Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
K: kus ja mis hinnaga müüakse 3.0 diislitele tahmafiltreid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Täpsemalt on seal eelnõus kirjas nii: [quote]„§ 220. Mootorsõiduki või maastikusõiduki keskkonnaohtlikuks muutmine (1) Mootorsõiduki heitmete saasteainesisalduse või müra vähendamise seadme või süsteemi eemaldamise või omavolilise muutmise eest karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut. (2) Sama teo eest, kui selle on pannud toime juriidiline isik, – karistatakse rahatrahviga kuni 13 000 eurot.“;[/quote] Siin tekib aga väga palju küsimusi. Esimene on sõna "omavoliline" - juriidilises mõttes on "Omavoli" valdaja nõusolekuta seadusvastaselt asja valduse rikkumine või valduse äravõtmine. Kui valdaja (auto omanik) töö tellib, siis justkui ei oleks midagi katki ja vastutab valdaja. Samas seal eelnõu kommentaarides on kirjas, et tahetakse teenuse pakkumine lõpetada ettevõtete poolt. Miskit ei klapi. Ma pole muidugi jurist aga ma saan sellest aru nii, et kui sa DPF-i eemaldad ja klient pole seda tellinud, siis on probleem. Samas, mulle teeb palju rohkem muret see, et kui see seadus on nii debiilsel kujul, siis näiteks igasuguste autode ettevalmistus autospordiks (mitte tänavale) teeb sust kohe väärtegija. Kui garaa˛is oma enda auto pütti relaka sisse lööd, on sind võimalik selle eest trahvida. Ma ei tea kuidas on sellega, kui mingisuguse E-tähistega aftermarket väljalaske paigaldad (a la milltek), et siis on ka vastutus selle pügala järgi. Hetkel on asi reaalselt alles eelnõu staadiumis ning seda, mis juhtuma hakkab kui see jõustuma peaks saab teada alles siis, kui esimene selline trahv on määratud ja kohus otsuse teeb. Igal juhul saatis valitsus selle eelnõu mingisuguse 10lk kommentaaridega 21.06 tagasi. Küll mitte p. 220 kohta. Kui nad selle "omavoliliselt" ära muudavad, siis ma näen seda, et asi läheb lihtsalt põranda alla, arvele tulevad "remonditööd" ning pärast tagantjärgi on täiesti võimatu midagi tõestada. Muideks, niimoodi on asi USA-s igasuguste väljalaskete ringiehitamisega ning kuigi seaduses on kirjas, et trahvitakse, siis reaalselt kellelegi trahvi ei suudeta määrata, sest ei suudeta kas tõestada või on see liiga kulukas. Ning lõppude lõpuks on Eestis "juriidilise isiku" tekitamine 5-10 minutit. Mulle tundub see umbes nii, nagu see teema firma nimel olevate autodega, kus on mingisugused ulmelised kalkulatsioonid tehtud, kw-d jne ning isegi maanteameti lehel märge, aga reaalselt lihtsalt ei ole maksuametil ressurssi, et sellist asja kontrollida. Kui ma maja aknast välja vaatan ja ümbruses olevate ilusate autode reg. numbrid maanteametisse sisse löön, siis ca. poolel nendest on märge juures. Seega selge on see, et midagi ei ole selge. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
K: kus ja mis hinnaga müüakse 3.0 diislitele tahmafiltreid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.7%
- SQL:
55.3%
]