Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: teet82[/i] Need peaks näitama silindrisse minevat küttekogust. Kui viga on näiteks pihusti lekkes tagasivoolu ja kehvas käivituses, siis seda need ei tohiks näidata. Arvatavasti siis millisekundites näidatakse, et kaua pihusteid normaalsest ajast kauem või vähem lati hoitakse. Mina olen saanud aru nii, et esimene näit ei tohi olla suurem kui -45 ja teine suurem kui -15, miinusmärgile tähelepanu ei pööra! Miinus näitab "kusevat" pihustit, mis peaks tähendama pihusti otsa kulumist ja aju katset pihustit ajaliselt vähem lahti hoida. [/quote] Ehk siis kanalid 72-77 näitavad pihustite lahtiolekuaja kompenseerimist millisekunditest tulenevalt pihusti otsa seisukorrast (kulumisest/mittekulumisest). Ja mismoodi VagCom'iga kontrollida pihustite tagasivoolu? [/quote] Selleks on 13 ja 14 kanal, kus on kompensatsioon, mis ei tohtinud olla üle 1.5% äkki? Nii peaks olema juhul kui mul mälu ei peta. Jändasin sama probleemiga 4a tagasi, leevenduse sain automüügist :) Tegelikkuses ei ole suurt abi arvutinäitudest, need ei kajasta tegelikkust. Minu kunagisel naftapressile ( facelift, neljatäheline mootor ), olid arvutiga vaadates näidud küllalt ideaalsed. Tegelikkuses andsid pihustid peale oluliselt rohkem kütust kui vaja ja seda mootori keskpööretel. Ainuõige lahendus on pihustid stendi toppida. Mingil määral annab pihusti pussamisest aimu ka sage DPFi regeneerimine ja regenereerimise pikkus - üle 15min. Korras pihustitega tehakse regenereerimine ära küllalt lühikese aja jooksul ka linnasõidul ning mingit tossupilve ei ole näha, ainult kerge ebameeldib hais, nii 10-15 min, kui sedagi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.6%
- SQL:
63.4%
]