Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black Rabbit

 postitati 28.06.05 12:25
Tsitaat:
Algselt postitas: silverstar
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: silverstar
Hmm mul endal on audi 100 2.5 TDI 85kw ja ma ei kurdaks et ta oleks uimane. Muidugi uimane võib ta tunduda kui pikkalt sõita ühtlase kiirusega. Ja ma arvan et sellele ei aita ka chip tuning suurt midagi. Mina näiteks kasutan sellisel juhul sellist varjanti, et saada erksamat mööda sõit, Vajutan siduri maha ja lasen mootori korraks tüjikäigu pööreteni. Peale seda on mootori kiirendus jälle super. Aga ja kui seda ei tee siis ta kogub ennast üsna pikkalt. Nii et soovin eda ja loodan et sellest soovitusest on kasu. :P:D

Mis kiirustest ja käigust sa muidu räägid?
Mina olen vaadanud, et mingi tühikäigu pööretele laskmine nüüd mingit olulist võimsuselisa ei anna, küll mõjutab kiirendust aga turbole väikese puhkelõtku andmine.
Sõltuvalt kiirusest on õige käik kiirendamiseks 2-5.
6 käik on juba rohkem sujuvaks kulgemiseks.
Samas ei tea ma isegi seda kas mul on 85kw mootor või 103kw (seda ei pealevaadates ei osatud öelda).
2,5 TDI igatahes :)


Räägin sellest et kui oled pikkalt sõitnud ühtlase pööretega näitkes 90 ja siis keegi sulle ette koperdama jääb mingi 85 siis mööda sõidul kiirendamiseks võid vahetada käigu kuidas tahad aga minekut ei tule auto venib ja venib nagu lohiseks mingi raske asi järgi aga kui lased mootori korra tühi pööretele siis on kohe parem minek. Siis kiirendab auto kohe hulka kiiremini. Ütleme nii et kui veniva autoga kulub mööda pääsemiseks kuni 2 km siis lastes tühi pööretele ja siis kiirendades vaid mingi 500 m. vot sellest on jutt.

No kui keegi äkki teab millest selline viperus tingitud antke teada see nati tüütu. :D

Mingi viperus on sul ilmslet kindlasti, sest selle kiirusega on mingi 4 käikguga mõõdumine kõige efektiivsem ja sisi käib see küll väga kiirelt.
Pole täpselt mõõtnud kuid 500meetrit selleks kindlasti ei ole kulunud.
Kas sa turbo lõtkud jms oled ära kontrollinud, see viivitus tundub just sellele vihjavat kuigi viga võib olla ka muus.
Diagnostika tuleb samuti kasuks.
silverstar

 postitati 22.06.05 22:38
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: silverstar
Hmm mul endal on audi 100 2.5 TDI 85kw ja ma ei kurdaks et ta oleks uimane. Muidugi uimane võib ta tunduda kui pikkalt sõita ühtlase kiirusega. Ja ma arvan et sellele ei aita ka chip tuning suurt midagi. Mina näiteks kasutan sellisel juhul sellist varjanti, et saada erksamat mööda sõit, Vajutan siduri maha ja lasen mootori korraks tüjikäigu pööreteni. Peale seda on mootori kiirendus jälle super. Aga ja kui seda ei tee siis ta kogub ennast üsna pikkalt. Nii et soovin eda ja loodan et sellest soovitusest on kasu. :P:D

Mis kiirustest ja käigust sa muidu räägid?
Mina olen vaadanud, et mingi tühikäigu pööretele laskmine nüüd mingit olulist võimsuselisa ei anna, küll mõjutab kiirendust aga turbole väikese puhkelõtku andmine.
Sõltuvalt kiirusest on õige käik kiirendamiseks 2-5.
6 käik on juba rohkem sujuvaks kulgemiseks.
Samas ei tea ma isegi seda kas mul on 85kw mootor või 103kw (seda ei pealevaadates ei osatud öelda).
2,5 TDI igatahes :)


Räägin sellest et kui oled pikkalt sõitnud ühtlase pööretega näitkes 90 ja siis keegi sulle ette koperdama jääb mingi 85 siis mööda sõidul kiirendamiseks võid vahetada käigu kuidas tahad aga minekut ei tule auto venib ja venib nagu lohiseks mingi raske asi järgi aga kui lased mootori korra tühi pööretele siis on kohe parem minek. Siis kiirendab auto kohe hulka kiiremini. Ütleme nii et kui veniva autoga kulub mööda pääsemiseks kuni 2 km siis lastes tühi pööretele ja siis kiirendades vaid mingi 500 m. vot sellest on jutt.

No kui keegi äkki teab millest selline viperus tingitud antke teada see nati tüütu. :D
Black Rabbit

 postitati 21.06.05 14:14
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Mul ühel tuttaval on A6 2,5 TDI sellel on 85 kw mootor ja pealt paistab sama mis 103 kw.Proovisin sellega sõita ja minu arust oli uimasem kui enda oma.Aga 85 ja 103 kw vahe on väga suur mineku poolest.

Uskuda võib.
Peab ilmselt kuskil 103kw proovima, et selgem ettekujutus saada.
jan-kos

 postitati 12.05.05 07:55
Mul ühel tuttaval on A6 2,5 TDI sellel on 85 kw mootor ja pealt paistab sama mis 103 kw.Proovisin sellega sõita ja minu arust oli uimasem kui enda oma.Aga 85 ja 103 kw vahe on väga suur mineku poolest.
Black Rabbit

 postitati 11.05.05 14:45
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Aga mis tehnilises passis kirjutatud? Ma sain sõbra 103 kw proovida ja krt vahe minekus on ikka suur.


Probleem selles, et auto on kuskilt Lõuna Prantsusmaalt toodud ja eelmise mootoriga oli mingi jama, mistõttu on seal mootor välja vahetatud.
Tegelikult ma täpselt ei teagi, kas vahetati terve mootor või ainult osa sellest, sest rihmarattad ja pump on nagu 103kw.
Samas mootoriploki koodi järgi võib ka 85kw olla.
Joes Garaa˛is ei osatud ka öelda, mis ta siis on.
Tehnilisse passi sai pandud 85kw.
Madalam kindlustus ja muud hüved.
Ma pole ühtegi 85kw TDId proovinud, seega ei oska öelda kui suur mineku vahe võib olla ja kas saab aru kumb on kumb.
Lamellidega võttis ka kolmanda käiguga asfaldil ratta ringi, suvekummidega seda ei esine.
Enne selle auto ostu käisin viit BMW 525 TDSi lähemalt vaatamas ja nende algne minek oli uimasem. Võibolla oli see Bemmi mootorite eripära (hakkavad hiljem vedama), võibolla on ostetud Audi ikkagi 103kw.
Sellest tulebki segadus :)
Suurt vahet ei ole, sest kasutatud autode algsest võimsusest pole tavaliselt suurt midagi alles, eriti kui Autolehes toodud dünamomeetri teste vaadata.
Peab mainima, et BMW Touring oli tunduvalt vaiksem ja mugavam sõita kui Audi, aga disain, maine, roostekindlus, odavamad osad ja ökonoomsem mootor kaalusid valiku Audi kasuks.
jan-kos

 postitati 03.05.05 12:53
Aga mis tehnilises passis kirjutatud? Ma sain sõbra 103 kw proovida ja krt vahe minekus on ikka suur.
Black Rabbit

 postitati 03.05.05 12:31
Tsitaat:
Algselt postitas: silverstar
Hmm mul endal on audi 100 2.5 TDI 85kw ja ma ei kurdaks et ta oleks uimane. Muidugi uimane võib ta tunduda kui pikkalt sõita ühtlase kiirusega. Ja ma arvan et sellele ei aita ka chip tuning suurt midagi. Mina näiteks kasutan sellisel juhul sellist varjanti, et saada erksamat mööda sõit, Vajutan siduri maha ja lasen mootori korraks tüjikäigu pööreteni. Peale seda on mootori kiirendus jälle super. Aga ja kui seda ei tee siis ta kogub ennast üsna pikkalt. Nii et soovin eda ja loodan et sellest soovitusest on kasu. :P:D

Mis kiirustest ja käigust sa muidu räägid?
Mina olen vaadanud, et mingi tühikäigu pööretele laskmine nüüd mingit olulist võimsuselisa ei anna, küll mõjutab kiirendust aga turbole väikese puhkelõtku andmine.
Sõltuvalt kiirusest on õige käik kiirendamiseks 2-5.
6 käik on juba rohkem sujuvaks kulgemiseks.
Samas ei tea ma isegi seda kas mul on 85kw mootor või 103kw (seda ei pealevaadates ei osatud öelda).
2,5 TDI igatahes :)
allud

 postitati 19.04.05 14:16
käiku vüõiks ka alla vahetada see ka abiks :D
silverstar

 postitati 03.03.05 18:36
Hmm mul endal on audi 100 2.5 TDI 85kw ja ma ei kurdaks et ta oleks uimane. Muidugi uimane võib ta tunduda kui pikkalt sõita ühtlase kiirusega. Ja ma arvan et sellele ei aita ka chip tuning suurt midagi. Mina näiteks kasutan sellisel juhul sellist varjanti, et saada erksamat mööda sõit, Vajutan siduri maha ja lasen mootori korraks tüjikäigu pööreteni. Peale seda on mootori kiirendus jälle super. Aga ja kui seda ei tee siis ta kogub ennast üsna pikkalt. Nii et soovin eda ja loodan et sellest soovitusest on kasu. :P:D
Black

 postitati 10.01.05 13:23
Tundub, et 26 kW annab. Ilmselt ka omajagu veelgi olulisemaid Nm'e... Uuri, ehk saad sealt copy-paste teha. ;)

Huvitav, et mina sain oma 63 kW vabalthingava diisliga küll sõidetud. :P
audiFE

 postitati 10.01.05 12:44
Tuttaval sellise mootoriga A6 ja kurdab, et maantee peal möödasõite suht kehv teha kuna mõtleb kaua. Proovisin täna ise ka ära Virtsust Tallinna ja kuna see oli esimene kord üldse diisliga sõita, siis soovitasin raskemat jalga:cool:.

Kas sellele mootorile on mingit chip-i varianti ja mida muudab, ning palju maksab?

Tänan tähelepanu eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]