Teema ülevaade |
T.P.
|
postitati 07.09.05 13:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: axelx
küsimus järgmine- kas 2,5 v6 tdi mootoril on mingi turvare˛iim ülekuumenemise korral? sõitsin hiljuti ca 10-15 km 200+ kiirusega lõõride
puhastamiseks, siis olin sunnitud järsult peatuma teeremondi tõttu, seisin ca 1-2 minutit, mootor käis. peale seda 2-3 km ei olnud autol eriti jõudu
hiljem läks kõik korda. temp näidik oli normis. üks kord varem ka seda jama olnud- nimelt panin talvel väikse papitüki radika ette parema
soojusre˛iimi nimel, aga ilm läks järsku +10 peale ja papitüki unustasin... siis oli samuti juba tavakiirusel sõites probleem jõudlusega... temp
näidik oli ka siis normis.. et kuidas siis sellega on... |
ega seal mingit turvareziimi ilmselt ei ole, kuna turbo armastab pigem külma kui sooja õhku siis võis see jõu kadumine pigem olla tingitud liigsest
soojusest
|
axelx
|
postitati 07.09.05 11:02 |
ei miks põlema. mul kuuene kast ja pöörded olid kuskil 4000 kandis. torud said puhtaks küll seisma jäädes oli õrna kärsakat tunda küll, aga see oli pigem piduritest. küsimus ikkagi hoopis muus
|
lorrap
|
postitati 07.09.05 11:00 |
OT, aga sellisel kiirusel on seda 15 kilomeetrit paariks hetkeks ainult ~4 minutit.
|
TiitR2
|
postitati 07.09.05 09:10 |
hull vana...200+ ja 15 km.?, sa ei ajanud enam torusi puhtaks, vaid lausa
põlema!
|
axelx
|
postitati 07.09.05 06:23 |
küsimus järgmine- kas 2,5 v6 tdi mootoril on mingi turvare˛iim ülekuumenemise korral? sõitsin hiljuti ca 10-15 km 200+ kiirusega lõõride
puhastamiseks, siis olin sunnitud järsult peatuma teeremondi tõttu, seisin ca 1-2 minutit, mootor käis. peale seda 2-3 km ei olnud autol eriti jõudu
hiljem läks kõik korda. temp näidik oli normis. üks kord varem ka seda jama olnud- nimelt panin talvel väikse papitüki radika ette parema
soojusre˛iimi nimel, aga ilm läks järsku +10 peale ja papitüki unustasin... siis oli samuti juba tavakiirusel sõites probleem jõudlusega... temp
näidik oli ka siis normis.. et kuidas siis sellega on...
|
|