Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: Eero[/i] Võiks natuke rääkida ka tehase Webasto toimimisest. Mul puldiga variant ja MMI menüüs kaks valikut, heat ja defrost. Olen lasknud 20 minutit Webastol kütta, selle ajaga saab suht igas olekus aknad jääst puhtaks ja salongi soojaks, aga mootor jääb endiselt täiesti külmaks. Lisaks puhutakse auto kohe külma õhku täis kui sõitma hakkad. Selle vastu aitab veidi kui enne auto käivitust paned õhu siseringlusele. Lugesin foorumist, et VCDS kaabli abil saab webasto seadistada ka koheselt mootorit soojendama, aga siis pidavat külmaga probleem tekkima, et salong ei saa piisavalt soojaks, et akendelt jää ära sulaks. Kas keegi on testinud kaua see webasto peab töötama selleks, et aknad saaks sulatatud ja mootori ka soojaks? [/quote] Heat - kütab salongi terves ulatuses. Defrost - prioriteet esimesed aknad. Külm õhk tuleb sellepärast, et mootor külm ja mootori külm küttering hakkab tsirkuleerima. Üldiselt külma õhku ei tohiks peale käivitust tuppa puhuda, kuna ahi peaks kütmist jätkama. Juhul kui ahi seiskunud, siis salongivent peaks tasakesi ellu ärkama, kuni soe jahutusvedelik otsapidi salongiradikas. Kas sul on ikka salongis "Auto" peal? N279 on mõistlik tõesti nö välja lülitada, siis kütab tervet süsteemi - miinusena külmadel temperatuuridel leigem salong ja pikem kütteaeg. Eks siin on valikute küsimus, kas ajada ruttu tuba soojaks, või anda pisut mootorisse kah. Väike pilt kah bitdi kütte/jahutussüsteemist: [img]http://aasna.planet.ee/audi/bitdi_jahutus_r.png[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.6%
- SQL:
67.4%
]