Teema ülevaade |
martaan
|
postitati 26.03.05 21:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Samuti on soovitav uue filtri kummist rõngastihend küttega/õliga nats kokku määrida - sulgub tihedamalt. |
Mina olen kuulnud, et seda tehakse selleks, et nii on hiljem lihtsam filtrit vahetamisel maha keerata. |
Tihend määritakse selleks et ta oleks libedam, kinni keeramisel püsib paremini paigal ja kokku puutel metalliga ei hakka kleepuma ja kakkuma millaga
võib tihendit vigastada kuid see et hiljem saaks filtri inimlikult lahti see ei mõjuta. Seda mõjutab ikka see kui kõvast kinni keerasid!
|
D240
|
postitati 26.03.05 09:11 |
Aga mitme Km tagant tuleb kütusefilter vahetada ?
|
tarmo23
|
postitati 19.03.05 22:06 |
suured tanud teema lukku
|
Black
|
postitati 19.03.05 10:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Samuti on soovitav uue filtri kummist rõngastihend küttega/õliga nats kokku määrida - sulgub tihedamalt. |
Mina olen kuulnud, et seda tehakse selleks, et nii on hiljem lihtsam filtrit vahetamisel maha keerata.
|
TiitR2
|
postitati 19.03.05 08:37 |
Ära põe, filtrid ongi vahetamiseks! Ei jää sul sinna mingit õhku, uus filter on soovitav enne külge keeramist kütet täis panna, sellega koormat akut
ja pumpa ka vähem. Seejärel keera auto käima ja lase kohapeal käia kuni lonkamine (juhul kui jäi kuhugi õhku) lõpeb ja sellega on ka õhk süsteemist
kadunud. Samuti on soovitav uue filtri kummist rõngastihend küttega/õliga nats kokku määrida - sulgub tihedamalt.
|
tarmo23
|
postitati 18.03.05 21:18 |
tahaks vahetada diisli filtri ara.mure kas on mingi oht et ohk satub kutte susteemi? voi kui tihti on soovitav seda vahetada.koik soovitused on tere
tulnud.mootoriks on 2.5 tdi V6
|