Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 14.02.05 20:57
Testriga mõõtes peaks korras küünla takistus olema kuskil 0,6-1,0 oomi.Kui juba kilo oome näitab,siis tuleb kohe ära visata.
Black

 postitati 14.02.05 20:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Mäks
ok täpsustan siis: sädelus tekib juhtme ja küünla ühendus kontakti vahel.. ise ta loomulikult ei sädele:D

Ok, sry, ei süvenenud vist piisavalt. :) Tester/kontrolllamp on siiski veidi asjalikumad indikaatorid.
CarlosSQ

 postitati 14.02.05 19:56
räägitakse, et Beru-l on stabiilne kvaliteet.
mul vahetati 2 tk. ära ja pandi Champion-i omad, seda ma ei tea mille omad seal ennem olid.
Mäks

 postitati 14.02.05 19:52
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Mäks
Lihtsalt: Keera ainult juhe maha. Siis anna küünlale +12v ja vaata kas sädekus tekib(päris tugev sädelus) kui tekib siis 99% korras.. Ja nii kontrolli kõik küünlad järjest

Diiselmootori eelsüüteküünal on hõõgküünal ja kui ta sädeleks, oleks midagi väga valesti. Maha keeramata saad kontrollida nii, et keerad juhtme küljest ja proovid testri või kontrolllambiga, kas vool käib küünlast läbi või ei. Kui ei, on küünal läbi. Kui jah, on küünal enamikul juhtudel korras, kuid on olnud juhuseid, et ka selline küünal ei toimi. Seega õige oleks küünlad maha keerata ja akult voolu andes vaadata, kas hakkavad helendama või ei.


ok täpsustan siis: sädelus tekib juhtme ja küünla ühendus kontakti vahel.. ise ta loomulikult ei sädele:D
Aga kui juba maha keerad ja voolu taha annad siis peab korras küünal minema punaseks otsast alates. Kui läheb keskelt siis see küünal kaua ei kesta.
jan-kos

 postitati 14.02.05 10:10
Ma sügisel vaatasin enda omad üle,2 tk olid uued ja 3 tk vanad.Testriga mõõtsin takistust,kõigil olemas kuid erinev.Puht sportlikust huvist keerasin maha ja proovisin akulaadijaga töötamist-jäin rahule,st. aeg oli punaseks minemisel pea sama.
maxs30

 postitati 13.02.05 13:04
Testriga mõõtes oli ühel küünlal õige pisut takistus teistest erinev.Neli tk olid täpselt samad.Kui hommikul käima panna külmaga siis lonkab mootor natsa. Kui külm pole ja küünlaid järgi ei võta siis ei lonka. Sellest võib ilmselt eeldada et üks küünal ei tööta korralikult.
Black

 postitati 13.02.05 12:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Mäks
Lihtsalt: Keera ainult juhe maha. Siis anna küünlale +12v ja vaata kas sädekus tekib(päris tugev sädelus) kui tekib siis 99% korras.. Ja nii kontrolli kõik küünlad järjest

Diiselmootori eelsüüteküünal on hõõgküünal ja kui ta sädeleks, oleks midagi väga valesti. Maha keeramata saad kontrollida nii, et keerad juhtme küljest ja proovid testri või kontrolllambiga, kas vool käib küünlast läbi või ei. Kui ei, on küünal läbi. Kui jah, on küünal enamikul juhtudel korras, kuid on olnud juhuseid, et ka selline küünal ei toimi. Seega õige oleks küünlad maha keerata ja akult voolu andes vaadata, kas hakkavad helendama või ei.
Mäks

 postitati 13.02.05 10:57
Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Mind huvitaks ka küünlad. Kuidas neid kontrollida saaks. Ilma et neid maha keerama peaks.


Lihtsalt: Keera ainult juhe maha. Siis anna küünlale +12v ja vaata kas sädekus tekib(päris tugev sädelus) kui tekib siis 99% korras.. Ja nii kontrolli kõik küünlad järjest
maxs30

 postitati 13.02.05 09:53
Mind huvitaks ka küünlad. Kuidas neid kontrollida saaks. Ilma et neid maha keerama peaks.
Black

 postitati 12.02.05 23:55
2.4D BMW-le ostsin kunagi 6 uut Bosch'i. Kui esinduses küsiti ca 280 eeku/tk, siis Bakt'ist sain 180 eeku/tk. Kindlasti tuleb vahetada kõik korraga, sest ainult siis võid kindel olla, et paar aastat on selle koha pealt mureta. Ükshaaval vahetades oled külmema ilmaga jälle hädas ja murrad pead, et kas nüüd on järgmine küünal surnud või on mingi muu jama.
Driver

 postitati 12.02.05 21:54
liiga targad olete :P
pole siis kellegi mingeid kogemusi?
kuigi ega enam vahet oleks ka sai juba küünlad ostetud firmaks siis sai Champion ja küünla hind Wiru autos oli 225.- tk:P
Driver

 postitati 11.02.05 21:31
rääkige omadest kogemustest, mis firmat eelistada ja mis nende hind üldse on? tdi teatavasti kallimad kui tavalisel.
Beru, Bosch,Champion?
sai siis täna kontrollitud ja selgus et 4-st 3 ei tööta:o
ja kas oleks mõttekam vahetada kõik 4 või pole vahet, et võib ka ükshaaval vahetada?
sest ega ma tea ka seda et kui vanad need küünlad seal peal on, et äkki ongi mõttekam vahetada kõik korraga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]