Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
krss

 postitati 25.08.05 13:12
Rikkis pihusti annab endast märku just külmana, et auto ei taha käivituda või käivitub ebaühtlaselt. Kusev pihusti on tegelikult mootorile vägagi ohtlik, kuna ta kuseb pidevalt samas suunas. Nii võib ta halvemal juhul juba 10tkm jooksul rikkuda ära hülsi, süüa augu kolvi sisse või purustada eelpõlemiskambri kaane, mis seejärel kolinal silindrisse kukub. Arvestades diiselmootori imeväikest põlemiskambrit, pole vaja palju fantaasiat, et mõelda, mida need metallitükid seal töötava mootori sees korda võivad saata. Loomulikult on pihustirõhud reguleeritavad. Minu autol on selleks seibid pihustivedru all. Mu viimase "tuuningu" juurde kuulus muuhulgas ka pihusti avanemissurve tõstmine, mitte päris turbomootorite tasemele, aga ligilähedaseks.

Siin on üks pilt ühe mu eelmise TD mootori plokikaanest. Kui sisse- ja väljalaske klappide vahelised praod on tingitud mootori ülekuumenemisest, siis mõrad eelpõlemiskambri kaantes on tekkinud just tänu pihustite kusemisele. Keskmine pihusti kuses vastu selle augu poolset seina, ja nagu fotolt näha, tekitas see mõra isegi plokikaande, mis jookseb seal klappide suunas. Ühe neist eelpõlemiskambri kaantest vajutasin sõrmega kildudeks, teised purunesid äravõtmisel. Ei taha mõeldagi, mis oleks saanud, kui oleks venitanud kauem selle kaane mahavõtmisega...

http://www.uku.fi/~jnairism/Passat_kansi1.jpg
jan-kos

 postitati 25.08.05 12:05
Kindlasti on pihustil mingi läbilaske norm mida kontrollitakse siis selle test asjandusega, et kui laseb rohkem läbi siis ots kulunud ja kuulub kas vahetamisele või siis tuleb vahetada terve pihusti.
Vader

 postitati 25.08.05 08:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Ma just nägin ühes vanas tootmishoones, kus hetkel ühte autot remondin, pihustite testimise seadet.

minuteada nüüdisaegsetel pihustitel seda luksust ei ole
ma võin ka eksida aga väga kahtlen et on
Taavi

 postitati 22.08.05 08:17
Ma just nägin ühes vanas tootmishoones, kus hetkel ühte autot remondin, pihustite testimise seadet.
jan-kos

 postitati 22.08.05 08:03
Vene masinatel mõningad pihustid on reguleeritavad palju kütet läbi laseb kas nüüdisaegsel (automootori) pihustitsel ka seda teha õnnestub?või on pihusti ühekordse kasutusega?
Vader

 postitati 20.08.05 06:57
mootor ei lähe katki sellepärast et pihustid ei toimi korralikult vaid see väljendubki selles kui su masina mootor enam korralikult käima ei lähe või käivitub kuid näiteks ainult 3-me pütaga
ja pihusteid saab väga eduliselt kontrollida ka sellise aparaatiga millega kontrolliti kunagi vene põllutehnika pihusteid
mõni külamees on selle raudselt omale vasakule pannud :)
katsu see vaid ülesse leida.
Ja veel selle vene pihusti kontrollijaga on võimalik ka pihusti otsi nii öelda puhtaks peksta;)
jan-kos

 postitati 19.08.05 07:19
Veel, veel, teadmiste janu on suur :)
villu157

 postitati 17.08.05 20:13
Kahjuks seda kusemise asja saab ainult siis teada, kui pihustid maha võtta ja stendi panna. Aga kuda teha kindlaks seda et pihustid ei pihusta enam korralikult, nii et nad on auo peal. Kas masin hakkab suitsema kudagi kui pihustid on läbi? Või ei saagi enne teada kui moto on tänu kusevatele pihustitele katki läinud.
Vader

 postitati 17.08.05 20:02
nii ma siis targutan pisut.

tegelikult ei kulu pihustid vaid pihusti otsad ja kulunud otsa tunneb ära selle järgi kui pihusti enam ei pihusta vaid "kuseb" st. seda, et pihusti ei hoia enam piisavalt rõhku ja laseb kütte joana välja.
Muidugi on ka nii et pihustid hakkavad tööle mõneaja möödudes mootori käivitusest (et siis külmalt ei tööta) siis alguses töötab mootor ebaühtlaselt
kuid samad sümptomid on ka siis(see kehtib külmade ilmadega) kui ei tööta eelsüüte küünal.
ma siis targutasin palju oskasin äkki oskab keegi rohkem siis oleks ise ka targem:D
jan-kos

 postitati 17.08.05 13:08
Kas diislimeestel on öelda sümptomite kohta, mis viitavad kulunud pihustiotstele? Eeskätt on teretulnud targutamised kes sellega ise kokkupuutunud ja remontinud pihusteid.
Vahest hr Kärss paneb oma teadmised sellest siia kirja.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]