Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 15.04.11 20:19
Kui juba Haldex kasutusel, pole mingit põhjust raskuskeset ninasse nihutavat pikimootorit kasutada. Seega eks ta ses osas ikkagi A3/TT moodi tuleb.
Samzik

 postitati 15.04.11 15:11
Haldex sidur tagasilla ees pigem? Päris normaalse kw 2l diisel, see peaks olema kontserni biturbo mis sharannidele ja transporteritele peale tuleb. Tore on lugeda et esivedust plaanitakse pigem erandina. Haldexi puhul oleks lahe kui tagasilda aitaks vedada ka mingi elektrimootor, oleks juba päris mõnus hübriidihakatis. Aga noh sellesosas on Toyota oma 18 erineva hübriidi mudeliga pikalt ees. Mina ristimootori kohta midagi küll ei leidnud aga see ei tähenda et ei tule risti.
Black

 postitati 15.04.11 09:59
Ehk siis suurim erinevus Q5-ga on põikimootor ning Haldex-sidur esi- ja tagasilla vahel. Esiveolisena sellist autot osta... njah, saab ju hetkel osta esiveolist Jeepigi...
jokerAudi

 postitati 14.04.11 16:01
http://g.delfi.ee/images/pix/285x185/6e39215f/file44087091_ba48bcca.jpg

Audi kolmas SUV on menukate linnamaasturite Q7 ja Q5 väiksem vend, sportlik ning mitmekülgselt universaalne seltsiline urbanistlikus igapäevaelus. Q3 on 4,39 meetrit pikk, 1,83 meetrit lai ja 1,6 meetrit kõrge. Tänu
kergkonstruktsioonile ja alumiiniumi kasutusele keredetailide juures, kaalub baasmudel alla 1500 kg. Õhutakistuse koefitsenti 0.32 võib pidada SUV-segmendis rekordiliselt madalaks.

Auto pagasiruumi suurus on 460 liitrit, mida on võimalik tagumiste istmete allaklappimise teel suurendada 1365 liitrini. Kerevärve on valikus 12. Kõigi nende puhul pakub Audi kolme disainivõimalust auto esi- ja tagaosa ning küljekarpide värvilahenduseks – must (standardvarustuses), kontrastvärv või samas toonis auto kerega. Lisaks kujundavad Audi Q3 väljanägemist kaks välispaketti – sportlik S line ja efektne off-road välispakett ja kuni 19-tollised veljed. Kliirens on masinal 17 cm.

Mootorivalikus on neli jõuallikat – kaks bensiinimootorit ja kaks diiselmootorit. Kõik mootorid on 2-liitrise töömahuga. 2.0TFSI bensiinimootorid arendavad 125kW / 170 hj ja 155 kW / 211 hj. Võimsam bensiinimootor kiirendab Audi Q3 paigaltstardist 100km/h 6,9 sekundiga. Lõppkiirus on 230km/h. 2.0TDI on alguses saadaval 130 kW / 177 hj versioonina. 103 kW / 140 hj versioon tuleb valikusse lähitulevikus.

Mõlema TFSI mootori ja võimsama TDI versiooniga kaasneb quattro nelikvedu. 103kW TDI versioon hakkab tootmisliinilt tulema esiveolisena ja ainult manuaalkäigukastiga. 130kW / 177 hj TDI mootor ja 155kW / 211 hj TFSI mootor varustatakse 7-käigulise S tronic käigukastiga.

S tronic käigukasti erinevus ja eelis manuaalse käiguvahetuse ning tiptronic automaatkasti ees on käiguvahetuse kiirus. Tänu kahele sidurile suudab S tronic käigukast vahetada käike kiiremini mistahes autojuhist, sealjuures ilma veojõudu katkestamta. Juht saab soovi korral käike ka käsitsi vahetadaja seda nii käigukangi kui roolisambal asuvate käiguvahetuslabade abil. Lisaks paremale dünaamikale tagab S tronic ka väiksema kütusekulu.

Audi Q3 tuleb müügile 2011.a suvel. Auto baashinnaks Saksamaal saab olema 29 900 eurot.

Allikas: Forte


Selline ta siis on. I like it ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.1% - SQL: 40.9%]