Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: PLeet[/i] [quote][i]Algselt postitas: PLeet[/i] Lendan OT-ga korraks sisse, ehk vaevub keegi vastama või nõu andma. Nimelt mul on 4 kasutatud pihustit mis mu 176-kw mootorilt maha keerati ja mille ma loomulikult õigete vastu ära vahetasin. Kaks tk kuulusid 4.0-le ja kaks tk vanema generatsiooni 3.0-le. Siit ka küsimus: kas on sellist ettevõtet või kohta kellele neid pakkuda võiks? Tegu töökorras pihustitega, pole vast mõtet prügikasti visata. Tänud ette [/quote] Et auto ostes oli keegi parandanud kütusesüsteemi kättesattuvate osadega, pihustid kolmelt erinevalt mootorile ja töötas ka?:o Kui saladus pole, kust sa sellise meistriteose leidsid? [/quote] Pihustid kokku kolmelt erinevalt masinalt - kõlab küll uskumatult aga jah, mootor töötas. Enne ostu sai päris pikalt sõidetud ja koha peal lasta käia, sel hetkel muresid ei avaldunud ja auto tundus aus. Kuna oli pühapäev, auto oli Jõhvis ja kõik tundus tiba-toba, sai ost tehtud. Vead hakkasid ilmnema paari päeva jooksul, kui madalatel pööretel välja hakkas surema. Käsin Flamekos, diagnoositi kütusesurveviga ja lasin pumba ära vahetada, nii palju tuli eelmine omanik vastu, et tegime arve pooleks - oleks aga teadnud, et pihustitega ka probleem, oleks auto Jõhvi tagasi viind aga "näedsasis". Peale pumba vahetamist ilmnes viga kõrgetel 3.5K+ pööretel. Seekordselt siis avaldus viga jõu kadumises, hakkas turtsuma. Vahel oli, vahel polnud. Enne pumba vahetust seda polnud, kapoti alt leidsin ühe diislise vooliku ja viisin veel korra Flamekosse tagasi, et ehk on viga selles, kuid kahjuks ei olnud. Panid vooliku kinni, kuid viga jäi. Peale seda viisin pihustid tuttava juurde stendi ja sealt saingi siis uudise, et võib tsiteerin: "ükshaaval sisse istuda need pihustid". Sai kõik 6 ära vahetatud 4tk 15k/km sõitnud(stenditud - nagu uued) ja 2tk uued, millele läks 2 kõige kehvemat vana vahetuseks. Ja nüüd ma siis mõtlengi, et mida vanadega teha, ei taha nagu sisse ka istuda... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.8%
- SQL:
66.2%
]