Teema ülevaade |
Imres
|
postitati 25.07.11 21:05 |
MTM A1 Nardo 2.5 TFSI 500 hp
- Some tech info:
- Turbo pressure 1.3 Bar.
- 500 hp (368 kW) by 6900 rpm/min.
- 600 Nm of torque by 4400 rpm/min.
- 0-100 Km/h in 4.5 sec.
- Topspeed 324 Km/h.
- FWD only, 6-speed manual, LSD, ESP.
- Brakes, front 376mm, rear 288mm, ABS.
- Wheels 9x19", tires 235/30R19".
|
Kuits
|
postitati 17.06.11 16:11 |
Senner Tuning A1
|
Samzik
|
postitati 23.11.10 06:48 |
Kuna audi teeb 4 veolise polo platvorimline (a1 sama platvorm) siis võivad kõik vw ja skoda omanikud rõõmustada, kuna polo r-i lootus on ja eks siis
tuleb ka teistest tehastest 4 veolisi pesamunasid mõni aeg hiljem. Oleks
võinud juba ammu seda platvormi 4 veoliseks laiendada aga ilmselt 50-60 tuhat hinnatundlikule kliendile kes kompaktauto ostab on ka rahakotis tuntav
summa ja peab rohkem kui korra mõtlema. Eriti kui tuleb veel dsg-ga siis on veel suurem hinnalisa.
http://www.autoevolution.com/news/audi-rs1-will-have-220-hp-26229.html
|
Samzik
|
postitati 11.11.10 21:03 |
Selle lingi magasin maha, vot see on küll hea ju . Ehk siis see lingi osa
jäigi segaseks . Mitte, et seda autot osta jaksaks . Aga ega enne ei tea kui auto esinduses müügis.
|
tarmo
|
postitati 11.11.10 18:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Iseloomustuseks üks sõna: kummivilistaja!
|
Mis osa sulle väljendist permanent all-wheel drive segaseks jäi?
|
Samzik
|
postitati 11.11.10 17:45 |
Iseloomustuseks üks sõna: kummivilistaja!
Suure võimsusega pooleveoline on alati kummivilistaja. Tuleks ta 4 veolisena vot siis oleks vägaev seniks peab swifti ostma. Ja siis vahe kasti
parandama kui tagusild asfaldile jääb ja esimesed juhtuvad jääl olema.
Vw oli väikeautodele tagamootoriga tagaveoline konseptsioon, mille masu viis endaga kaasa kahjuks aga planeeritud oli ta just A1 ja Lupo tarvis
ilmselt.
Hea seegi, et piiratud libisemisega differ ees, muidu ainult esp tuli põleks ja üritaksid oma jõuetu autoga kuidagi liikuma saada.
|
Kaaku
|
postitati 11.11.10 13:11 |
Naisele on selline auto täitsa paras ... mõõtmete poolest .
Olen Tallinna linnam, siis sellise võtaks ligi küll. Ilus, paistab silma ja piisava jõuvaruga.
|
tarmo
|
postitati 10.11.10 20:42 |
Kas VAJA on - ei.
Kas TAHAD - jah.
Sellised asjad on emotsioonivärk, praktilisus puudub nagunii.
|
prj
|
postitati 10.11.10 17:37 |
Ja väikese chipiga läheb asi veel paremaks
Samas, küsimus on - kas seda on vaja? Hetkel täitsa olemas TT ja TT-S ning kui luukpära vaja, siis S3.
|
tarmo
|
postitati 10.11.10 17:16 |
Ca 1200kg kaaluvale satikale ca 160-170kw, pole ju paha.
|
Konrad
|
postitati 10.11.10 17:07 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
Kurb muidugi see, et S1 nimi lörtsitakse ära ning tehakse esiveoline S
|
Ingolstadtis leiti mõlemale probleemile lahendus: Audi RS1.
S1 nimi jääb puutumata ja kõik 4 ratast veavad. Nüüd veel see küsimus, et 200 hobuse kanti masin "RS" märki auga kanda saab? Aga kui sinna stage 3
kit peale laduda ja polo suurusele masinale 350+ hobust anda.
|
end3l
|
postitati 24.10.10 21:31 |
Mis siin muud öelda, kui "thank god".
|
Kuits
|
postitati 24.10.10 20:49 |
Allikas!
|
ICE
|
postitati 08.03.10 13:49 |
Küljevaade on ikka väga imelik. Nagu pikaks venitatud Fiat500.
|
jokerAudi
|
postitati 08.03.10 13:44 |
S-Line ka olemas juba
Ja peab ütlema, et täitsa kobe näeb välja.
|
Kuits
|
postitati 15.02.10 21:35 |
Audi A1
|
Black
|
postitati 04.01.10 14:59 |
Eks ur-S4 oli ka legend, kuni mingi A4 baasil junn asemele tehti. Pärast tegid veel mingi laiaksvenitatud RS4 ka. Masendav...
Mingi aeg tagasi oli suht sarnane väitlus, kui uue A2 kontseptsiooniga koos ka uut S2 lubati. Jällegi varasemalt hoopis teistsugusena tuntud auto
niiöelda labasemaks (steroide täispumbatud ostukäruks) muutmine. Paraku ei saa niiviisi minevikku oma mõtetega kinni jääda. Kui Audi '94 aastal oma
A-mudelite reaga alustas, oli selge, et edaspidi vastab A6-le S6 (mitte enam S4, nagu 100 ajal). Ka ülejäänud mudelirivi korrastatakse vastavalt. Kui
varem võis S1 tähistada esimest ülimat sport-Audit, siis nüüd on ta lihtsalt väikseima mudeli sportlik variant.
|
jokerAudi
|
postitati 04.01.10 14:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rando87
Ma ei saa üldse aru siis miks S1? Võiks ju siis lihtsalt olla mingi suurema mootoriga A1 |
Kindlasti on suurema mootoriga, kui tavaline A1 Aga minu arvates sobiks
näiteks A1S vms. S1 on ju legend, seda nime ei tohiks näppida!
|
rando87
|
postitati 04.01.10 13:41 |
Ma ei saa üldse aru siis miks S1? Võiks ju siis lihtsalt olla mingi suurema mootoriga A1
|
Carla
|
postitati 04.01.10 13:37 |
Mingi uus putukas lastakse tegemisse. A1-st võimsam versioon S1 - http://www.autonet.ee/uudised/audi/s1-43329.html
Kurb muidugi see, et S1 nimi lörtsitakse ära ning tehakse esiveoline S
|