Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mihkel

 postitati 12.08.05 15:04
Siin tekkis nüüd mõte et kui utoopiline oleks sellele TD le intercooler juurde ``pookida´´nagu see on TDi l. Halba see vidinas ju ei teeks aga hind võib ka päris soolaste killast olla ilmselt???
margus84

 postitati 20.02.05 13:33
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis

vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:Documents and Settingsmargus.grahvDesktopkeeriskambriga.jpg[/img]

uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:Documents and Settingsmargus.grahvDesktopotsepritse.jpg[/img]

noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt

pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp


Otsesissepritsediisel on nn Common rail süsteem ... seda pole TDi alla mõtet toppida.


common rail on ühistorupritse (Common rail - (ühisanumapiritse) diiselmootori otsesissepritsesüsteem, milles kõik silindrid varustatakse kütusega ühise toru kaudu, milles kütust pidevalt rõhu (üle 1000 bar-i) all hoitakse. Kütuse sissepritse toimub elektro-magnetiliste pihustite kaudu. Kogu sissepritse ja põlemisprotsessi juhib arvuti, nii saavutatakse optimaalseim küttesegu koostis ja seeläbi madalam kütusekulu)

otsepritse ei pea olema ühisanumprise ega ka pumpdüüsidega nagu punase i-ga vw 1.9 tdi 150 hobusene diisel.

otsepritse võib ka olla kõrgsurvepumbaga, nagu 1.9 tdi 66 kw ongi.

kasuta otsingut, enne kui targutad ja vaata ülaloleval lingil paremal olevaid jooniseid-skeeme, kui ingl-keelt ei mõista
äss

 postitati 20.02.05 13:22
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis

vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:Documents and Settingsmargus.grahvDesktopkeeriskambriga.jpg[/img]

uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:Documents and Settingsmargus.grahvDesktopotsepritse.jpg[/img]

noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt

pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp


Otsesissepritsediisel on nn Common rail süsteem ... seda pole TDi alla mõtet toppida.
Uhm

 postitati 20.02.05 13:15
audi kohta ei tea aga minu vw golf 2 1.6Td-l istub tavadiisli kõrgsurvepump peal. Pumbad pidid ehituselt täpselt samad olema ainultet turbodiisli pumbal on mingi vaakumijant peal turbo jaoks.
margus84

 postitati 20.02.05 13:10
pole küll VAG mootorite skeemid, aga puust ja punaseks siis

vanem tüüp (TD näiteks)
[img]C:Documents and Settingsmargus.grahvDesktopkeeriskambriga.jpg[/img]

uuem tüüp (TDI näiteks)
[img]C:Documents and Settingsmargus.grahvDesktopotsepritse.jpg[/img]

noh, pilte ma lisada ei oska, aga vaadake altpoolt

pildid pärit sealt:
http://www.4wheelpartsadventures.com/archive/2004/JULY2004/TECH/tech01/JULY04_TECH01_01.asp
äss

 postitati 20.02.05 12:44
Tee selgeks, mida tähendab OTSESISSEPRITSE diisel ... sinu nägemus siis sellest
margus84

 postitati 20.02.05 12:41
Tsitaat:
Algselt postitas: Sermon
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
Tsitaat:
Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!


TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)


to margus84: tee endale kõigepealt selgeks millest jutt käib! Niisama pole mõtet targutada IMO


ma mõtlesin seda, et tdi ei ole tavaline turbodiisel (td) koos intercooleriga, mootori ehituses on märgatav vahe. ega ma ei väitnudki, et tdi-l meh pump on :mad:

ma tean küll, et antud teema on kõrgsurvepumpadest, kuid selliste valefaktide esitamine jäi lihtsalt silma-kõrva häirima;)
Sermon

 postitati 20.02.05 12:31
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
Tsitaat:
Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!


TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)


to margus84: tee endale kõigepealt selgeks millest jutt käib! Niisama pole mõtet targutada IMO
margus84

 postitati 20.02.05 12:00
Tsitaat:
Algselt postitas: zeka
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!


TDI on OTSEPRITSE-diisel (2 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
TD on KEERISKAMBRIGA (1 PÕLVKONNA 1.9 DIISEL)
Mäks

 postitati 05.01.05 11:09
Kindlasti ei ole samad. Ma olen näinud TD pumpa tavadiislipeal ilusasti toimimas.. Aga vastupidi ei usu, et asi toimib korrektselt. Kna Td pumbal on ka veel see Vaakumi vidin, mis vastavalt turbo rõhule reguleerib kas küttesegu või kogust(ei tea kumba).
Black

 postitati 28.12.04 16:15
Samad nad igatahes ei ole:

CN (51 kW) Bosch VE 35/137
NC (74 kW) Bosch VE 5/10

Suht loogiline ka, et TD-l suurema tootlikkusega pump on...

PS. 2.0TDi-d pole olemas, TD on.
zeka

 postitati 28.12.04 13:01
TDi see on tavaline turbo diisel koos intercooleriga, ja pump on miite elektrooniline!
Driver

 postitati 28.12.04 09:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja zeka
2.0TDi 74Kw (NC) R5 aga tahan panna 2.0D 51Kw R5 oma!


sellist mootorit ma isegi ei tea nagu seda on 2.0 TDI 74kw aga no väga võimalik et selline asi olemas on:o

ja kas mitte TDI mootori pump mitte elektrooniline pole? kui on siis vaevalt et selline installimine võimalikuks osutub :)
zeka

 postitati 27.12.04 21:01
2.0TDi 74Kw (NC) R5 aga tahan panna 2.0D 51Kw R5 oma!
Driver

 postitati 27.12.04 14:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja zeka
Tere kxigile, mul on siis selline kusimus, et kas audi 100 tavaline Diisel kxrgsurvepump on sama kxrgsurvepump nagu TurboDiislil?




räägi nüüd mootoritest ka vähe? millise mootori pumpasid sa tahad võrrelda?
T.P.

 postitati 24.12.04 11:26
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3799&page=1#pid33925

otsisid ka vä?
zeka

 postitati 24.12.04 10:05
Ei leidnud ühtegi vastust! :(
CarlosSQ

 postitati 24.12.04 09:29
kasuta otsingut!
zeka

 postitati 24.12.04 08:54
Tere kxigile, mul on siis selline kusimus, et kas audi 100 tavaline Diisel kxrgsurvepump on sama kxrgsurvepump nagu TurboDiislil?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.1% - SQL: 66.9%]