Teema ülevaade |
kurat
|
postitati 01.09.05 12:57 |
Küsisin Forssist kuipalju nemad TDI kütusepumba vahetamise eest võtaksid. Seal sain vastuse, et nemad seda eiteegi, sest see ei ole niisama käkitegu,
et seal mingi rõhudja surved jms veel. Soovitati revalisse pöörduda. Revalist anti hinnaks 3000 - siis kui pump on endal olemas. Helistasin Joe
Garage'sse - sealt öeldi et 100 eeku ja teeme kohe ära. Helistasin ka Eurostisse (nyydne Inchcape), kust masin ostetud ja kes seda hooldanud, aga
sealt paluti homme tagasi helistada. No mine võta kinni, kes öigust räägib.
No ma mõistan, et revalil on ju ilus maja ja see kõik maksab, aga no krt selline vahe. Kas tõesti on see vahetamine selline raketiteadus, mida ainutl
üks firma Eestis julgeb teha ja selle töö eest sellist hinda küsida.
Kas keegi on seda 2000 a A6.TDI masinal teinud ise ja pärast selle masinaga veel mõnegi kilomeetri sõitnud - selle info põhjal mis mina sain jääb
mulje et kui pappi jalaga segada ei ole siis sõidurõõmuga enam suud kõrvuni ajada ei saa.
Ahjaa, Joe Garazhist öeldi, et kõik need diislilisandid on "jerunda" ja võivad kõrgsurve pumba p**sse keerata? Kui asjale laiemalt läheneda siis me kõik kunagi sureme - parem siis juba hea
minekuga elada
|
TiitR2
|
postitati 01.09.05 11:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kurat
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
...rikkis pihusti tahab peaaegu alati siiski vahetust.... |
Head inimesed aidake veel...
Küsisin siis pihustite hinda ja minult küsiti seepeale, et
"kas teil on tarvis juhtpihustit või tööpihustit!"
'Selle peale ma oskasin ainutl "mõmm" öelda...
Südame hääl ütleb , et tegemist võik olla tööpihustiga...aga ei hakka huupi pakkuma |
Siin mõeldi siis juhtpihusti all seda elektroonilist e. peapihustit. Ntx. minu TDI-l R4-l on 3 tavapihustit + 1 elektrooniline pihusti. Viimase hind
muidugi kordades suurem, kui tavapihusti oma.
|
Black Rabbit
|
postitati 01.09.05 10:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
See kaval aine, mida kütusesse valada, kannab sildil kirja Diesel Fuel Treatment (teine asi on Diesel Oil Treatment, mida Sul vaja ei ole). Toodavad
paljud erinevad firmad, kasutegur küsitav, aga kasutuks kah nimetada ei julgeks. Prismast saad odavamalt kui Statoilist. Enne selle paakivalamist
(tankimise algul mitte lõpus!) on soovitav vahetada ära kütusefilter, kuna see võib hakata lahustama sodi ka filtris, mis lahustatuna kohe pumpa ja
pihustitesse jõuab. Ning lahustatud sodi võib (aga ei pea) tekitada igasuguseid jamasid, seda enam, et tegemist on uuema põlvkonna kuid juba kasutatud
autoga |
Selle filtri osas peab vist nõus olema, sest kui esimest korda lisasin kütusele seda Statoilis müüdavat lisandit siis päv hiljem hakkas kõrgsurvepump
lekkima.
Remontkomplekt ja asi tehti korda, peale seda olen suhteliselt regulaarselt kasutanud Karla Auto diislilisandit, mida peetakse üheks paremaks, mida
müüa on.
Olulist vahet ei ole (veidi ehk tõmme parem ja hääl vaiksem).
|
kurat
|
postitati 01.09.05 08:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
...rikkis pihusti tahab peaaegu alati siiski vahetust.... |
Head inimesed aidake veel...
Küsisin siis pihustite hinda ja minult küsiti seepeale, et
"kas teil on tarvis juhtpihustit või tööpihustit!"
'Selle peale ma oskasin ainutl "mõmm" öelda...
Südame hääl ütleb , et tegemist võik olla tööpihustiga...aga ei hakka huupi pakkuma
|
T.P.
|
postitati 01.09.05 08:13 |
vahetamisest - peaks olema miskit sarnast vw diislitega ehk....otsi sihuke koht (google abiks) nagu dieselgeek ja seal oli mingi video (info ca 6 kuud
tagasi) kuidas seda filtrit vahetada. Põhi uba oli see et filtrisse tuleb pärast kütust lisada (õhuauke eriti ei ole soovitatav tekitada).
|
krss
|
postitati 01.09.05 06:40 |
Ei tea, kus see filter just Sinu autol asub, aga vaata koos kellegi targemaga koos kapoti alla, ta näitab selle kohe Sulle kätte. Soovitaks panna
tegelikult peenfiltri ette ka läbipaistva kestaga (mersu) jämefiltri (u 25kr + klambrid ja kummivoolikujupid), siis oskad hinnata tulevikus kallima
peenfiltri seisukorda ja ei pea nii sageli seda vahetama. Uuri oma auto manualist filtri vahetamise kohta, kuna sellega satub paratamatult süsteemi ka
õhku, ning erinevatel mootoritel lastakse õhk välja erineval moel. Ei teagi, kuidas käib see Sinu (V6?) diislil. Ära võta seda pihusti puhastamise
asja eriti tõsiselt, kuna rikkis pihusti tahab peaaegu alati siiski vahetust, ja puhastamine mõeldud rohkem korras pihustite korrashoidmiseks. Erandid
kinnitavad muidugi reeglit
|
Black
|
postitati 01.09.05 05:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kurat
mis selline asi maksab, kust seda oleks taskukohase hinnaga võimalik saada ja kas seda on võimalik ise kerge vaevaga vahetada? |
Peaks asuma kuskil kapoti all ja olema suht kergelt vahetatav.
Hinda uuri siit:
Forss
Aave
GB Auto (Demise äri)
|
kurat
|
postitati 01.09.05 00:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
....soovitav vahetada ära kütusefilter,.... |
ma siiski igaks petteks vahetaks selle filtri ära. mis selline asi maksab, kust seda oleks taskukohase hinnaga võimalik saada ja kas seda on võimalik
ise kerge vaevaga vahetada?
ja kuikaua kütuse filter vastu peab? kui on mais vahetatud siis kas on veel suht uus? (vend käis mais midagi Joe juures vahetamas, ei tea kas filtrit
ka vahetati)
kuigi see vist oleneb kütusest ja kilommetritest
...sry, et hunniku võhiklikke küsimusi esitan?
|
kurat
|
postitati 01.09.05 00:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: kurat
Hmmm...teie küsimuses on aimata teatud annus irooniat? |
Kui, siis natuke, polnud tõesti enne sellist sõna kohanud.
|
Pole hullu....ma alles algaja autonduse alal. Niimoodi õpingi
|
krss
|
postitati 31.08.05 22:33 |
See kaval aine, mida kütusesse valada, kannab sildil kirja Diesel Fuel Treatment (teine asi on Diesel Oil Treatment, mida Sul vaja ei ole). Toodavad
paljud erinevad firmad, kasutegur küsitav, aga kasutuks kah nimetada ei julgeks. Prismast saad odavamalt kui Statoilist. Enne selle paakivalamist
(tankimise algul mitte lõpus!) on soovitav vahetada ära kütusefilter, kuna see võib hakata lahustama sodi ka filtris, mis lahustatuna kohe pumpa ja
pihustitesse jõuab. Ning lahustatud sodi võib (aga ei pea) tekitada igasuguseid jamasid, seda enam, et tegemist on uuema põlvkonna kuid juba kasutatud
autoga
|
Black
|
postitati 31.08.05 22:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kurat
Hmmm...teie küsimuses on aimata teatud annus irooniat? |
Kui, siis natuke, polnud tõesti enne sellist sõna kohanud.
|
kurat
|
postitati 31.08.05 21:46 |
Hmmm...teie küsimuses on aimata teatud annus irooniat? Tegin korrektuuri oma postitusele - loodan, et näeb teie silma jaoks nüüd parem välja...
kui tead millest jutt käib siis anna nõu ja aita hädalist!
|
Black
|
postitati 31.08.05 20:40 |
Mis on kolvipihusti?
|
T.P.
|
postitati 31.08.05 14:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kurat
Ja mis on see kaval vedelik mida kütusesse lisada ja kust seda osta saab?
|
Lihtne osa : Statoil vms - diiselkütuse lisand. Paar korda aastas lisan, halba pole midagi juhtunud
Mälu järgi antud teemas juttu ennegi olnud (kasulikkuse jms osas).
edu,
T.
|
kurat
|
postitati 31.08.05 13:42 |
Lasin teha Laki tänava Autodiagnostikas testi 2000 a. A6 2,5 TDI 110kW autole . Juhe taha ja tark kompuuter näitas kõik kätte.
Muidu korras, aga pihustite juures näitas teise silindri juures häbematult väikest numbrit (ma oma võhiklikuses ei tea, mis näitaja see on, kuid kui
ma õieti mäletan siis oli see number mingi 2.3 - 3.4 kanti) igal juhul nii palju kui testi mehe jutust meelde jäi, ütles ta, et see võib olla
probleemiks mootori nõrgemale tööle ja soovitas esialgu osta kütusele lisatavat puhastusainet, et ehk aitab see pihusti otsa või enne pihustit oleva
sõela puhtaks teha ja kui siis asi ei parane siis minna Joe juurde stendi.
Oleks tänulik kui keegi oskaks sõna sekka öelda, kes mõistab millest ma siin jahusin ja on ehk selle probleemiga kokku puutunud ja oskab öelda, mida
teha sellise asja kiireimaks lahendamiseks.
Ja mis on see kaval vedelik mida kütusesse lisada ja kust seda osta saab?
Thnx
|
|