Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 01.07.09 20:14
Minu arust jällegi päris lahe. Eks disainerid käivad tast enne müügisaali lükkamist veel korra üle. See värske lühikese esiülendiga põhi on juba asi, mille tõttu A5/S5 kere vanast Urrist peajagu üle on. TTRS jällegi on ristimootoriga libaveoline kompromiss. Olgu üks korralik asi ka valikus. :)
epic

 postitati 01.07.09 17:09
Sry, aga minumeelest on see auto (vähemalt välimuselt) täielik s*tajunn. Ja millegipärast kipub olema nii, et mida uuem, seda nirum, see kehtib iga automargi ja mudeli kohta. Kas siis tõesti kõik head asjad on ära tehtud :S
ICE

 postitati 01.07.09 12:16
Esiotsaga on küll liiale mindud. Ma võiks rõvetsemise mõttes siia ühe pildi panna aga las ta olla :)
Maku

 postitati 01.07.09 11:38
Tegelikult mõnes mõttes oleks RS5 ja UrA5 mudelitel isegi jumet. Selles mõttes, et A5 sportmudelid jäävad nagunii tulema, kuid Quattro sünnipäevale pühendatud piiratud arv autosid oleks isegi nice to have. Samas tekib küsimus, miks on C6 RS6-el punnis põsed? See pole ju millelegi pühendatud. Seega ainus loogiline idee olekski teha punnis põskedega RS5.
jõuvanker

 postitati 01.07.09 10:58
Mnjah.

kui vana taassünd, siis ainult sellisel kujul, nagu see seda algselt oli, loe: urr, SQ jne. Sama masin, sama tehnika, kõik sama, ainult tootmiskuupäev ca 25a hilisem:) See on tase ja arusaadav, iseasi, kas turgu leiab, kas ongi üldse mõtet. Omaette küsimused.
Matrix

 postitati 01.07.09 10:46
Ma kipun arvama, et mingi hetk need kaks asja ühtivad, RS5 ja uus ur. Räägitakse mõlemast, aga reaalselt katsuda ju kumbagi veel ei saa.
Idee ju mõlema masinaga oleks teha tippklassi kupee.
TT-d ma üldiselt ur-iga ei võrdleks, pigem isiklikult leiaks rohkem sarnasust just A5/S5-ga.
Miks nad peaksid tegema ur-i ja siis veel RS5 ei saa ma tõesti aru ja arvan, et seda ka ei juhtu. Vähemalt tootmisesse üle ühe ei jõua, paremal juhul oleks hea see, kui tuleks tippmudelina välja föönidega r5 versioon, mis samas oleks võimsam, kui TT-le plaanitud mootor, olgu ta nimi ur, rs5 või minu poolest kasvõi urQuattro RS5.
tarmo

 postitati 01.07.09 09:55
RS5 võikski olla "uus urr", praegune idee RS5-st on kuidagi lihtsalt võimsama mootoriga ess. Puudub kuidagi see jõhkrus, ülbus ja iseloom välimuses. See "uue urri" ideekas näeb välja nagu peksasaanud Jevgeeni Jõhvi sidrunimaitselist after-shavet müüva kioski taga.
Maku

 postitati 01.07.09 09:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Minu arvates on üks sealt nimekirjast ülearu: RS5 või "uus ur".
Just, RS5 võikski nagu RS6 olla punnis põskedega.
Jürarrak

 postitati 01.07.09 09:45
Justament, selles mõttes ma ei saagi sellise isendi vajalikkusest aru. Olemas on A5, S5, RS5 tulekul, lisaks siis antud teemas olev isend. Palju neid A5 erinevaid modifikatsioone vaja on? Minu arvates on üks sealt nimekirjast ülearu: RS5 või "uus ur".
Maku

 postitati 01.07.09 09:16
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Mis puudutab antud isendist, siis auto konseptsioon kui selline pole üldse paha: nelivedu, R5 turbokas, kupee jne.
Mis on TT näol juba olemas.. Anyway minule see punnis põskedega A5 kere sümpatiseerib ja selle handling saab ka kindlasti heast klassist olema.
Jürarrak

 postitati 01.07.09 09:02
Legend on legend ainult juhul, kui see on kordumatu....

Selliseid taaselustamisi on teisigi automaailmast, paraku ei ole nad saavutanud loodetud esialgset sära.
Mis puudutab antud isendist, siis auto konseptsioon kui selline pole üldse paha: nelivedu, R5 turbokas, kupee jne.
Matrix

 postitati 01.07.09 08:05
Eks see välimus on ikka maitseasi. Loodame, et see ikka siis teoks ka saab, mitte lihtsalt jutuks ei jääks. Kerge kaaluga ja föönidega R5 kupee oleks väga hea täiendus uute audide sekka ja kui audi mõtleb sellega ur-i juubelit tähistada, siis ehk näeb ka seda rallit sõitmas (vaevalt et seda juhtub), siis saaks ehk legend täiendust.
Mulle selle välimus iseenesest meeldib, kuid nagu ütlesin, siis maitse asi.
jõuvanker

 postitati 01.07.09 07:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Esimene osa autost küll mingi iludus pole.


Nagu pohmellist puretud mesilane, selline nägu kumab:D
Jürarrak

 postitati 01.07.09 07:37
Esimene osa autost küll mingi iludus pole.
Maku

 postitati 01.07.09 07:19
Kui see peakski reaalsuseks saama, siis on see üks the finest looking car minu arvates. Linnas juhtun tihti nägema musta katusega valget A5-e ja juba see näeb päris muljetavaldav välja. Fakt jääb igatahes faktiks, et 20-25a vana auto juhitavus on võrreldes tänapäeva masinatega mannetu. Me võime küll neid vanu punnis tiibasid kummardada, kuid seda peamiselt nostalgia pärast.
epic

 postitati 01.07.09 06:47
Päris masendav jah. Aga urQuattro nime ei saa ta õnneks kuidagi kandma hakata.
putter

 postitati 30.06.09 23:51
Link
http://www.autoblog.com/2009/06/30/more-audi-ur-quattro-revival-rumors-surface-debut-expected-in/

http://www.youtube.com/watch?v=Gkv7kugfUIY


http://img142.imageshack.us/img142/300/audia5quattrosport580op.jpg
Black

 postitati 21.04.09 18:06
A5/S5 on niigi juba ur, kuna sellist autot pole varem olnud. Ur-quattrot sellest aga ei tee, kuna see lasti juba 1980. aastal tootmisse. Heal juhul replica võivad nüüd teha.

Kergeks tehtud suht võimsa mootoriga kupee oleks aga loomulikult teretulnud nähtus. Midagi bemmi CSL'ile vastu panna.
tarmo

 postitati 21.04.09 17:42
Miuke see 160 hobujõuline Quattro 85 aastal oli?
Quattrot on toodetud ainult kahe võimsusega: 147kw/200hp ja 162kw/220hp.

Naljamehed need ajakirjanikud :)

See artikkel on ikka täielik pullikaka, mitte midagi aru ei saa.
sven66

 postitati 21.04.09 17:40
Audil on tõenäoliselt plaanis taaselustada vana hea, nö. ur-quattro, mis astus autonduse lavale bravuurikalt rallisid võites ning on mällu sööbinud ka jõulise disainikeelega.

Uue klassikalise ikooni staatusesse pürgiva ürg-quattro platvormiks saaks kergemaks nokitud Audi A5 ja mootoriks kahe turboga 425 hj V6. 1985. a. Audi Quattro sai legendi loomisel hakkama samas vaid 160 hobujõuga.

Saksa AutoBild nuhkis välja, et Audil on plaanis selline jõude seisev kultusobjekt uuele elule puhuda ning miljonite fännide rõõmuks kunagi ka müüki paisata. Kui lugu vastab tõele, on selline toode saadaval juba 2012. a.
Uus A5 ürg-quattro paigutub mudeliritta kenasti S5 ja RS5 vahele, ent tõelisele autoentusiastile on sel öelda palju rohkem kui neil mõlemal luksussportautol kahe peale kokku.
:cool:
Allikas

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.9% - SQL: 45.1%]