninduse teema igaljuhul? [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2014 A6 3.0 BiTDI mootori probleem
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.1%
- SQL:
59.9%
]