Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
martaan

 postitati 26.03.05 21:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Samuti on soovitav uue filtri kummist rõngastihend küttega/õliga nats kokku määrida - sulgub tihedamalt.

Mina olen kuulnud, et seda tehakse selleks, et nii on hiljem lihtsam filtrit vahetamisel maha keerata.

Tihend määritakse selleks et ta oleks libedam, kinni keeramisel püsib paremini paigal ja kokku puutel metalliga ei hakka kleepuma ja kakkuma millaga võib tihendit vigastada kuid see et hiljem saaks filtri inimlikult lahti see ei mõjuta. Seda mõjutab ikka see kui kõvast kinni keerasid!
D240

 postitati 26.03.05 09:11
Aga mitme Km tagant tuleb kütusefilter vahetada ?
tarmo23

 postitati 19.03.05 22:06
suured tanud teema lukku
Black

 postitati 19.03.05 10:47
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Samuti on soovitav uue filtri kummist rõngastihend küttega/õliga nats kokku määrida - sulgub tihedamalt.

Mina olen kuulnud, et seda tehakse selleks, et nii on hiljem lihtsam filtrit vahetamisel maha keerata.
TiitR2

 postitati 19.03.05 08:37
Ära põe, filtrid ongi vahetamiseks! Ei jää sul sinna mingit õhku, uus filter on soovitav enne külge keeramist kütet täis panna, sellega koormat akut ja pumpa ka vähem. Seejärel keera auto käima ja lase kohapeal käia kuni lonkamine (juhul kui jäi kuhugi õhku) lõpeb ja sellega on ka õhk süsteemist kadunud. Samuti on soovitav uue filtri kummist rõngastihend küttega/õliga nats kokku määrida - sulgub tihedamalt.
tarmo23

 postitati 18.03.05 21:18
tahaks vahetada diisli filtri ara.mure kas on mingi oht et ohk satub kutte susteemi? voi kui tihti on soovitav seda vahetada.koik soovitused on tere tulnud.mootoriks on 2.5 tdi V6

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 23.8% - SQL: 76.2%]