Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 25.08.05 06:01
Huvitaval kombel oli analoogne pull mu 2,5 dislaga.Kohapeal (sõidust tulnud) vaikselt gaasilisades pöörded ei tõuse(pedaal vastu põrandat ja pudistab midagi), vajutad järsemalt võtab pöördesse.Hakkas siis korralikult tööle, kui jätsin seisma ja käivitasin uuesti, siis lubas ka aeglaselt pöördeid tõsta.Mis kala nüüd siis :o
art

 postitati 22.08.05 19:13
Vaata voolikud üle.
aic

 postitati 20.06.05 16:35
Ei ole ma veel midagi ostnud.Selline imelik asi kui hommikul sõitma hakkan,töötab turbo nagu peab ja minekut on küll.Mingi aja pärast kaobjõud ära,eriti kui on palav ilm.Siis on gaasipedaal nagu olemata,vajutad aga nagu pedaali reostaat oleks katki.Jätan auto kusagile viludasse seisma ca 10-15 min. ja kõik töötab jälle normaalselt kuni esimese kiirenduseni ja poole kiirenduse pealt kaob jõud ära.Proovin täna veel ise avastada mis viga.Kontrollin vaakumvoolikuid ja ühendusi.
Driver

 postitati 19.06.05 14:06
Tsitaat:
Algselt postitas: komtuur
Tsitaat:
Algselt postitas: aic
Probleem selles,et käima pannes ja sõitma hakates pole jõudu kuni pöörded lasta üle 3000 p/min ja siis hakkab tööle nagu peab ja minek on ok kuni süüte välja keeramiseni.Oskab keegi öelda mis seda põhjustada võiks?

mul oli täpselt sama asi ja viga oli õhulugejas, mis mingil põhjusel ei andnud piisavalt õhku, arvuti küljes oli siis näitas kohe, kuidas gaasi lisades õhukogus vähenes, pealtpoolt 3000 pööret hakkas normaalselt tööle, pöörded alla tulid siis jälle jõudu polnud, aitas ainult õhulugeja välja vahetamine.


kas ostsid uue või kasutatud? mis maksis?
komtuur

 postitati 18.06.05 13:35
Tsitaat:
Algselt postitas: aic
Probleem selles,et käima pannes ja sõitma hakates pole jõudu kuni pöörded lasta üle 3000 p/min ja siis hakkab tööle nagu peab ja minek on ok kuni süüte välja keeramiseni.Oskab keegi öelda mis seda põhjustada võiks?

mul oli täpselt sama asi ja viga oli õhulugejas, mis mingil põhjusel ei andnud piisavalt õhku, arvuti küljes oli siis näitas kohe, kuidas gaasi lisades õhukogus vähenes, pealtpoolt 3000 pööret hakkas normaalselt tööle, pöörded alla tulid siis jälle jõudu polnud, aitas ainult õhulugeja välja vahetamine.
Driver

 postitati 18.06.05 06:46
Tsitaat:
Algselt postitas: aic
Probleem selles,et käima pannes ja sõitma hakates pole jõudu kuni pöörded lasta üle 3000 p/min ja siis hakkab tööle nagu peab ja minek on ok kuni süüte välja keeramiseni.Oskab keegi öelda mis seda põhjustada võiks?


VÕIB põhjustada seda 3 pihusti(kontrolli takistus ära)mis ei anna ajule õigel ajal infi millal süütenurka korrigeerida ,veel võib põhjustada seda õhulugeja, pumba elektron kaan(mis pumba küljepeal asub), õhufilter vaata igaks juhuks üle(kuigi jah siis peaks ta suitsema ka päris korralikult)
käi diagnostikas ära saad targemaks äkki näitab vea koodi
kui sul on auto peal bosch i aju siis iga diagnostika punkt seda infi välja ei võta sealt aju pealt (bosch i aju jaoks vaja boschi programmi)
minul tehti diagnost ära Tartus Dia-s maksis 350.- vist kui ei eksi:)

http://www.diagnostika.ee/
ise võitlen hetkel ka taolise probleemiga :(
Maku

 postitati 18.06.05 05:56
Kas see viga on algusest peale olnud või tekkis mingi aeg tagasi ja millal (millegi remondi järgselt vms) ?
aic

 postitati 17.06.05 20:32
Probleem selles,et käima pannes ja sõitma hakates pole jõudu kuni pöörded lasta üle 3000 p/min ja siis hakkab tööle nagu peab ja minek on ok kuni süüte välja keeramiseni.Oskab keegi öelda mis seda põhjustada võiks?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 21.2% - SQL: 78.8%]