Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jantz73[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: audinaator[/i] [quote][i]Algselt postitas: kps[/i] [quote][i]Algselt postitas: audinaator[/i] Näiteks turbo mootorite puhul lasen mina sõidust tulles autol kohapeal minutikese tiksuda. Kas tast kasu on, võta kinni, kahju kindlasti mitte ;) [/quote] See kohapeal tiksumise kasulikkus sõltub ikkagi sellest, kui sirgena oled enne auto parkimist paremat jalga hoidnud. Kui tuled rahulikust sõidust siis edasi tiksutamine ei tee küll enam midagi olulist jahtumise mõttes. Ma pigem soovitaks endal natukeseks ajaks enne masina parkimiskohani jõudmist maha jahtuda ja paremast jalast see kramp välja masseerida - sel juhul on jahutuseffekt palju mõistlikum ja ei pea samuti kohapeal enam tiksutama. Toon näite - kiirustad kuhugi, pidevalt parem jalg sirge, pargid auto ära ja kaotad oma minutilise tiksutamisega rohkem aega kui selle jala sirgestamisega liikluses "võitsid" :cool:. Kui ei tundu tuttav - mõtle uuesti :D. [/quote] Linnasõidu puhul rakendub turbo ju sisuliselt koguaeg, isegi rahulikult sõites. Küll pidurdad, siis jälle "kogud hoogu". See selleks, oligi pigem rohkem targutamiseks lisatud, et kuidas mina teen :D EDIT: Muuseas tuli see kunagi teemaks ka ühe Volkari müügimehega ning ka tema ütles, VAG grupil ei ole seda kuskil kirjas, kuid tema isiklikult teeb nii ning aegaajalt mainib seda ka kundedele. [/quote] Kui vaadata turbo kuuma koja temperatuure tühikäigul kohapeal ja rahulikult kulgedes, siis praktiliselt vahe puudub. Sellest johtuvalt ei näe järeltiksutamises mingit pointi. [/quote] Jann, sinust hakkab asja saama: (Sellest johtuvalt)!: Tegelikult tänapäeva turbo jahtubki mõne minutiga ja kui oled peale pikka maanteesõitu mõne minuti linnas kulgenud (meie liikluse argipäev), siis ei vaja turbo eraldi jahutust! Materjalid on lihtsalt seliisest materjalist mis suudavad jahtuda ülikiiresti! Millest sõltuvalt on nendel taas oma hind, mis on kalkuleerides osutunud odavamaks kui tühikäigul tiksumisega kaasnev jahutamine. Samad reeglid kehtivad eelsoojendamisele! Aga kui paljud sellega arvestavad? Parimat. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.8%
- SQL:
66.2%
]