Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 07.12.23 19:52
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
ARK lehel näitab tal Euro5.
Kuskil saksa lehel väideti, et kui Euro5, siis on ainult madalrõhu EGR. Kõrgrõhu EGR klapp peaks asuma sisselaske kõrval, seda seal pole foto põhjal, seega kõik klapib.
Adblue pihusti peaks neil olema otse üleval, kunagisest rihmavahetusest on meeles, et sellel autol oli seal ainult temperatuuriandur jalus, seega Adblue peaks ka puuduma vist.
Autot reaalselt näinud pole praegu ja päris kindlalt ei tea.

Kui on Euro5 siis ongi ainult 1 EGR ja AdBlued ei ole, kõik õige.
teet82

 postitati 04.12.23 18:51
ARK lehel näitab tal Euro5.
Kuskil saksa lehel väideti, et kui Euro5, siis on ainult madalrõhu EGR. Kõrgrõhu EGR klapp peaks asuma sisselaske kõrval, seda seal pole foto põhjal, seega kõik klapib.
Adblue pihusti peaks neil olema otse üleval, kunagisest rihmavahetusest on meeles, et sellel autol oli seal ainult temperatuuriandur jalus, seega Adblue peaks ka puuduma vist.
Autot reaalselt näinud pole praegu ja päris kindlalt ei tea.
prj

 postitati 04.12.23 08:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
EA288 (vähemalt enamusel) ei olegi adblued peal. Euro6 saavutatakse madalsurve egr abil peale tahmakat.

Selleks peab tavaliselt 2 EGR-i olema.
Kui on üks, siis HPEGR-i asendab SCR.
Muidu vist Euro 6-t kätte ei saanud päris.

Aga ma ei ole 100% kindel, neid konfiguratsioone olen igasuguseid näinud.
Jann

 postitati 03.12.23 09:45
Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Väga tavaline on, et adblue jäägid ummistavad egri jahuti.


Umbe läheb ikka adblue katt (esimesena meenub sharan) või tahmakas ise kui seda ollust otse sinna pannakse.
EA288 (vähemalt enamusel) ei olegi adblued peal. Euro6 saavutatakse madalsurve egr abil peale tahmakat.
Teet82, otsi netist skeem ja näed, kuidas see asi seal töötab jne. Diagnoosida uurida on seal nii mõndagi. Sõel või filter on ka täitsa olemas peale DPF-i enne vahejahutit. Iseasi, kas seda vahetada saab, kuna vahetatakse kogu kompott kui kärg puruks, mis maksab tuhandeid.
Kui tagant tahmane, on dpf kärg puruks ilmselgelt.
txxxl

 postitati 03.12.23 08:33
Väga tavaline on, et adblue jäägid ummistavad egri jahuti.
teet82

 postitati 02.12.23 13:09
Sõber mässab oma EA288 mootoriga, annab EGR läbivoolu viga. Sõltuvalt kas on Euro5 või Euro6, pidavat sama koodiga mootoril olema üks või kaks EGR süsteemi. Tema autol peaks olema üks, madalrõhu oma peale tahmafiltrit.
Peale DPF-i tahma olla ei tohiks ja süsteem ei tohiks ummistuda. Välismaistes foorumites väidetakse, et süsteemis olev sõel ummistub, sest tahmafiltri kärg on katki. Kas võib ka niisama ummistuda ja kas on mõtet jahutit vahetada?

Edit: Kas üldse on VAG-l mingi sõel seal, varuosalehel ei paista olevat. Mingitel autodel kindlasti on, olen ise näinud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]