Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Soja

 postitati 10.08.05 08:16
vana teema küll aga upitan korraks

mootorile (2,1 turbo, bensukas :) ) remonti tehes(simmerite vahetus) ilmnes samane asi, et väntvõlli peal olev kiilusoon on ära loksutatud ja mingi tark mees oli sinna vedelmetalli peale pannud ja nii üritanud asja parandada. Pole eriti mõtekas ma arvan. kuna mootor küllaltki võimas ja jõud mis sealt läbi käib ikka päris suur. Ainus mõistlik lahendus vända keevitus. st kiilusoon täis keevitada ja siis maha freesida.... hind 600
Rain

 postitati 07.02.04 14:09
Tsitaat:
Esialgne postitaja jyri
Väntvõlli korralik remont keevitusega umbes7-8sada.Tehakse Tatari tänaval.Kui tahad koos võlli mahavõtmisega 4-5tuhat.


Käisid Kose Peebu juures:D:D
ryblik

 postitati 07.02.04 13:05
Mul endal juhtus just saranae asi. Õnneks juhtus asi tühikäigul ristmiku taga. Viskas lihtsalt rihma maha suuemat kahju tegemata. Paar kuud tagasi sai pandud täiesti uus ratas. Ja nyyd maha võttes oli täiesti tihe..ei liikunud korralikult ja kakkus kinni. Kusjuures UUS ratas. Sai pandud siis üks kasutatud ca 200 000 sõitnud masina pealt, mis väga kenasti jooksis. Kusjuures see jama et uus ratas kinni kiilub pidi olema päris levinud. Töökojamehed rääkisid, et oli lennanud kotti üks mondeo, aga tal oli ratta lahti loksutanud sõidupealt ja nii õnnetult et kogu mootorile põntsu. Siit ka nüüd küsimus, et see keermeliimiga kinnipanek. Ma ise küll ei julgenud kohe panna. Just ses suhtes et seda siis ju hiljem ei saa enam mingi valemiga lahti. Või äkki siin oskavad targemad mehed rääkida kui oluline see siiski nii kapitaalselt kinni tõmmata on. Ise mõtlesin et sõidan mõnedsajad kilomeetris ja kontrolin, et kui juba loks sees siis liimiga...aga kui nagu ok siis liimi ei paneks. Mis arvate?
jyri

 postitati 03.02.04 15:30
Väntvõlli korralik remont keevitusega umbes7-8sada.Tehakse Tatari tänaval.Kui tahad koos võlli mahavõtmisega 4-5tuhat.
QUATTRO

 postitati 03.02.04 13:22
Räägid äkki ka sellest,kust abi said ja mis meetodil parandati.
jyri

 postitati 03.02.04 13:08
Nüüd siis asi parandatud ja kirjeldan tsipa seda viga(võib olla on kellelegi abiks).Sellest veast võiks järeldada,et gaasijaotus on tahmamisel ikka väga oluline sest kiirendusel suitsu absoluutselt enam ei tule(enne pani ikka paraja pahmaka just kiiirendusel ja umbes 3000pööret muidu enne ka OK).No ja jõudu tuli ka mõni hobune juurde.
jyri

 postitati 01.02.04 18:12
Tänud vastuste eest.Teab keegi täpsemalt ,kus neid väntvõlle keevitusega taastatakse.See nii loll viga sellepärast ,et iga rihmavahetusega näpitakse see polt lahti jälle.
QUATTRO

 postitati 01.02.04 14:46
Sai kunagi üks analoogne juhus taastatud keemilise metalliga.Vedel metall sai pandud sinna rihmaratta sisse ja siis kogu kompott korraks otsa lükatud,ning peale paari minutit võtsime rihmaseibi otsast ära ja puhastasime üleliigsest keemiast.
Kuivas see asi kusk8il kolm tundi ja peale seda panime liivapaberi ja viilide abil asja korralikult istuma.
Polt keermeliimiga kokku ja poolemeetrise sabaga kinni,nii et üks mees istus autos,kolmas käik sees ja jalg piduril.Siiani igatahes sõidab.
Tegu oli siis diisel golfiga,millel on ka see pisike sälk ainult rihmaratta taga .
samru

 postitati 01.02.04 11:58
see on suhteliselt levinud viga diiselaudidel. Põhjuseks on see,et pärast crashi või rihmavahetust ei pandud rihmaratta polti keermeliimiga. Muidugi kinnikeerata tuleb ka sigakõvasti. See jutt muidugi sind enam ei lohuta. Variandid on järgmised:
1 uus rihmaratas kindlasti
2 väntvõlli ots tuleks taastada (vänt välja, peale keevitada, mõõtu treida-lihvida, uus liistu soon freesida, liistusoone asend ei oma tähtsust, sest nuki rihmaratas on koonuse peal kinni)või uus vänt panna.
Varuosad

 postitati 01.02.04 11:08
Kas auto pole kunagi esiavariid läbi elanud. Tavaline avarii järgne sümptom, et rihmaratta kiil katki või mõrane.
jyri

 postitati 01.02.04 10:15
Kas tõesti kellelgi pole seda juhtunud.Huvitv kuhu kõik targad kadund on.
80quattro

 postitati 30.01.04 11:24
Tsitaat:
Esialgne postitaja jyri
loksub ikka ,nimelt väntvõlli liistusoon ka kulunud.


Siis on keskmine polt nõrgalt pingutatud olnud
jyri

 postitati 30.01.04 11:19
loksub ikka ,nimelt väntvõlli liistusoon ka kulunud.
80quattro

 postitati 30.01.04 10:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja jyri
auto praegu remondis ja uue rihmarattaga loks umbes pool hammast


Kas sul see hammasrihma ratas lokusub või, see peaks olema kiilu peal
jyri

 postitati 30.01.04 10:16
auto praegu remondis ja uue rihmarattaga loks umbes pool hammast
80quattro

 postitati 30.01.04 09:27
Rihmaratas tuleb vahetada 3500EEK:(
jyri

 postitati 30.01.04 09:05
viga nimelt selline,et väntvõlli otsas olev rihmaratas loksub.Kulunud on ka võlli ots.Kas keegi on seda mingil moel remontinud,sest viga tundub üsna levinud.Audi 2,5tdi

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]