Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi R8 kupee
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wookie[/i] Mnjaaa, jõudsimegi ära oodata. Neli üksteisest sõltumatut mootorit ja elektrile kohane vääne, mis tuleb kiirendades kohe, mitte saja aasta pärast nagu bensiinimootoritega... Üldiselt, sisepõlemismootoritest on kopp ees tõesti. Ehk pensionipõlves saab juba elektri jõul kulgeda... [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Suureks plussiks on see, et mootoriruumi nii enam ei vajata. Miinuseks samas aga jällegi vedrustamata massi kasv... [/quote] Tjah, tänapäeval tuleb muidugi kuhugi mahutada akud aga paistab, et ka siin on võimalik probleemidele lahendusi leida: [i]The E-tron's Lithium ion battery pack weighs 470kg - a lot more than an R8's V8 engine. Battery pack positioning can play havoc with weight distribution, compromising a car's handling fluidity. Fortunately E-tron's battery pack is mounted ahead of the rear axle, keeping the mass well centred.[/i] [url=http://www.wheels24.co.za/Content/Motor_Shows/Frankfurt_Motor_Show/80/5a573cd387184c05b16cd3cd1786fbe5/16-09-2009-10-37/Audi’s_monumental_4_500Nm_E-tron]http://www.wheels24.co.za/Content/Motor_Shows/Frankfurt_Motor_Show/80/5a573cd387184c05b16cd3cd1786fbe5/16-09-2009-10-37/Audi’s_monumental_4_500Nm_E-tron[/url] Nüüd võiks veel kuidagi laadimise probleemi ära lahendada, et akude täislaadimine ei võtaks aega vägapalju rohkem kui kulub ühe kabanossi söömiseks või kohvi joomiseks (a123 seeria akudega võiks see ehk isegi võimalik olla). Huvitav, kuidas tulevikus kapakohila tanklasse (kuhu ei lähe hästi jämedaid traate) vajalik kogus elektrit kohale toimetatakse? Tuuakse veoautoga üks hästi suur akuplokk, millest siis klientide autosid laetakse? Ning kui kõik hakkavad ringi kärutama elektri jõul, tuleb kuskilt see elekter võtta - kas on veel küsimusi tuumajaam vs. tuulikud? :-) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi R8 kupee
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.6%
- SQL:
69.4%
]