Teema ülevaade |
Black Rabbit
|
postitati 15.04.05 13:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.
|
Ammust K24 30 000 maksab? Minu teada on K24/7200 seal sellise hinnaga aga võib olla K24 on siis ka.
Teema autorile ka paar sõna. Üks variant, miks su turbo õline on, on see, et mootoripesuga sattus mustust karterist turbosse. Nimelt ei soovitata
turboga autodel mootoripesu teha ja seda sellel põhjusel, et antud tegevus raputab mootoris mustuse lahti ja teatavasti sama õli, mis õlitab karterit,
õlitab ka turbot.
Kuidas kontrollida, kas turbo on õhtal? Võta sisselaske poole pealt lõdvik maha ja katsu võlli lõtku. Oluline on just pikilõtk aga ega see ristilõtk
seal ka just 3mm ei tohiks olla. Viimasel juhul hakkaksid labad lihtsalt vastu tigumehhanismi käima ja see pole ka hea. |
Ja siis oeldki nii kindel et asi on korras ?!
Loogiliselt võttes ei tohiks ju turbo õline olla.
Näiteks mul läks alles hiljuti turbo alt õliseks, aga selle kohta pole keegi midagi halba öelnud (mited korrad Joes Garaa˛is igasugu töid tehtud).
|
Maku
|
postitati 05.04.05 06:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.
|
Ammust K24 30 000 maksab? Minu teada on K24/7200 seal sellise hinnaga aga võib olla K24 on siis ka.
Teema autorile ka paar sõna. Üks variant, miks su turbo õline on, on see, et mootoripesuga sattus mustust karterist turbosse. Nimelt ei soovitata
turboga autodel mootoripesu teha ja seda sellel põhjusel, et antud tegevus raputab mootoris mustuse lahti ja teatavasti sama õli, mis õlitab karterit,
õlitab ka turbot.
Kuidas kontrollida, kas turbo on õhtal? Võta sisselaske poole pealt lõdvik maha ja katsu võlli lõtku. Oluline on just pikilõtk aga ega see ristilõtk
seal ka just 3mm ei tohiks olla. Viimasel juhul hakkaksid labad lihtsalt vastu tigumehhanismi käima ja see pole ka hea.
|
JohnDoe2200T
|
postitati 04.04.05 20:44 |
leia turbolt nr`id ja kriba siia küll ma sulle vastan siis mis garreti omad maksavad...
|
vxx1
|
postitati 04.04.05 19:48 |
endal oli 2,5td lõdvik ostes õline. puhastasin ära, mõne soti pärast oli jälle õline aga 14000 km sõitsin maha aga tilkagi õli ei võtnud. nii et võta
rahulikult.
|
Taavi
|
postitati 23.03.05 12:22 |
Usu mind. Uue hinda sa teada ei taha. K24 vile maksab revalis ca 30k. Konkreetse auto omat ei tea aga vaevalt et palju odavam on.
|
cancer
|
postitati 23.02.05 16:57 |
aga kes teab kui palju b4 td turbo maksab, umbes?
|
martaan
|
postitati 23.02.05 16:28 |
Nii kaua kui turbiin on ühes tükis, annab ta ikka midagi, aga kui on juba puksid kulunud, siis lõpeb see varsti turbiini purunemisega . Sellistel
juhtudel on auto jäänud õli pealt käima. Juhul kui õli läheb siiselaske k. Kuid on ka juhuseid, et auto läheb põlema, kui õli jookseb summutisse.
|
martinjev
|
postitati 22.02.05 19:13 |
mulle remondis öeldi et eks need turbod enamuses õlised. mulju turbost tulevat lõdvikut ja samal ajal anna gaasi. kui voolik läheb kõvaks pöördeid
andes siis turbo ikka lööb. kui lõdvik jääb pehmeks siis on kyll turbo kypse
|
martaan
|
postitati 22.02.05 17:28 |
Kontrolli turbiini võlli lõtku, kui on käega tunda siis on ta ka õhtal. Kuid on võimalus, et õli tuleb karteri tuulutusest.
|
cancer
|
postitati 21.02.05 20:49 |
kuidas aru saada kui turbo õhtal omadega on? ostsin hiljaaegu omale b4 td aga minu arust on see turbo suht läbi omadega, kuidagi väga õline on. Enne
ei saanud aru kuna oli mootoripesu tehtud.
|