Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janis21

 postitati 12.06.18 13:49
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Sellel mootoril arvutatakse pöörlemis kiiruse pealt pihusti näite. CR ja PD mootoritel need näidud usutavad mitte vanakooli mootoritel. Reaalselt ei loe ju keegi pihustil kogust.
See näit muutub kui kraadivõrra süüdet keerata näiteks, iga pumba kalibreerimine erinev jne...


Üks lukksepp kellega kontsulteerisin, ütles samuti, et pihusti korrasolekut selle näidu järgi mehaanilise pihustiga autol hinnata on võimatu ja mõttetu. Ja süütenurk pidi olema 2kraadi hiline küll ideaaliga võrreldes, aga kuna käivitub igast asendist poolest pöördest, ei lasknud ma süüdet muuta. ehk peaksin seda siiski laskma teha. see näit iseenesest mind ei sega, aga kuna viskab musta mõningal määral, mida vana pumbaga ei olnud, siis see veidi häirib juba.
quattrodiisel

 postitati 12.06.18 11:08
Sellel mootoril arvutatakse pöörlemis kiiruse pealt pihusti näite. CR ja PD mootoritel need näidud usutavad mitte vanakooli mootoritel. Reaalselt ei loe ju keegi pihustil kogust.
See näit muutub kui kraadivõrra süüdet keerata näiteks, iga pumba kalibreerimine erinev jne...
janis21

 postitati 12.06.18 09:13
Kuna tegu AKE mootoriga, siis seal veel tavalised nukkvõllid, millega ei tohiks sellist probleemi esineda. Mootor ise käib ka ilusti.
Pole siiani asjaga tegelenud, mingi 1000-1500km nii sõitnud. Küttekulu tundub normis. Niipaju mingihetk avastasin, et kui tulla autoga sõidust ja jätta tühikäigule käima, siis algselt pihusti näidud paremad ning mida kauem kohapeal tiksub, seda kehvemaks lähevad. Kehvale pihustinäidule auto käitumises tundub nii palju lisanduvat, et hommikuti käima pannes väristab mõnda aega, ehk üks silinder ei hakka tööle korralikult kohe. Sõites viskab gaasi rohkem vajutades musta nii, et peeglist näha veidi, mida varem ei olnud.
Eks kõige lihtsam lasta ilmelt alustuseks kompressioon mõõta. Pihusti maha kakkumine suurem töö. Võtta pumba torud küljest, klapikambikaas maha.
Spice

 postitati 11.06.18 13:06
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=173204
Ehk leiad abi...
janis21

 postitati 18.05.18 13:40
Pole veel jõudnud lasta kompressiooni mõõta, aga vahepeal sõidetud paarsada kilomeetrit, neljanda silindri näit, mis muidu oli -4, on nüüd -3 peale kukkunud. ja kõik muud näidud ka paranenud. Muidu toimib kõik ilusti, hommikuti käima pannes väriseb õrnalt. aga käivitub poolest pöördest igast asendist, ei suitse liigselt ega miskit.
janis21

 postitati 15.05.18 20:05
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Olen näinud, et olematu kompressiooniga silindri näit on kuskil seal miinus 4-5 kandis, seega võiks igaks juhuks üle mõõta. Kui viitsimist on, siis võib ka lihtsalt ringi tõsta pihustid ja uuesti arvutiga vaadata. Miinus peaks tähendama nõrka silindrit nendel mootoritel, kas siis liiga vähe kütust pihustist või mootori raua probleem.


Kuna kogu asi juhtund enda käes, ehk siis enne pumba vahetust olid näidud ok ja peale seda nüüd tuksis, siis veidi kahtlane, et mootori rauaga midagi juhtunud ja seda veel pmslt mitmel silindril, aga ega midagi ei tea. võibolla vahepeale tuksis pump mis oli, keeras miskit nahka. Pihustid ise alles paar tuhat tagasi peale pandud teised, käisid veel stendist läbi enne ja olid ok.

Iseenesest ei värise tühikäigul, kiirendus tundub sama nagu varem, möödasõitudel hätta ei jää ega midagi. Musta pahmaka viskab just kohapealt startides, ntx 50km/h kickdowni teha, ei näe peeglist midagi.

Neljas silinder on muidugi kõikaeg veidi teistest nõrgem olnud, kuid siiski varasemalt oli näit umbes -1 kandis.

Pihusteid hetkel maha kakkuma ei hakka, kompressioon lihtsam ära lasta mõõta, küünlad peaks ilusti maha tulema.
Samas käivitub poolest pöördest ja mootor käib paremini kui vana pumbaga käis. tühikäigu küttekulu ka arvuti järgi ok, 0,8-0,9l/h
teet82

 postitati 15.05.18 18:56
Olen näinud, et olematu kompressiooniga silindri näit on kuskil seal miinus 4-5 kandis, seega võiks igaks juhuks üle mõõta. Kui viitsimist on, siis võib ka lihtsalt ringi tõsta pihustid ja uuesti arvutiga vaadata. Miinus peaks tähendama nõrka silindrit nendel mootoritel, kas siis liiga vähe kütust pihustist või mootori raua probleem.
janis21

 postitati 15.05.18 18:32
Autoks AKE mootoriga v6 tdi 132kw.

Probleemiseks paar pihusti väärtust, mis meeletult kehvad, eriti neljas silinder.

1silinder: 0,78mg/str
3silinder: -1,65mg/str
4silinder: -4,08mg/str
5silinder: -1,02mg/str
6silinder: -0,71mg/str

Probleem sai alguse nii, et autol läks kõrgsurvepump läbi. Vana pumbaga olid need näitajad kõik korras, vähemalt kaks päeva enne rikki minekut veel. Sai soetatud teine pump, mis osutus praagiks (ennako täiesti kinni). Selle kinnise kolviga pumbaga sai vaadatud näite, külmalt enamvähem, soojalt läksid selliseks nagu ülaltoodud. Nüüd sai peale järjekordselt järgmine pump, mida sai testitud eelmise auto peal, kõik oli ok arvutiga vaadates. Minu autole sai peale pandud pump, külmalt näidud veits paremad, kuid soojalt muutuvad selliseks nagu ülalpool kirjas. Muidu käivitub väga hästi, sõidab ilusti, minek tundub norm olevat, st sama mis varem. Ainult kui gaas põhja lüüa kasvõi tühikäigul, lööb pahmaka musta, mida varem ei ole märganud. Kiirendades samuti veidi musta lonti peeglist näha. Tühikäigu kütusekulu kõigub 0,8-0,9l/h. Klapikambrikaaned käinud umbes 2000km tagasi maas ja nukkvõllid olid nagu uued, kõik nookurid ja tõukurid omal kohal(komplekt vahetatud ca 80 000km tagasi). on kellegil mõtteid, mis tekitab selliseid väärtusid?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.9% - SQL: 47.1%]