Teema ülevaade |
Robootik
|
postitati 20.06.05 14:51 |
mul oli sarnane viga kui intercooleri ja kollektorivahelisel voolikul pragu sees oli (hakkas ka suitsema ja küttekulu suurenes).
|
prt
|
postitati 19.06.05 21:04 |
Sõitsime kogu perega b4-ga ja sama jama oli, et käiguvahetusega pidi pöörded tühikäigule laskma, enne nigu minekut ei tulnud. Käisin balmoralis ja
vana pani testri järgi ning ütles, et eelsissepritsenurga kolb on kinni - ilmselt oli kõrgsurvepump vett saanud ja veits kuiv. Ehk siis arvuti andis
küll käsu mootorile, et nüüd on aeg minna, kuid mehhaanika ei jõudnud järele. Pakuti pumba remonti mingi sümboolse raha eest - mustalt - aga proovisin
muidu hakkama saada. Lahendus oli paak parimat kütust täis, hea kütuselisand paaki, mis vaba vee kütusega ära seob ja 2-t õli jurde ning TULD. Tegin
pika ringi - 800km - ja probleem hakkas tasakesi kaduma. Oht on see,et kui pump on kõvasti vett saanud, siis võid selle kokku jooksutada - alguses
tasakesi ja siis täiega niipalju, kui tahhokas näitab. GOOD LUCK. loodan, et läheb õnneks.
|
Driver
|
postitati 19.06.05 14:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prt
Traktoritel esineb selline viga, kui summuti takistus on liiga suur - ehk siis see on mingil põhjusel umbes ja läbi turbo kulgevad heitgaasid ei pane
ülelaadijat korralikult pöördesse.
Ehk on sul katalüsaator umbes - niikuinii kasutad 2t õli kütuse sees. Proovi kat üle vaadata. |
kat oli umbes küll aga selle puhusin õhuga puhtaks oma 15min tuli seda tahma sealt
aga krt mine tea äkki uuesti umbes sest puhtaks puhusin ma ta enne seda kui auto jamama hakkas lihtsalt oli põhjust kat eest ära võtta ja siis vaatasin et kole tahmane see asi seal ja puhusin suruõhuga läbi
aga mul tuleb aga uusi vigu juurde ja vanad jälle kaovad nüüd turbo
töötab aga kui pöördeid alla lasta ntx 2000p-lt 1800p-ni siis pole vahet kas näpid gaasipedaali või mitte, mulje jääb selline et gaasi pedaal ei
tööta aga kui lasen pööretel kukkuda 1000p-ni (vajutan siduri alla korra) siis on jälle minekut küllaga aga jälle seni kuni lasen ca 400p alla
kukkuda ja tahan uuesti gaasi anda siis kordub kogu see pull mis eespool kirjutasin
täna ntx oli kõik korras töötas nii nagu peab ei saa ma aru mis point on
ja ma pole ainuke (targad mehed kergitavad ka õlgu)
|
prt
|
postitati 18.06.05 08:18 |
Traktoritel esineb selline viga, kui summuti takistus on liiga suur - ehk siis see on mingil põhjusel umbes ja läbi turbo kulgevad heitgaasid ei pane
ülelaadijat korralikult pöördesse.
Ehk on sul katalüsaator umbes - niikuinii kasutad 2t õli kütuse sees. Proovi kat üle vaadata.
|
dan.d
|
postitati 15.06.05 11:46 |
otsi viga õhu lugejast ku see peal on ültse ja veel turbo ülerõhu klapp
|
dan.d
|
postitati 15.06.05 11:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Driver
niih täna siis uurisin ja puurisin seal no ei hakka turbo tööle ja nii visuaalsel pilgul kõik lõdvikud asjad ka terved
aga kui kõik kokku tagasi lappasin ja sõitmas käisin(andsin talle vähe tuuri) siis terve selle sõidu ta ei toiminud aga tulin koju ja proovisin et mis
hetkel see tuli põlema hakkab (varem peale käivitust auto käis kohapel ca 30 sek-i ja siis hakkas CHECK põlema)
jätsin siis auto seisma ja panin uuesti käima et võtan aega ja ennäe ei hakkanudki põlema läksin siis sõitma ja kõik jälle ok väga kahtlane on see asi seal võib olla turbo ülerõhuklapp ära põlenud aga kui õhulugeja peal siis arvan et sealt ottsida seda viga ka
kohe kindlasti ,sest audidel 1,9 lugejatega probleeme palju
aga siiski help help vaja nõuandeid mida veel võiks/saaks ise ära teha et viga välja selgitada teadupärast siiski remondi mees võtab tunnist ca 250.-
ei taha küll et nad mul seal kapoti all päev otsa magavad ja siis kui
tööpäev lõppema hakkab et kle näe see pisike viga oligi ja siis
kõrvaldavad selle 5min-ga aga maksan terve päeva eest äkki ikka miski
pisike viga seal on
tänud vastajaile |
|
Driver
|
postitati 22.05.05 17:39 |
niih täna siis uurisin ja puurisin seal no ei hakka turbo tööle ja nii visuaalsel pilgul kõik lõdvikud asjad ka terved
aga kui kõik kokku tagasi lappasin ja sõitmas käisin(andsin talle vähe tuuri) siis terve selle sõidu ta ei toiminud aga tulin koju ja proovisin et mis
hetkel see tuli põlema hakkab (varem peale käivitust auto käis kohapel ca 30 sek-i ja siis hakkas CHECK põlema)
jätsin siis auto seisma ja panin uuesti käima et võtan aega ja ennäe ei hakkanudki põlema läksin siis sõitma ja kõik jälle ok väga kahtlane on see asi
aga siiski help help vaja nõuandeid mida veel võiks/saaks ise ära teha et viga välja selgitada teadupärast siiski remondi mees võtab tunnist ca 250.-
ei taha küll et nad mul seal kapoti all päev otsa magavad ja siis kui
tööpäev lõppema hakkab et kle näe see pisike viga oligi ja siis
kõrvaldavad selle 5min-ga aga maksan terve päeva eest äkki ikka miski
pisike viga seal on
tänud vastajaile
|
Driver
|
postitati 22.05.05 06:38 |
tuttaval mul oli MB-ga sama jama et ei lülitunud ja temal peitus viga selles et see vaakum klapp mis seda siibrit liigutab et see oli kinni jäänud
aga eks ma vaatan lõdvikud asjad üle ja äkki saab selle vaakum siibriga ka midagi teha et äkki peitub ka minul viga selles
aga ettepanekud on ikka oodatud et mida teha ja millest alustada
aga samas ma mõtlen ka seda et kas sel juhul ei peaks mitte mingi elektri kala olema kui armatuuris see CHECK tuli põlema hakkab?
või võib olla ka selles viga et mehhaaniliselt miski ei tööta ja siis tänu sellele hakkab see tuli põlema?
|
villu157
|
postitati 21.05.05 21:00 |
Nii moodi lampi on väga raske oletada mis viga on. Kui võimalik lase kellegil mootori juht elektroonika üle vadata. Samas võib ka mõne õhu lõdviku
viga olla.
|
Driver
|
postitati 21.05.05 19:36 |
probla siis selles et kõigepealt hakkas armatuuris CHECK tuli põlema ja siis pole autol enam jõudu kiirendab ka ühtlaselt turbo lülitusest aru ei saa
(varem sain)'
ja kui nüüd kiirendada ntx 3 käiguga pikalt siis mingi hetk kustub tuli ära ja siis on tunda kuda turbo mängib seal et nagu lülitab ja siis läheb
järelt ära
millest nüüd viga otsima hakata? kas mingi andur pees või miskit muud?
|