Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HRG

 postitati 11.10.21 15:51
Kas keegi oskab öelda tootekoodi kütusepumba lukustusrõngale? Kas 4F0201921A ja 4F0201375 ja üks kood peaks vist veel olema? Parempoolsel joonisel siis 3, 4 ja 5.
https://www.upload.ee/thumb/13540295/seal_union_nut.png https://www.upload.ee/thumb/13540362/locking_nut.png
automees6

 postitati 21.04.15 18:48
Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Juhend ka: http://www.upload.ee/files/4656088/paak.pdf.html

Niisama näpuga 120Nm ikka ei keera...

Nüri meisel ja haamer on selle näpu asemel. Ja mõistusega tehes ei juhtu selle korgiga midagi.
HRG

 postitati 21.04.15 16:01
Juhend ka: http://www.upload.ee/files/4656088/paak.pdf.html

Niisama näpuga 120Nm ikka ei keera...
real-illusion

 postitati 20.04.15 15:41
Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Jah, mõlemal pool on pistikud.
Mul oligi vasaku poole oma ära väsinud. Et keerad lihtsalt mõlemad lahti (vajab tööriista või selle tegemist), kontrollid pistikud üle ja kokku tagasi.

Mõistusega võttes saab selle ka niisama lahti. ;)
HRG

 postitati 20.04.15 15:22
Jah, mõlemal pool on pistikud.
Mul oligi vasaku poole oma ära väsinud. Et keerad lihtsalt mõlemad lahti (vajab tööriista või selle tegemist), kontrollid pistikud üle ja kokku tagasi.
automees6

 postitati 19.04.15 17:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Vasaku poolt pidi ka ikka lahti tegema sel ka pistik anduril ja kuidagi tuli see asi selt paagist välja ka. Täpselt ei mäleta, pole ammu teinud. Seda siis quattro puhul. Esiveolisel piisab parema poole avamisest.


Võimalik jah, et peab, kuigi olen ise kahel c6 tdiq - l paremalt poolt kaks ühesugust kahe piniga pistikut välja sikutanud, korrastanud ja asi on hea saanud.

See teine pistik lähebki vasaku anduri peale kus on veel samasugune pistik. Lihtsalt kui probleem ei kao vaja see ka üle teha.
Jann

 postitati 19.04.15 17:39
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Vasaku poolt pidi ka ikka lahti tegema sel ka pistik anduril ja kuidagi tuli see asi selt paagist välja ka. Täpselt ei mäleta, pole ammu teinud. Seda siis quattro puhul. Esiveolisel piisab parema poole avamisest.


Võimalik jah, et peab, kuigi olen ise kahel c6 tdiq - l paremalt poolt kaks ühesugust kahe piniga pistikut välja sikutanud, korrastanud ja asi on hea saanud.
automees6

 postitati 19.04.15 16:32
Vasaku poolt pidi ka ikka lahti tegema sel ka pistik anduril ja kuidagi tuli see asi selt paagist välja ka. Täpselt ei mäleta, pole ammu teinud. Seda siis quattro puhul. Esiveolisel piisab parema poole avamisest.
urx911

 postitati 19.04.15 09:37
Pumba küljes olevad paagisisesed pistikud saad edukalt omavahel kokku joota. Siis ei teki seda viga enam.
dislapartei

 postitati 18.04.15 05:47
Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Pressi kokku klambri sees olevad kontaktid, ajaga ilmselt painduvad liiga laiali ja ei anna enam kontakti.

Väga suured kiitused, aega saan siis asja kallale asuma :)
HRG

 postitati 18.04.15 05:24
Pressi kokku klambri sees olevad kontaktid, ajaga ilmselt painduvad liiga laiali ja ei anna enam kontakti.
dislapartei

 postitati 18.04.15 04:45
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mõlemad pistikud saab pumba poolt kätte.


Mis seal siis parim lahendus on nendega teha?
Jann

 postitati 18.04.15 04:43
Mõlemad pistikud saab pumba poolt kätte.
dislapartei

 postitati 18.04.15 04:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Otsi teemat foorumist. Viga on pistikutes sealsamas paagis.


+1 . Pistikuid on kaks ja pin-id ei anna ühendust korralikult.


Kas siis mõlema anduri pistikud? Või ainult pumba poolsed?
Jann

 postitati 18.04.15 03:44
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Otsi teemat foorumist. Viga on pistikutes sealsamas paagis.


+1 . Pistikuid on kaks ja pin-id ei anna ühendust korralikult.
automees6

 postitati 17.04.15 23:07
Otsi teemat foorumist. Viga on pistikutes sealsamas paagis.
dislapartei

 postitati 17.04.15 18:29
Tere, mure järgmine: juhtus siis nii et panin auto käima ja lambist kütusenäidik nullis,kuigi ennem oli pool paaki. Võtsin siis paagi pealsed korgid maha ja liigutasin andureid, hakkas tööle. Arvutiga kalibreerisin ka, aga siis oli nii et see kütusenäidik aegajalt pendeldas(kord näitas rohkem ja kord vähem). Alati kui seier näitas nulli, sain tanklas teada et tegelt oli mingi 25 liitrit sees. Tõmbasin siis paagi täitsa tühjaks, ning kalibreerisin arvutiga seieri ilusti nulli. Seier nagu toimis, aga ikka pendeldas, nüüd panin paagi ääreni täis ja seier näitab suts üle kolmveerand paagi. Väga pikk jutt sai nüüd, aga ehk kellegil nõu anda või olnud sama kogemus.
Autoks siis 2007. Aasta a6, 3.0tdi 171kw, s-line

ETTETÄNADES.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.3% - SQL: 47.7%]