Teema ülevaade |
kaspar424
|
postitati 02.11.18 14:14 |
Kompressioon mõõdetud 1. Ja 4. Silindris. Ja 1. Silindris sain 10 bar ja 4. 23bar. Kell oli natuke kehva, aga aimu sai, et esimeses silindris
probleem. Et viga leitud.
|
kaspar424
|
postitati 02.11.18 11:42 |
Eks peab siis kompressiooni ära mõõtma. Aga kui nüüd mõõta, kas siis võib pumbapistiku lahti võtta et kütet silindritesse ei pritsiks?
|
teet82
|
postitati 01.11.18 23:33 |
Kindluse mõttes tuleks kompressioon mõõta, seda enam, et teise pihustiga jäi näit samaks. Miinuses näit tähendab nõrgemat silindrit sellel mootoril.
|
kaspar424
|
postitati 01.11.18 21:01 |
Suvel sai nukad ja muu seal paremate asjade vastu vahetatud. 1. silindri juures oli kõik korras 2. silindril oli jah üks nookur puudu ja hüdrotõukur
katki, aga ma eeldan, et see ei mõjuta 1. silindrit.
|
teet82
|
postitati 01.11.18 20:18 |
Kas pihustit vahetades tundus korras kõik klapikambrikaane all?
Sellest on muidu palju räägitud siin, et see näit ei ole ainult pihusti kohta, vaid ka mootori "raua" kohta.
|
kaspar424
|
postitati 01.11.18 19:29 |
Probleem 1. silindriga. Külmalt käivitades kuskil 5 minutit auto nagu kergelt rapub kohapeal ja ka tahho tõmbleb selle rappumise rütmis. Ajab ka
kütusehaisuga suitsu ning on kuulda nagu sellist teravamat tiksu 1. silindri juures. Sai arvutiga vaadatud pihustinäite. 1. pihusti näit oli -2.82 ja
teistel oli seal +-1 ringis. Sai teine pihusti ostetud prooviks ja ära vahetatud. Kahjuks ei muutunud mitte midagi. Pihustinäit jäi täpselt samaks ja
külmalt ikka raputab. Et sooviks teada, milles võib probleem olla, kuna ei tahaks väga uskuda, et 2 pihustit täpselt samade näitajatega ja sama
kehvad.
|