Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Biohazard

 postitati 04.10.19 14:21
Bosch-i korpuse tagastusega pihusti ongi nö tehase taastatud, ostavad sinu korpuse tagasi ja ehitavad sellest siis uue.
Ma veel ei tea et kellelgi oleks probleeme korpusega olnud, kui sa selle ikka kõveraks väänad siis seda kindlasti tagasi ei võeta jah.
Jann

 postitati 01.10.19 16:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Biohazard
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)


Kumbki variant ei ole hea.


Miks väidad et tehase taastatud pihustid head ei ole?
Kasutatud on ainult korpust, ning ülejäänud kõik uus.



Sest enamus "tava"inimesi istub ämbrisse nende "taastatute" ostuga. Neid on terve nett täis, üks hullem pask kui teine. Too näide, milliseid silmas pead? Kui uue ja õige tehasetaastatud pihusti hinnavahe on 40 Eur ja lisandub taastatule veel pant 80eur 3-4 nädalaks tükist siis kus on point? Raha saad tagasi juhul, kui kõik sobib tehasele.
Ma olen lihtsalt liiga palju näinud neid õnnetuid, kellele on kuskil sepikojas korralik kott pähe tõmmatud ja mõni on lausa ka uue tahmaka sisuliselt ära rikkunud poole aastaga nende "tehasetaastatutega". Näitudest ja kodeerimisest ma üldse ei räägi.
Biohazard

 postitati 01.10.19 13:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)


Kumbki variant ei ole hea.


Miks väidad et tehase taastatud pihustid head ei ole?
Kasutatud on ainult korpust, ning ülejäänud kõik uus.
prj

 postitati 23.05.19 22:49
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pole mingit vahet kas osta Boschi vahetusfondiga või uus pihusti.
Üks lihtsalt natukene soodsam, muud midagi. Karbis täpselt sama tükk mõlemal juhul.


Kuna Aeromotors nende sobivust pandiks ilmselt ise ei kontrolli, siis niipalju on vahet, et ostes koos pandiga, siis pandi (6x116=696€) saad tagasi alles mingi kuu aja pärast (JUHUL KUI need ikka kõik sobivad pandiks). Esialgne väljaminek siis 2090.70€ (pandiga) vs 1552.08€ (ilma pandita). Piisab, kui 2 pihustit ei sobi pandiks ja sellisel juhul tuleb pandiga juba kallim, kui ilma pandita ostes. Muidugi ei ole ma kursis, kui palju on pihusitel pandiks mitte sobivuse juhtumeid.


Normaalsest kohast (s.t. maaletooja käest) ostes saad pandi tagasi kohe, kui korpused ära annad.
Pole mul ka mitte kunagi probleeme olnud nende ära andmisega.

Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Saksamaalt, otse remonditehasest ka võimalik võtta.
Firmale saab ka ilma km.
https://www.diesel-technik-biberach.de/


Misasi on "remonditehas" ?
Suvaline töökoda nagu iga teinegi. Ehk siis Saksa "tädi Maali" taastatud.

Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Nagu aru saan siis tehase taastatuid pihusteid pole mõtet panna, kui panna siis ainult uusi?

Misasi on "tehase taastatud"? Kui sellise "tädi Maali" taastatud nagu eelpool mainitud, siis ei ole mõtet.

Bosch pakub uusi pihusteid ja uusi pihusteid vahetusfondiga, kus nad sulle natukene raha korpuste eest tagasi maksavad.
Igal juhul on kõige mõistlikum vahetusfondiga osta, sest saab natukene raha kokku hoida.
equilibrium

 postitati 23.05.19 06:41
99.9% positiivne
https://www.ebay.com/str/Diesel-Technik-Biberach
IgorKovb

 postitati 21.05.19 18:07
Nagu aru saan siis tehase taastatuid pihusteid pole mõtet panna, kui panna siis ainult uusi?
TiitR2

 postitati 21.05.19 13:54
Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Saksamaalt, otse remonditehasest ka võimalik võtta.
Firmale saab ka ilma km.
https://www.diesel-technik-biberach.de/

Huvitav, kas see "diesel-technik" on sama firma, mis toodab juppe ka rekkadele? Kui nii, siis suht p*ska toodavad...kahjuks.
equilibrium

 postitati 21.05.19 12:00
Saksamaalt, otse remonditehasest ka võimalik võtta.
Firmale saab ka ilma km.
https://www.diesel-technik-biberach.de/
Rix

 postitati 21.05.19 09:22
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pole mingit vahet kas osta Boschi vahetusfondiga või uus pihusti.
Üks lihtsalt natukene soodsam, muud midagi. Karbis täpselt sama tükk mõlemal juhul.


Kuna Aeromotors nende sobivust pandiks ilmselt ise ei kontrolli, siis niipalju on vahet, et ostes koos pandiga, siis pandi (6x116=696€) saad tagasi alles mingi kuu aja pärast (JUHUL KUI need ikka kõik sobivad pandiks). Esialgne väljaminek siis 2090.70€ (pandiga) vs 1552.08€ (ilma pandita). Piisab, kui 2 pihustit ei sobi pandiks ja sellisel juhul tuleb pandiga juba kallim, kui ilma pandita ostes. Muidugi ei ole ma kursis, kui palju on pihusitel pandiks mitte sobivuse juhtumeid.
prj

 postitati 21.05.19 08:55
Pole mingit vahet kas osta Boschi vahetusfondiga või uus pihusti.
Üks lihtsalt natukene soodsam, muud midagi. Karbis täpselt sama tükk mõlemal juhul.
stonestick

 postitati 21.05.19 06:38
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?


Üle 2k ei maksa need pihustid juba ammu. Vaata siia. Loomulikult pean silmas uut €258 maksvat, mitte €232 + pant €116.
Rix

 postitati 21.05.19 05:49
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?


Ja kui see uute pihustite variant ei ole vastuvõetav (sest maksab ~2/3 kõige odavama 3.0TDI C6-e hinnast), siis võib ju alati C4-ga sõita, mille varuosad on sisuliselt kilo hinnaga. :P

Aga päriselt on sellest, miks kasutatud-stenditud-töökorras pihusti või ka taastatud pihustid (millel ei ole uut koodi kodeerimise jaoks) ei ole võrreldavad päris uute pihustitega, siin foorumis korduvalt ja päris pikalt räägitud. ;)
Typhome

 postitati 20.05.19 21:35
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?

Jah.
IgorKovb

 postitati 20.05.19 21:12
Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?
Jann

 postitati 20.05.19 17:13
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)


Kumbki variant ei ole hea.
IgorKovb

 postitati 20.05.19 16:58
Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)
TiitR2

 postitati 26.02.19 21:23
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Tartu kandis keegi normaalse hinna eest saab pihustid üle vaadata/kontrollida?

Dieselland: https://dieselland.ee/
IgorKovb

 postitati 26.02.19 21:04
Tartu kandis keegi normaalse hinna eest saab pihustid üle vaadata/kontrollida?
kermz

 postitati 26.02.19 19:25
Pihustid läbi arvatavasti.
Lugemist
IgorKovb

 postitati 26.02.19 18:53
Autoks ss A6 c6 3.0 TDi 165kw. Auto käivitub külmalt hästi aga näiteks kui mootor soe 90 kraadi ja jätad seisma mingiks ajaks kui vaja kusagil poes v tanklas käia ss sooja mootoriga käivitub imelikult, nagu tahaks ära surra, ühekorra peale tankimist oligi see jama et hakkas käivitama ja laks suri välja v suretas välja ei oskagi öelda aga teise katsega läks ilusti. Tänagi oli see jama, et käivitasin sooja mootoriga ja sekundiks kustus terve armatuur ära ja ss läks käima

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.8% - SQL: 42.2%]