Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: KristoK[/i] Ja sõna "higher" selles õpetuses või tehase kampaanias tähendab minujaoks otsetõlkes "kõrgemat" ja -45'st kõrgem arv on -35, +5, +35 jne. Väiksem näitaja oleks ju nt. -55? [/quote] Ära mõtle üle. Kui KÕRVALEKALLE on suurem, kui 45, siis on halvasti - just nii on mõeldud tehase jutus. Aitab küll selle nämmutamisest siin. [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Seda tead, et näiteks takistust mõõtes on suurem takistus väiksem number ja väike takistus suur number :D.[/quote] Nüüd läks sul küll veits vedama. [quote][i]Algselt postitas: KristoK[/i] Oskab keegi öelda, kas uuema tüübi mootori pihustid (nt. 176kw omad) sobivad ka vana tüübi mootorile? [/quote] Ei sobi ilma juhtaju ringi progemata. Tulemuseks on räme kütusekulu (kuni 9L/100km maanteel), jõuetus, halb käivitus. Mingi 10+ sek pidin külmalt ketrama enne, kui käima läks. Olen antud toimingut teostanud ühel autol. Peal olid 180kw Audi A8 D4 pihustid - omanik ostis auto sellisena, ostu hetkel ei osanud tähele panna. Tõstsin pihustite tabeli ringi (1:1 ei sobi, kuna aju põlvkonnad erinevad), tegin korrektuure süütenurgas ning külmkäivituse kaartides ning tulemusena läks auto poolest pöördest käima, kütusekulu vähenes pea kahe liitri võrra ja hakkas ka edasi normaalselt käima. Mootori oli 150kw variant A4-ja peal. Tol hetkel oli see omanikule odavam, kui pihusti ring teha, seda enam, et pihustid olid tutikad. Aga jah, ma sellist peavalu sulle ei soovitaks. Pigem kohe õiged pihustid panna, siis ei ole ka probleemi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Mure 3.0TDI pihustitega
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.7%
- SQL:
65.3%
]