Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
qqaabz

 postitati 21.04.19 20:03
Vaatasin täpselt üle, vahemikus 63 - 80 kraadi. 63 peal vaikselt hakkab puterdama ja teise näit tõuseb vaikselt ja siis kui 80 kraadi tuleb läheb ilusti 0.05 ja käib nagu miška.
Huvitav, et ainult ühte silindrisse lööb ja teatud kraadi vahemikus... Ja kõik toimub nagu öeldud ainult siis kui on R, D peal. Kõik on hea kui on P või N
qqaabz

 postitati 21.04.19 13:14
Täna uurisin veel asja, kohapeal käib ilusti , viskan R,D peale ja lasen tühikäigul käia viskab 13grupis teise silindri tühikäigu näidu 2,4-3,2mg/str , nii kui kraad 81 läheb näit ilusaks ja mingit jumpsimist ei ole. Enne seda pööre paneb üles alla ja nii nagu eelpool postitustes mainitud. Sõitmise ajal mingit probleemi ei esine. 73 grupp on ilus -2 0 -4 rida. See on kena.
prj kindlasti oskab öelda kas reaalselt on midagi teisiti kui lükatkse drive sisse, küttekulu muutus pöörde suhtes ei loe ju antud juhul kui nkn on tühikäigul D peal ?
Samal ajal näiteks ka kütterõhk ei tõmble.
Mis juhtub siis mootoriga 60-81kraadi ja mis peale 81te kraadi. Tundub, et midagi elektroonilist peab olema, kui oleks mehhaaniline viga siis oleks ta pidevalt ning ei sõltuks kraadist ?

Ehk keegi oskab kaasa rääkida, aitäh.
kresetnjak

 postitati 14.10.18 20:14
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Tsitaat:
Algselt postitas: kresetnjak
Lõhnab turbiini moodi jah.

Jäta see seieri bouncimine välja näiteks, kuidas sa kommeneeriks seda krooksuva,öökivat häält ?


Ma kahjuks ise sellist heli pole kuulnud. Aga kuna sa ütled, et kõik sümptomid on R D S asendis siis turbiin tundub see kõige loogilisem asi. Nagu ikka 100%kindel siin jutu põhjal olla ei saa. Vibra ja pöörete kõikumine viitavad turbiinile, kuid olen inimestelt kuulnud ka jutte, hakkab häält tegema. Ise seda küll kuulnud pole.

Loodame, et keegi kogenum oskab kindlama vastuse anda sulle ;)
qqaabz

 postitati 14.10.18 19:55
Tsitaat:
Algselt postitas: kresetnjak
Lõhnab turbiini moodi jah.

Jäta see seieri bouncimine välja näiteks, kuidas sa kommeneeriks seda krooksuva,öökivat häält ?
kresetnjak

 postitati 14.10.18 18:59
Lõhnab turbiini moodi jah.
qqaabz

 postitati 14.10.18 18:04
Mootori tagant poolt ehk siis kus turbo on käib selline krooksuv hääl ja viskab kohe pöörde tühikäigul mingi 620 peale ja kohe laks ülesse. Siis paar sekundit töötab ja jälle see krooks hääl ja viskab pöörde maha. Viga esineb alati pool leige mootoriga 50-80kraadi vahemikus ning keres tunda ka vibra. Alati esineb viga ainult siis kui on D,R või S peal, ehk siis kui kast tagant ära on P või N pole midagi.
Sõites pole ka midagi häda, va. viimasel ajal on hakanud ühtlasel sõidul pööre kõikuma 50rpm ja kui gaasi pedaalilt jalg maha lasta siis seier "bouncib" ülesse alla.

Ketid, pihustid autol tehtud. Ketid alles kuu aega tagasi umbes ja uued pihustid peal olnud mingi 1.5aastat. Õhku sisse ka ei viska kui seda teeb.

Ehk kellegil täpselt selline imelik heli olnud. Nagu kui inimene öögib, siis täpselt sama hääl viskab selle öökiva hääle. Turbiin???? ainuke asi mida oskan arvata hetkel.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]