Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
D240

 postitati 26.03.05 09:06
No asi sai korda, algul tuli kohe v2lja 2 uudist 1 hea ja teine halb, algame heast ,et viga polnd vigases pihustis ja halb uudis oli ,et p6lend küünal oli 6. silndiris ja nägin pärist pikka vaeva selle vahetamisega. Küünla ostsin Febi-Bilsteini oma 110kt-tk vaatab, kui kaua vastupeab.
Volvodele 700 ja 900 seeria omadele pandi vahele audi 2,4D r6 vahele kas tavalised v6i TD või TDI.
TiitR2

 postitati 22.03.05 10:32
Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.

Kuskilt lehe ülemisest osast, kuhu miskipärast on kirjutatud audiclub.ee.

VW-del ja Volvodel kasutatakse Audi/VW 2.4 R6 diiselmootorit, ning vähemalt Tartus oli u aasta eest müügis üks Audi 100, millel oli aiste vahel just nimelt see R6 (mitte R5) 2.4 diiselmootor. Ei teagi, kas originaal või isearetatud, sest erinevate riikide turgudele on tehtud päris erinevaid versioone autodest. Ma kah tegelikult eeldasin, et Audifoorumis esitatakse küsimus Audidel kasutatava mootori kohta ,ükskõik siis mis auto peal

No siis küll jah.
krss

 postitati 22.03.05 09:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.

Kuskilt lehe ülemisest osast, kuhu miskipärast on kirjutatud audiclub.ee.

VW-del ja Volvodel kasutatakse Audi/VW 2.4 R6 diiselmootorit, ning vähemalt Tartus oli u aasta eest müügis üks Audi 100, millel oli aiste vahel just nimelt see R6 (mitte R5) 2.4 diiselmootor. Ei teagi, kas originaal või isearetatud, sest erinevate riikide turgudele on tehtud päris erinevaid versioone autodest. Ma kah tegelikult eeldasin, et Audifoorumis esitatakse küsimus Audidel kasutatava mootori kohta ,ükskõik siis mis auto peal
Black

 postitati 22.03.05 09:19
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.

Kuskilt lehe ülemisest osast, kuhu miskipärast on kirjutatud audiclub.ee.
TiitR2

 postitati 22.03.05 08:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: D240
Selge eks homme kontrollin, loodan ,et see pole 6 pütti küünal siis n2en suht palju jama selle vahetamisega :P

2.4 ridamootoriga Audil saab ta halvemal juhul olla ainult 5.

A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.
Black

 postitati 22.03.05 08:43
Tsitaat:
Algselt postitas: D240
Selge eks homme kontrollin, loodan ,et see pole 6 pütti küünal siis n2en suht palju jama selle vahetamisega :P

2.4 ridamootoriga Audil saab ta halvemal juhul olla ainult 5.
D240

 postitati 21.03.05 21:45
Selge eks homme kontrollin, loodan ,et see pole 6 pütti küünal siis n2en suht palju jama selle vahetamisega :P
krss

 postitati 21.03.05 21:20
Küünalde testimine takistust mõõtes on kõige lihtsam, kuid mitte kõige lollikindlam meetod. Mõnikord võib olla küünal läbi ka nii, et kuumeneb näiteks vaid ots või kesta alla jääv osa. Sellepärast tasub pihusteid kontrollides lasta kellelgi august sissepiiluda, et veenduda kõigi küünalde õiges toimimises. Audi/VW mootoril on pihustitorude alt selle küünaldel oleva lati kättesaamine nagunii tüütult keeruline ning kui pihustitorud maha võtta, võib juba ka pihustid väljakeerata (oma Nissanil kulus kõigi eelsüüteküünalde kontrollimisel montaazhiks/demontaazhiks, st koos küünla väljavõtmisega u 5 minutit!!! - pole pooltki nii idiootse ehitusega kui Audi/VW mootorid). Tegelikult tuleb peaaegu alati juba takistust mõõtes viga välja ja ka ise mõõdan alati esmast takistuse. Vigase küünla võid tõsta ümber kuhugi otsapeale, et oleks hiljem lihtsam see väljavahetada. Kuna samal mootoril kasutatakse teinekord nii kiiremaid kui aeglasemaid küünlaid, siis on oluline, et uus küünal oleks "samasugune" - Eestisse toodud autod pärinevad erinevatest riikidest ning eelmised omanikud on võibolla vahetanud välja juba terve komplekti, nii et kataloogist vaadates ei pruugi alati õige küünal sattuda
Thor

 postitati 21.03.05 21:03
kyynlaid lihtne kontrollida...juhe maha ja testeriga m66da takistust,kui laseb läbi siis töötab.Hea oleks kontrollida kas vool ka kyynaldeni j6uab.Asi v6ib muidugi olla ka vigases pihustis.Aga kyynlaid v6id kysida OÜ Autospetsialist. Ahtri tn. 6.Tel. 625 9840, 5556 6177.Hinnad alates 75 eek tk.
D240

 postitati 21.03.05 19:46
Probleem ilmneb selles ,et kui paned autot külmalt käima siis turtsub, kindlalt ei lähe tööle mingi 1 silnder aga mingi 15 sec pärast kaob ära see jama ja siis proovides uuesti käima pannes kõik on tip-top.Kas probleem on selles, et mingi eelsüüteküünal on läbi ?Tegemist on tavilse r6 2,4d mootoriga.Kui on eelsüüteküünal läbi ,et mis firma oma asemele osta,mis on kvaliteetne ja palju ta ligi kaudu maksab?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]