Teema ülevaade |
TiitR2
|
postitati 20.08.05 08:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: peterson
Jahutusvedelikku läheb vaikselt. Õlivarda peal jälgi pole. Audidel pidid olema plastmassühendused mootori ja jahutusvedeliku voolikute vahel.Kuulsin
,et see pidi tüüpviga olema.Äkki sealt immitseb vaikselt läbi, sest loiku all ei ole!
Aga kas peaks siis mootoripesu tegema? |
vaata üle ka ntx, see plastist kolmik, mis plokki sisse läheb - omal oli sama pull, vedelikku läks juba mehiselt (1 L/ nädalas), kuid loiku alla ei
jäänud, kuna kolmik oli lõhenenud ja kuuma ploki pealt aurustus vedelik lihtsalt ära. Võta kate (kui on) maha ja uuri. Ja veel, enda omal on temp.
täpselt 90 C, ei kriipsugi rohkem / vähem.
|
art
|
postitati 19.08.05 23:24 |
Äkki termostat talvine?90C.
|
Driver
|
postitati 21.05.05 11:20 |
kui ta sul silmaga nähtavalt õline ja liivane selline on et mingi paks kiht mingit möga peal on siis oleks vast tark tegu see mootori pesu
ja see täitsa võimalik et kuskilt immitseb läbi, võta need ühendused lahti ja kuivata voolik seest ära pane korralikud klambrid peale ja vaata siis
kas veel kaob kuskile seda jahutus vedelikku, salongi radika otsad vaata ka kindlalt üle et sul jahutus vedelik salongi ei jookse (pärast salongi
radikas lekib)
no kui salongi radikas juba kõvasti lekib siis varsti sul klaasid udused ka aga jah see on võimalus
Tsitaat: | Algselt postitas: peterson
Jahutusvedelikku läheb vaikselt. Õlivarda peal jälgi pole. Audidel pidid olema plastmassühendused mootori ja jahutusvedeliku voolikute vahel.Kuulsin
,et see pidi tüüpviga olema.Äkki sealt immitseb vaikselt läbi, sest loiku all ei ole!
Aga kas peaks siis mootoripesu tegema? |
|
peterson
|
postitati 21.05.05 08:37 |
Jahutusvedelikku läheb vaikselt. Õlivarda peal jälgi pole. Audidel pidid olema plastmassühendused mootori ja jahutusvedeliku voolikute vahel.Kuulsin
,et see pidi tüüpviga olema.Äkki sealt immitseb vaikselt läbi, sest loiku all ei ole!
Aga kas peaks siis mootoripesu tegema?
|
QUATTRO
|
postitati 21.05.05 05:28 |
Jahutusvedelikku kuskile ära ei kao vaikselt?
Kui mootoriplokk on väljastpoolt väga must,tekivad ka ülekuumenemise nähud.
Seda salongikella ei tasu nii väga uskuda,lase kuskil diagnostikas mootori temperatuur testriga ära mõõta.
Ja vanematel audidel on enamusel see temp seal 100 kandis .
|
Driver
|
postitati 20.05.05 20:44 |
hmm väga huvitav, mulle öeldi küll et ventikad hakkavad tööle ca 110 kraadi juures ja et sina seda ilmselt ei näe kui nemad tööle hakkavad kuna seda
mootorit suht raske kuumaks ajada
ja ise olen ka seda tähele pannud et ega ta naljalt üle 95 kraadi ei lähe ja kerge jalaga ma ei ole
ja kohapeal käies ka mootori temp kukub sinna ca 50 ligi ja siis püsib seal
huvitav miks ta siis sinul kuumemaks läheb
võibolla miskit teisiti või tõesti kuskil mingi kala
ei oska aidata
|
peterson
|
postitati 20.05.05 16:38 |
Lasin eile ventika andurid ära vahaetada.Ventikad hakkasid tööle kuskil 95 juures. Temp rebib aga ikkagi 100 välja??
|
Driver
|
postitati 20.05.05 16:24 |
ei usu et midagi juhtub kui see kate seal ees on ( mul ka see kate ees ja
mootor pole küll kuumaks läinud pigem jahtub maha just kohal käies)
pole mina veel näinud et mu autol ventikad tööle hakkaks kuigi 2 suurt venti seal
ventilaatorid pidid tööle hakkama 110 kraadi juures see 100 kraadi natuke imelik tundub aga vot ei tea mis seal põhjuseks võib olla
olen enda autoga ka kinni istunud ja selle rapsimise käigus seal mudas pigem jahtus mootor maha kui kuumaks läks et ühesõnaga mina oma autol vist ei näegi neid ventikaid kunagi töötamas aga temp püsib ilusi seal 90-95 vahel
|
peterson
|
postitati 20.05.05 15:35 |
Nüüd on ilmad soojemaks läinud ja mootori temp läheb 100 välja kui linnas ummikutes istuda.Kas see on norm. Ventikad sai üle kontollitud.Need on
korras
Diislil seal ees iluvõre alt kaetud tehase poolt.Äkki peaks selle suveks ära võtma.
|